به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۴

سخنگوی باشگاه الهلال: سفر به اهواز سخت است

همگروهی با تیم های الهلال و لوکوموتیو باعث شده تا اخبار این تیم ها از این پس برای فوتبالدوستان خوزستانی جذاب باشد.
سخنگوی باشگاه الهلال سعودی عنوان کرد که این تیم مدعی قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2015 میلادی خواهد بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم مسابقات با تیم های الهلال سعودی، لوکوموتیو ازبکستان و تیم برنده پلی اف چهارم منطقه غرب آسیا همگروه شد.

عبدالکریم الجاسر سخنگوی باشگاه الهلال سعودی در مصاحبه با سعودی اسپورت پیرامون قرعه کشی مسابقات و تیم های همگروه الهلال گفت: اعتقاد دارم که سطح فنی تیم های گروه سوم به هم نزدیک است و به همین دلیل باید منتظر بازی های زیبایی در این گروه باشیم.

سخنگوی باشگاه الهلال با ابراز نارضایتی از مسافت بین شهرهای برگزار کننده بازی های گروه سوم گفت: مشکل اصلی الهلال در این گروه، دوری مسافت کشورهای ازبکستان و ایران است که باعث می شود زمان زیادی را صرف رفت و برگشت به اهواز و تاشکند کنیم. این مشکل برای تیم های مقابل که به ریاض می آیند نیز وجود دارد.

عبدالکریم الجاسر در پایان به هواداران تیم پرطرفدار الهلال وعده تلاش برای کسب قهرمانی داد و افزود: الهلال به عنوان نایب قهرمان دوره قبلی مسابقات وارد دوره جدید این بازی های می شود تا بتواند با کسب عنوان قهرمانی از سابقه باشگاه خود در سطح آسیا دفاع کند.

«این مطلب متعلق به خوزستان اسپورت بوده و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.»


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها