به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

پورحیدری: فوتبال خوزستان جای چاقوکشی نیست

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد شدید از حوادث رخ داده در ورزشگاه تختی اهواز گفت: در 50 سال گذشته چنین صحنه هایی در فوتبال ایران ندیده بودم و از حضور در این فوتبال متأسف شدم.

منصور پورحیدری در گفت و گو با خبرنگار خوزستان اسپورت پیرامون حوادث رخ داده در پایان مسابقه تیم های کارون خوزستان و آلومینیوم سازی اراک در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های ایران گفت: به عنوان مشاور باشگاه آلومینیوم سازی اراک، درگیری پایام مسابقه را از جایگاه ویژه ورزشگاه تختی اهواز تماشا کرده و برای خودم متأسف شدم که 50 سال از عمرم را در این فوتبال گذرانده ام.

پورحیدری ادامه داد: من خاطرات بسیار خوبی از خوزستان داشتم. چند سال در استقلال اهواز و صنعت نفت آبادان که هزاران هوادار متعصب داشتند، مربی گری کردم اما هیچ وقت از جانب تماشاگران متعصب این دو تیم ریشه دار چنین رفتاری ندیدم. واقعاً متأسفم برخی تیم ها که تازه وارد فوتبال خوزستان شده اند چنین رفتاری دارند و باعث شرمندگی خوزستانی های خونگرم می شوند.

پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه استقلال تهران، حوادث ورزشگاه تختی اهواز را چنین توضیح داد: هنگامی که داور سوت پایان را زد، بازیکنان، مربیان و دست اندرکاران تیم کارون خوزستان به صورت دسته جمعی و با چوب و چماق هایی که از قبل آماده کرده بودند به بازیکنان آلومینیوم سازی حمله کردند و آن ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند. بدتر از همه این بود که یکی از مربیان تیم کارون خوزستان با چاقو دنبال بازیکنان ما می دوید و متأسفانه توانست یکی از آن ها را با ضربه چاقو به شدت مجروح کند که بلافاصله بازیکن مجروح را به بیمارستان انتقال دادیم.

پورحیدری افزود: خدا را شکر می کنم که این درگیری حوادث جانی به همراه نداشت وگرنه معلوم نبود چه کسی پاسخگوی خانواده بازیکنان آلومینیوم سازی می شد. من واقعاً برای مسئولین چنین تیم هایی که بازیکنان و مربیان آن ها با چوب و چماق و چاقو به تیم های مهمان حمله می کنند، متأسف هستم و معتقدم چنین تیم هایی نباید در مسابقات شرکت داده شوند.

وی درباره مدارک مربوط به درگیری ورزشگاه تختی اهواز گفت: ما در هر مسابقه از بازی های تیم فیلمبرداری می کنیم و به همین دلیل فیلم درگیری را داریم. منتظر خاتمه تعطیلات اربعین حسینی هستیم تا فیلم و مدارک مستند را به کمیته مسابقات و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه دهیم و امیدوار هستیم که آن ها به این وضعیت تأسف بار رسیدگی کنند.

پورحیدری به عنوان تنها ایرانی که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی قهرمان جام باشگاه های آسیا شده، در خاتمه گفت و گوی تلفنی اش با خوزستان اسپورت، ضمن بیان این مطلب که در اهواز و خوزستان دوستان زیادی دارد، چنین گفت: خوزستان مهد فوتبال ایران و مهد اخلاق و مقاومت بوده و هست. فوتبال خوزستان همیشه به داشتن بازیکنان بااخلاق معروف بوده و اکنون نباید شاهد چاقوکشی مربی در زمین ورزش باشد. من مطمئنم که ورزشگاه تختی اهواز از زمان احداث آن تاکنون شاهد چنین درگیری وحشتناکی نبوده و امیدوارم که برخی تیم ها و دست اندرکاران آن ها با چنین رفتاری باعث نشوند که خوزستانی ها شرمنده تیم های مهمان شوند.

منصور پورحیدری: فوتبال خوزستان جای چاقوکشی نیست/در 50 سال گذشته چنین صحنه هایی ندیده بودم

برچسب ها: منصور پورحیدری
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
1
2
از این حادثه بشدت متأسفم واقعاً معلوم نیست که سود تیم مثل کارون برای فوتبال خوزستان چی هست. چرا چنین تیمهایی باید تشکیل بشن که آبروی فوتبال خوزستان زیر سئوال بره؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها