به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

جرفی: از صدور کارت برخی بازیکنان جلوگیری می‌شود

جرفی: از صدور کارت برخی بازیکنان جلوگیری می‌شود

خوزستان اسپورت- مسئول کمیته نقل و انتقالات هیئت فوتبال خوزستان گفت: بازیکنانی که از باشگاه‌های خود جدا شده اند، برای ادامه فعالیت ورزشی خود در خارج از استان باید از هیئت فوتبال مجوز خروج دریافت کنند.
 
علیرضا جرفی در گفت‌وگو با خوزستان اسپورت اظهارکرد: بازیکنانی که  قرارداد آنها به پایان رسیده و یا با باشگاه خود فسخ قرارداد می‌کنند، اگر می‌خواهند به عضویت باشگاه‌های دیگر در خارج از استان در بیایند، می‌بایست جهت دریافت مجوز خروج از استان به هیئت فوتبال خوزستان مراجعه و پس از تکمیل و تأیید فرم های مربوطه نسبت به این مورد اقدام نمایند.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی از بازیکنان تاکنون این کار را انجام نداده اند که در صورت عدم توجه به این امر مکاتبات لازم با سازمان لیگ به منظور جلوگیری از ثبت قراردادهای آنان با باشگاه جدید و همچنین صادر نکردن ID کارت مسابقات انجام خواهد شد.
 
علیرضا جرفی در پایان در رابطه با زمان باقی‌مانده برای ثبت قرارداد بازیکنان و همچنین برطرف کردن نواقص برخی از قراردادهای بازیکنان باشگاه‌ها عنوان‌کرد: طبق اعلام  سازمان لیگ، مهلت نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتر تا پنجم مردادماه تمدید شده و باشگاه‌ها می‌توانند در این فرصت نسبت به جذب سایر بازیکنان موردنظرشان اقدام کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
0
قیافه اش شبیه پسر دختر عموم هستش
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها