به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰

عیسی زاده: فعلاً مصاحبه نمی کنیم

مسئولان تیم نفت آبادان تا زمانی که این تیم نتایج خوبی نگیرد مصاحبه نخواهند کرد.
مدیرعامل، سرپرست و سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فعلاً حاضر به انجام مصاحبه در خصوص وضعیت این تیم نیستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی عیسی زاده در حاشیه دیدار تیم های فوتبال امید نفت اهواز و نفت آبادان که در اهواز برگزار شد، در پاسخ به درخواست خبرنگار خوزستان اسپورت مبنی بر انجام مصاحبه درباره وضعیت نابسامان تیم صنعت نفت در لیگ دسته اول و نارضایتی مردم آبادان، اعلام کرد: به دلیل شرایط خاص تیم نفت ترجیح می دهیم که فعلاً مصاحبه نکنیم. انشالله وقتی تیم نتایج خوبی گرفت و اوضاع بهتر شد، پاسخگوی رسانه های می شویم.

همچنین هنگامی که خبرنگار ما خواستار انجام مصاحبه با سرمربی پرتغالی تیم صنعت نفت شد، مدیرعامل باشگاه عنوان کرد که سرمربی نیز فعلاً مصاحبه انجام نمی دهد و فقط در کنفرانس خبری پس از هر بازی راجع به مسئل فنی صحبت می کند. این در حالیست که هفته گذشته، احمد پارو سرپرست تیم نفت نیز به بهانه حضور در مراسم عزاداری از انجام مصاحبه طفره رفت.

با توجه به فاصله شش امتیازی تیم صنعت نفت آبادان با مس رفسنجان و بازی ضعیف زردپوشان مقابل داماش گیلان، انتظار می رود که تا پایان فصل شاهد ادامه سکوت مدیرعامل و سرپرست باشگاه نفت آبادان باشیم. در این میان مشخص نیست که چه کسی باید پاسخگوی سئوالات هواداران صنعت نفت باشد.

عیسی زاده: فعلاً مصاحبه نمی کنیم!


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها