به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰

گلباران کارون و پیروزی آبادان در اهواز

آبادانی ها با پیروزی در اهواز به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر امیدها اضافه شدند.
پیروزی امیدهای صنعت نفت آبادان در اهواز، اتفاق مهم هفته ششم لیگ برتر فوتبال امیدهای ایران بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، در این هفته تیم امیدهای فولاد خوزستان توانست از زمین تیم صدرنشین مسابقات با امتیاز خارج شود تا مس رفسنجان صدرنشینی را از دست بدهد. دیدار مس رفسنجان و فولاد خوزستان با تساوی بدون گل تمام شد تا سفر یک هفته ای فولادی ها به استان کرمان با چهار امتیاز از دو تیم مس کرمان و رفسنجان همراه باشد.

در مهم ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر فوتبال امیدهای ایران، تیم های همنام نفت اهواز و نفت آبادان در اهواز به مصاف هم رفتند. دو تیم در این مسابقه ارائه گر بازی تهاجمی و تماشاگر پسندی بودند اما شاگردان فرزاد جعفری در نفت آبادان توانستند از فرصت ها استفاده بهتری کرده و در نهایت به پیروزی دو بر یک برسند. آبادانی ها با این پیروزی به رده دوم جدول رفتند.

عماد بنی اسد و محمد حق شناس برای صنعت نفت آبادان گل زدند و محمد بهرامی تک گل نفت اهواز را به ثمر رساند. حضور کارلوس مانوئل سرمربی تیم اصلی نفت آبادان، علی عیسی زاده مدیرعامل این باشگاه و هیئت همراه وی، نشان از اهمیت این دیدار داشت. و البته این سئوال هم پیش آمد که چرا با وجود این همه بازیکن بااستعداد در تیم امیدهای نفت آبادان، این باشگاه باید وارد کننده بازیکنان درجه چندم و پا به سن گذاشته غیربومی باشد؟!

اما ناکام ترین تیم خوزستانی هفته ششم لیگ برتر امیدها، تیم کارون خوزستان بود. این تیم در اصفهان رودرروی سپاهان اصفهان قرار گرفت و با شکست سه بر یک باعث صدرنشینی سپاهان در لیگ برتر امیدها شد. نتایج کامل هفته ششم مسابقات را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

گلباران کارون و پیروزی آبادان در اهواز

تصویر تیم امیدهای صنعت نفت آبادان؛ بهترین تیم هفته ششم مسابقات.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها