به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

روشنایی: فقط به یک هافبک نیاز داریم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تنها به یک هافبک نیاز داریم که اگر هم پیدا نشد مشکلی نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، بهمن روشنایی اظهار کرد: یک تیم جوان ، باانگیزه و پرتلاش اما بدون ادعا برای جام پانزدهم تشکیل داده ایم. این ویژگی های بازیکنان سبب شده است تا آنان با همه وجود در تمرینات ، برنامه های کادر فنی را اجرا کنند.

روشنایی به یارگیری و ترکیب این تیم برای جام پانزدهم اشاره کرد و گفت: یارگیری ما تقریبا به اتمام رسیده و تنها به یک هافبک نیاز داریم که اگر هم پیدا نشد مشکلی نیست.

وی در زمینه بازیکنان این تیم اظهار کرد: از فصل گذشته تنها شش نفر را حفظ کرده ایم و مابقی ، از رده بازیکنان امید و یا از لیگ دسته یکم باشگاه های ایران جذب کرده ایم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با این ترکیبی که امسال داریم امیدواری زیادی به گرفتن نتایج خوب در لیگ برتر و بقا در مسابقات داریم.

وی به دو اردوی تیم فوتبال استقلال خوزستان در کرج اشاره کرد و گفت: با تمرینات هدفمندی که بازیکنان دراین دو اردو انجام داده اند آنان به شرایط آمادگی خوبی برای حضور درمسابقات لیگ برتر باشگاههای ایران رسیده اند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته اول مسابقات لیگ برتر پانزدهم روزهشتم ماه جاری در اصفهان میهمان تیم فوتبال سپاهان این شهر است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بنیامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
0
4
به امید پیروزی دربرابر سپاهان فقط باید دنبال پیروزی باشن خودتونو دست کم نگیرید سپاهان تیمی نیست که شکست نخوره انشالا در اولین بازی تیم ویسی تیم فرکی رو متحمل شکست خواهد کرد اون روز بهترین روز ما اهوازیاست
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
0
3
با آرزوی موفقیت برای سه تیم اهواز
لطفا آدرس محل دقیق تمرین اس اس تو کرج رو بدید
رضا از کرج
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها