به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

اژدری‌زاده: دنبال جذب اسپانسر برای فولاد هستیم

اژدری‌زاده: دنبال جذب اسپانسر برای فولاد هستیم

خوزستان اسپورت-  سرپرست باشگاه فولاد می گوید در این سال‌ها پیشنهاد خوبی برای تامین هزینه‌های این تیم ارائه نشده، اما اگر شرکت یا سازمانی بخواهد می‌تواند اسپانسر این تیم شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علیرضا اژدری‌زاده درباره برگزاری اردو در ترکیه، اظها‌ر کرد: اردوی بسیار خوبی را در ترکیه برگزار کردیم و از لحاظ کمی و کیفی مناسب بود. سه بازی دوستانه بسیار خوب با سه تیم قدرتمند انجام دادیم که کادرفنی از برگزاری این سه بازی راضی بود. خو‌شبختا‌نه توانستیم به اهداف خودمان در این اردو دست یابیم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: خو‌شبختا‌نه بازی‌های تدارکاتی ما به ویژه با اسکی شایر ترکیه خیلی خوب بود و توانستیم تیم قدرتمند را با نتیجه‌ سه بر صفر شکست دهیم. به جرات می‌توانم بگویم که دوره آماده سازی فولاد یکی از موفق‌ترین دوره‌های این تیم بوده و به خوبی آماده مسابقات شدیم.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان درباره عملکرد خوب بازیکنانی که به این تیم پیوسته‌اند نیز خاطر‌ نشان کرد: قبلا هم عرض کردم با تفکرات اسکوچیچ بازیکنان را جذب کردیم. اسکوچیچ نظر خاصی روی هر بازیکن دارد و به خوبی با این سرمربی هماهنگ شده‌ایم. همان موقع گفتم که این بازیکنان، بازیکنان خوبی هستند.

وی با بیان این که هنوز به جذب بازیکن احتیاج دارند، خاطر‌ نشان کرد: پیش از این با یک بازیکن شاغل در لیگ اسپانیا مذاکراتی را انجام داده بودیم، اما با او به توافق نرسیدیم. اسکوچیچ چند گزینه دیگر را بررسی می‌کند و احتمالا یک مهاجم نوک خارجی به تیم اضافه می‌شود.

اژدری زاده درباره حق پخش و بدهی تیم‌ها به بازیکنان سابق و دستور دبیر کل فدراسیون فو‌تبا‌ل مبنی بر ارائه ندادن خدمات به تیم‌های بدهکار، تاکید کرد: فولاد خوزستان همیشه سعی داشته بر اساس توانایی‌های خود بازیکن جذب کند. لیگ فو‌تبا‌ل ما حر‌فه‌ای است و باید حق پخش تلویزیونی حر‌فه‌ای را دریافت کند. متاسفانه در این زمینه به حق خود نرسیده‌ایم و امیدوارم که در لیگ جدید حق پخش تلویزیونی را پرداخت کنند. باشگاه فولاد هم در این زمینه در مضیقه است.

سرپرست باشگاه فولاد در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه برنامه‌ای برای جذب اسپانسر به منظور تامین هزینه‌های تیم فو‌تبا‌ل ندارد؟ تاکید کرد : متاسفانه این هم یکی از مشکلات فو‌تبا‌ل حر‌فه‌ای ایران است. در این سال‌ها هیچ گاه پیشنهاد خوبی به فولاد ارائه نشده است، اما از همین جا اعلام می‌کنم که هر فرد یا سازمانی علاقه داشته باشد می‌تواند اسپانسر تیم فولاد شود. ما هم درخواست آنها را بررسی می‌کنیم و اگر پیشنهاد خوبی داده باشند قبول می‌کنیم. قبول اسپانسر راهی برای تامین درآمدهای فو‌تبا‌ل حر‌فه‌ای است.

وی در پایان درباره قرعه تیمش و جایگزین شدن راه‌آهن به جای پیکان در نخستین بازی، اظها‌ر کرد: در هر صورت باید 30 بازی در لیگ برتر انجام دهیم و فرقی نمی‌کند که در ابتدا با کدام تیم تقابل کنیم. فقط در روز گذشته تحلیل‌های روی پیکان انجام شده بود که راه‌آهن جایگزین آن شد و مطمئنا اسکوچیچ برای آنها تدابیری را می‌اندیشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
1
8
آقای اژدری‌زاده محترم انشاءالله امسال با توکل به خدا و همت شما و اسکوچیچ و بازیکنان و دیگر مسئولین دلسوز استان قهرمانیم .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
1
0
ایشون همون کسی بودن که قرار بود تیم رو با 10 میلیارد ببنده حالا دنبال اسپانسره..
نمیدونم چه گناهی کردیم که ایشون شدن همه کاره فولاد...
پاسخ ها
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
ببخشید اشتباهی منفی زدم از وقتی که این بابا اومده جای دهکردی نسبت به همه چیز بدبین شدم
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
0
1
سالها با فولاد زندگی کردیم .. رضاییان پرستیژ مدیرعامل رو داشت ولی نقاط تیره ی مدیریتی زیاد داشت .. دهکردی که جای صحبت نداره .. جایگاه فولاد میون مردم مدیونه اونه .. اما اژدری .. هیچکدام از ویژگی های رضاییان و دهکردی رو نداره .. به آرزوش رسید و جای دهکردی رو گرفت ولی بنده ی خدا خودش هم میدونه اینکاره نیس .. دلم برای فولاد چند سال اخیر تنگ میشه .. هیچ حس خوبی به آینده فولاد ندارم ..
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
0
0
د وستان اینقدر فاز منفی ندین ..ازکجا معلومه اقای اژدری کار بلد نیست خدا را چی دیدی ممکنه امسال از همیشه بهتر باشه .پس باید کمک حال باشگاه و سرمربی باشیم .به نظر من همه چی با شروع لیگ معلوم میشه.اقای اژدری واسکو با ارزوی موفقیت شما...
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
0
0
اگر مسئولین جدید فولاد ضمن دقت بیشتر در جذب نوجوان بااستعداد خوزستانی مشکل سربازی بازیکن های تیم های پایه خود را حل کنند میتواند از تراسفر انها باشگاه را درامد زا کنند همچنین با فروش پیراهن و تبلیغات و حق پخش تلویزیونی و فروشگاه های به نام فولاد همانند سایر تیم های حرفه ایی اروپایی درامدهای جانبی بیشتری داشته باشند.
هادي ابن الخفاجيه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
0
0
یکی از‌مهمترین دلایل خط خوردن حسن بیت سعید همین اژدریه حسن پسر سر به زیریه و همیشه حرفشو توی زمین میزنه برای دریافت رضایت نامه اش از فولاد مجبورش کردن قید پول قرار دادش که ۱۵ ملیون تومنه و پاداش صعود که ۱۰ ملیون تمونه که جمعا ۲۵ ملیون میشن رو بزنن در حق بیت سعید ظلم شد اژدری در اون دنیا باید پاسخگو باشه حق مردم خوردن نداره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها