به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

جرفی: دو بازیکن جدید به استقلال اضافه شدند

جرفی: دو بازیکن جدید به استقلال اضافه شدند

خوزستان اسپورت- مسئول کمیته نقل و انتقالات هیئت فوتبال خوزستان از اضافه شدن دو بازیکن زیر 23 سال به لیست استقلال اهواز خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه استقلال اهواز با تکمیل مدارک پیمان طالشی از عقاب تهران و ابراهیم عابدنژاد از تراکتورسازی تبریز، قرارداد این دو بازیکن را در روز پایانی نقل و انتقالات به لیست اضافه کرد.

علی جرفی با اعلام این خبر گفت: تیم استقلال اهواز در مهلت تعیین شده برای نقل وانتقالات اقدام به عقد قرارداد با پیمان طالشی از عقاب تهران و ابراهیم عابدنژاد از تراکتورسازی تبریز کرد تا این بازیکنان در لیست استقلال قرار بگیرند.

وی در رابطه با آخرین قراردادهایی که در دفتر هیئت فوتبال خوزستان به ثبت رسیدند، اظهار داشت: امیرحسین فشنگچی از فولاد خوزستان و مهدی اسلامی از استقلال اهواز نفراتی بودند که دیروز به لیست جدید این دو تیم خوزستانی اضافه شدند، ضمن اینکه قراردادهای جدید سینا مریدی و محمد اهل شاخه دو بازیکن جوان فولاد خوستان نیز با این تیم تمدید شد.

علیرضا جرفی در خصوص نقل وانتقالات استقلال خوزستان در روز پایانی گفت: استقلال خوزستان در روز آخر نقل و انتقالی انجام نداد و قراردادهای اعضای این تیم در روزهای قبل به ثبت رسیده بودند.

لیست کامل نقل و انتقالات تیم های خوزستان را می توانید در  اینجا  ببینید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
تو را خدا اینها را جذب نکنید فقط خوزستانی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها