به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

طرفی: دوستان قبلی چمن اروپایی کاشتند

طرفی: دوستان قبلی چمن اروپایی کاشتند

خوزستان اسپورت- نایب رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان گفت: اگر راه آهنی‌ها می‌گویند مخصوصا برای خراب کردن بازی‌ آنها چمن را کوتاه نکردیم چرا اعضای فولاد خوزستان آنقدر به ما عتراض می‌کنند؟

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی طرفی در مورد کیفیت چمن ورزشگاه غدیر اهواز و اینکه دراگان اسکوچیچ نسبت به این مسئله انتقاد کرده است،‌عنوان کرد: چمن ورزشگاه غدیر کیفیت خوبی دارد و شرایط آنطور نبود که دوستان بیان می‌کنند. به نظر می‌رسد مربی فولاد چون برنج زیاد می خورد به همین خاطر چمن را تشبیه به برنج کرده بود.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان فولاد هم نسبت به شرایط چمن منتقد بودند، اظهار داشت: شما می‌‌دانید هوای اهواز گرمای بسیار زیادی دارد و گاهی دمای هوا به بیش از 50 درجه می‌رسد. چمنی که در این ورزشگاه مورد استفاده قرار گرفته چمن آفریقایی - اروپایی است. زمین مورد خیلی خاصی ندارد و ایرادش اندک است. شما اگر زمین برخی از شهرهای دیگر را مشاهده کنید نظرتان کاملا تغییر می‌کند. همین حالا کیفیت زمین نسبت به سال قبل خیلی بهتر است و واقعا پارسال زمین قابل استفاده نبود.

نایب رئیس هیأت فوتبال خوزستان در مورد اظهارنظر رضا شاهرودی مربی راه‌آهن که گفته از قصد برای جلوگیری از بازی خوب راه آهن چمن را کوتاه نکرده‌اند، گفت: اگر چنین بحثی بوده چرا فولادی‌ها در حال اعتراض به آن هستند. اسکوچیچ اعلام کرده چمن ورزشگاه مثل شالیزار گیلان بوده است. شما می‌دانید خوزستان یک استان خشک است و اصلا این مثال درست نبوده است. شاهرودی هم بی‌انصافی کرده واقعا وضعیت چمن نسبت به سال قبل بهتر شده است. با زحمات کاظم طالقانی و مدیر کل استان سعی کردیم وضعیت چمن را بهتر کنیم و ان‌شاءالله دو هفته دیگر شرایط باز هم بهتر خواهد شد.

طرفی در مورد اینکه با چه استدلالی چمن اروپایی - آفریقایی برای آب و هوای گرم اهواز در نظر گرفته‌اند، گفت: در این مورد سکوت می‌کنم و بهتر است حرفی نزنم چرا که دوستانی که در گذشته حضور داشتند این کار را کردند و به احترام آنها بهتر است چیزی نگویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
1
4
آقا اين حرفا چيه مادروازه بان شش دونگ ميخوايم
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
3
اقای طرفی عالم و ادم میگن زمین بد بوده برادر چرا لج می کنی؟
این مشکل باید اساسی رفع بشه
فولاد هم برای دو سه تا بازی بهتره بره تختی تا چمن غدیر به روال خوب خودش برگرده
حدس می زدم از ناحیه ی زمین دچار مشکل بشیم اما نه تا این حد
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
0
1
این چمن یا اروپایی یا افریقای ..چمن اروپایی-افریقایی چه صیغه ایه. اون از چمن تختی که بعد از دو بار کاشتن اینجور شد و اینم از چمن غدیر که فقط مخصوص زمستان هست! و این بخاطر ضعف مشاور و مجری طرح بود. چمن ازادی را پیمانکار هلندی کاشت مثل روز اولش سبزه سبز هست چه تابستان و چه سرمای 10 زیر صفر زمستان چون مشاور و مجری طرح شایسته داشت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها