به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

اژدری‌زاده: امیدوارم مشکل خانزاده برطرف شود

اژدری‌زاده: امیدوارم مشکل خانزاده برطرف شود

خوزستان اسپورت- سرپرست باشگاه فولاد خوزستان گفت: اردوی فولاد خوزستان در ترکیه از هر لحاظی شرایط خوبی داشت و توانست رضایت بازیکنان و اعضای کادرفنی را به دست بیاورد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علیرضا اژدری‌زاده در مورد اردوی فولاد خوزستان در کشور ترکیه گفت: خدا را شکر اردوی بسیار خوبی را در ترکیه برگزار کردیم و قبل از آن اعضای تیم کارشان را در کردان پیش می‌بردند. با تمهیداتی که کادر فنی در نظر گرفته توانستیم به مرز آمادگی برسیم. در ترکیه با توجه به آب و هوا و امکانات مناسب تمرینات خوب و بازی‌های دوستانه مفیدی را برگزار کردیم و رضایت کادر فنی و بازیکنان از اردوی ترکیه به دست آمد.

وی در مورد اینکه آیا فصل نقل و انتقالات برای قرمزپوشان خوزستانی به پایان رسیده است،‌گفت: همچنان در تلاشیم تا یک مهاجم خارجی که در نوک خط حمله بازی می‌کند را جذب کنیم. دراگان اسکوچیچ گزینه‌ها را بررسی می‌کند و امیدوارم بتوانیم یک بازیکن خوب جذب کنیم.

سرپرست باشگاه فولاد در ارتباط با برگزاری مراسم برترین‌ها و اینکه باشگاه فولاد خوزستان سهمی در این مراسم نداشت، تصریح کرد: فولادخوزستان همیشه دین خود را به فوتبال کشور ادا کرده و مسئولان این بار صلاح دیدند که ما جایزه‌ای نگیریم. همیشه به نظراتی که در فوتبال وجود دارد، احترام گذاشتیم ولی فراموش نکنیم که فولادخوزستان نشان داده در هر زمینه‌ای بهترین است اما شاید شرایط امسال به اینگونه بوده که مسئولان تصمیم گرفتند به ما جایزه‌ای ندهند.

وی در مورد انتخاب حسن بیت‌سعید بازیکن فصل قبل فولادنوین به عنوان بهترین بازیکن لیگ دسته اول تصریح کرد: از این بابت خوشحالیم که بیت‌سعید توانسته به این عنوان دست پیدا کند البته فکر می‌کنم کوروش موسوی سرمربی فصل قبل هم می‌توانست به عنوان بهترین سرمربی لیگ دسته اول انتخاب شود و فکر می‌کنم قدر او را نمی‌دانم چرا که موسوی یک استعداد بسیار خوب در کشور است.

وی در مورد وضعیت باشگاه فولادنوین خاطرنشان کرد: با توجه به آئین‌نامه سازمان لیگ فولادنوین تیم ب فولادخوزستان تبدیل می‌شود و در لیگ دسته دوم کشور فعالیت می‌کند. امیدوارم زمینه موفقیت این تیم در آینده فراهم شود و بتواند به لیگ یک و جایگاه‌های بالاتر صعود کند.

سرپرست باشگاه فولاد در مورد شایعه خروج نام محمدرضا خانزاده از لیست فولادخوزستان به خاطر اینکه او تا هفته هجدهم نمی‌تواند به میدان برود، اظهار داشت:‌ ما به دنبال انجام برخی کارها هستیم و امیدوارم با تلاشی که انجام می‌دهیم بتوانیم مصوبه‌ای بگیریم که مشکل این بازیکن حل شود.

اژدری‌زاده در رابطه با اینکه آیا جذب بازیکنی که تا هفته هجدهم نمی‌تواند به میدان برود عجیب و اشتباه نیست، عنوان کرد: به هر حال هر کسی اشتباه می‌کند. علاوه بر اینکه هر کسی اگر تخلفی انجام داد باید منتظر جریمه باشد می‌تواند چشم‌انتظار تخفیف و بخشش هم باشد. با توجه به دید مساعدی که در بین ایرانی‌ها وجود دارد معمولا این اتفاق می‌افتد. بهر حال اگر این بازیکن اشتباهی هم کرده می‌تواند مورد بخشش قرار بگیرد تا به آینده یک جوان کمک کند. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در مورد اینکه برخی از بازیکنان فولاد 20 درصد قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند، تصریح کرد: خیر اینطور نیست. فقط یک تعداد محدودی از بازیکنان ما هستند که پولشان را به طور کامل نگرفته‌اند که ان‌شاءالله پول آنها را پرداخت می‌کنیم. همانطور که می‌دانید بسیاری از باشگاه‌های ایرانی دچار مشکلات مالی هستند و باشگاه فولاد در بحث دادن پول و تسویه با بازیکنان نسبت به خیلی از باشگاه‌ها سرآمد است اما در مجموع باید بگویم اگر به داد فوتبال نرسند و از منابعی که فیفا و AFC مشخص کرده حق فوتبال را ندهند در آینده مشکلات باشگاه‌های ایرانی چند برابر خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: بنده همیشه سعی کردم صادقانه صحبت کنم و اگر سؤالی می‌شود جوابش را بیان کنم. به هر حال اعتقاد من این است که باید حق تیم‌های فوتبال در موضوع حق پخش و تبلیغات پرداخت شود تا آنها بتوانند هزینه‌هایشان را تامین کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
محمدرضا
|
Germany
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
2
10
جناب اژدری زاده شما اگه بیل زنی چرا باغچه خودتو بیل نمیزنی؟؟؟

چرا واسه بخشش( کاپیتان والی) تلاش نمیکنی که همه ایران میدونن بیگناهه ولی واسه آقای خانزاده با سابقه بی اخلاقی های مداوم اینطور رایزنی میکنید؟

همه دیدیم نبود کاپیتان والی چه ضربه مهلکی به خط دفاعمون زد و زمانی که بازی میکرد ما کمترین گل خورده رو در لیگ داشتیم
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
4
6
ای کاش نعیم سعداوی مربی فولاد ب شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
2
5
سه نار بده آش به همین خیال باش
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
1
2
به امید بخشش باش تا تیم حذف بشه
اگر اینطوریه چرا پزسپولیس جماعتی که خیلی بهتر از خانزاده است را واسه مختصر مصدومیت نخواست
از حالا میگم اگر تیم نتایج بدی داد باید از حقوق ومبلغ قرارداد شما واسکوجیچ 50درصد کم کننند.
مردانگی به عمل است نه به حرف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
1
4
بله بهشون مگيم خانزاده بخشيده بشه ديگه حكم ٦ماه زدن براش خودش هم بيخيال از خداش بازي نميكنه ٦ماه علكي پول مگيره انگار ازگنج قارون اين پول ها را میگيره اقاي اژدري اين پول بيت المال داري به اقاي خانزاده ميدي فردا چه ميخواي جواب خدا را بدي من موندم بر چه اساسي واصولي خانزاده را اوردن براي نيم فصل خواهشن يكي من جواب بده منطقي !!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موسوي شادگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
2
وقتی در جذب بازیکن بررسی و دقت کافی صورت نميگيرد و عنان کار فقط به دست سرمربی سپرده میشود که حرف و حدیث زیادی در مورد نحوه انتخاب و جذب بازیکن آنهم از مجرای مدیر برنامه خاص آن سرمربی شنیده میشود آنوقت باید منتظر بر باد دادن پول بیت المال جهت خرید بازیکن محروم بود که تا 18 هفته نمیتواند بازی کند و سرپرست باشگاه هم به راحتی بگوید اشتباه کردیم. نهادهای نظارتی باید به این موضوع رسیدگی کنند.
فولادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
4
فولاد هميشه سرور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
1
0
یک سال دی پشت درهای بسته بمانیم تا بازیکنان شایسته برگردن به جمع فولاد مردان خوزستان کاپیتان ایوب والی آرش افشین سروش رفیعی.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
2
1
اقای ا ژدری یکه تازی بکن. انشاالله نتیجه که نمیگیری هیچی .دوباره باید برگردی جای که بودی .شدی کاسه داغتر از اش. با این خریدی که کردی چرا پول باشگاه را هدر میدی. اگه خانزاده را دوس داری ازجیب مبارکت بهش بده . وعده دیدار ما در غدیر انشاااله
بنیامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
2
آقای اژدری به شما چه که میخوای به ی جوان کمک کنی لطفا از این حرفا نزن حالمون بد میشه لطفا به تیم خودت کمک کن
فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
2
واسه من جای سواله اون مدیران ارشد شرکت فولاد که میخواستن بودجه باشگاه رو کم کنند الان کجا تشریف دارن تا ببین چنین بازیکنی وارد تیم میشه ،تازه معلوم نیست با چه مبلغیم آمده فولاد؟خانزاده تو بهترین شرایطشم از بازیکنای آکادمی فولاد هم پایین تره متاسفانه اسکوچیچ زیاد به بازیکنای جوان فرصت بازی نمیده فقط برای دقایق پایانی بازی آنهارو محک میزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
4
من که امیدوارم اصن بازی بهش نرسه
آدم فیلم دعواهاشو میبینه خجالت زده میشه بخدا
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
2
جان من مصاحبه های اژدری رو نزار آبروریزیه حرفاش
آخه یعنی چی همه اشتباه میکنن باز خوبه خوزستان اسپرت از روز اول همه مدارک رو نشون داد که این حکم پس از اعمال بخشودگی به 6 ماه رسیده یعنی 3 ماه بخشیده شده پس دنبال چی هست این آقای اژدری
اول اینکه رایی که بش عفو خورده و از 9 ماه شده 6 ماه دیگه مجددا کاهش پیدا نمیکنه در ثانی ما علاقه ای به بخشیده شدن خانزاده هم نداریم
ضمنا جای یه مدافع وسط رو پر کرده و تیم کمبود دفاع وسط داره بازیکنی که از فولاد نوین اومده دفاع راسته و بقیه خرید ها هافبک هستن پس اگه دوتا دفاع وسط ها مصدوم شن خدا نکرده باز میخاد بگه بازیکن ندارم مجبورم هافبک بزارم تو دفاع
عارف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
آقای اژدری شما دیگه سطح مدیریتت مشخص شده.خواهشا برو بزار هوادارا یه نفسی بکشن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها