به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

مجموع رقم قراردادهای بازیکنان استقلال خوزستان

روشنایی: مجموع قراردادهای استقلال 4.3 میلیارد است

خوزستان اسپورت- سرپرست یم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما با حضور ۵ بازیکن از تیم امید خودمان، ۸ بازیکن لیگ یکی، دو بازیکن خارجی و ۶ بازیکن‌ از فصل گذشته در لیگ پانزدهم شرکت می‌کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، بهمن روشنایی در خصوص آخرین وضعیت برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال استقلال خوزستان در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ پانزدهم و عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات اظهار داشت: ما برای حضور در لیگ پانزدهم دو اردوی آماده‌سازی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم. ابتدا اردوی ۸ روزه‌ای را در کرج داشتیم و در حال حاضر اردوی دوم خود را هم که از ۲۵ تیر آغاز شده به مدت ۹ روز باز هم کرج برگزار می‌کنیم.

وی افزود: ما ابتدا در کردان کرج استقرار پیدا کردیم اما مسئولان کمپ کردان اعلام کردند که اتاق‌هایشان از ۳۰ تیر به بعد رزرو شده است. به همین دلیل ترجیح دادیم به پردیس کرج نقل مکان کنیم و در حال حاضر در پردیس هستیم. البته مسئولان کمپ کردان اعلام کردند مشکل ماندن ما پس از تاریخ ۳۰ تیر برطرف شده اما دیگر ترجیح دادیم به پردیس برویم.

مدیر تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما در مرحله دوم اردوی خود ابتدا یک بازی دوستانه مقابل تیم سیاه‌جامگان انجام دادیم که موفق شدیم ۳ بر صفر این تیم را شکست دهیم و قرار است فردا (پنج‌شنبه) در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی به مصاف تیم استقلال تهران برویم و روز جمعه نیز به تهران بازخواهیم گشت. با نظر ویسی بازیکنان تیم روز شنبه استراحت خواهند کرد و از روز یکشنبه در تمرینات تیم حاضر می‌شوند. در ادامه برنامه‌های‌مان روز ۷ مرداد به اصفهان می‌رویم تا نخستین بازی خود را در لیگ پانزدهم برگزار کنیم.

روشنایی درباره عملکرد باشگاه استقلال خوزستان در فصل نقل و انتقالات و بودجه این تیم در فصل آینده عنوان کرد: ما برای حضور در لیگ پانزدهم هیچ بازیکن لیگ برتری را جذب نکرده‌ایم و با ۶ بازیکن از فصل گذشته به نام‌های موسی کولیبالی، حمدالله ابدام، هادی خنیفر، میثم دورقی، محمد طیبی و روح الله سیف‌اللهی و همچنین ۵ بازیکن از تیم امیدمان و جذب ۸ بازیکن از لیگ دسته اول شامل ۴ بازیکن از فولاد نوین، یک بازیکن از صنعت نفت آبادان، ۲ بازیکن از مس رفسنجان، یک بازیکن از ایران جوان و یک هافبک و یک دروازه‌بان برزیلی در لیگ پانزدهم حضور پیدا خواهیم کرد. من به آینده این تیم در لیگ برتر خیلی امیدوارم.

بهمن روشنایی تصریح کرد: مجموع قراردهای تیم ما حدود چهار میلیارد و سیصد میلیون تومان شده و بودجه تیم نیز برای فصل آینده البته با احتساب رقم قراردادها در مجموع حدود هشت میلیارد و پانصد میلیون تومان می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
1
10
بسلامتی فولادنوین
Masoud
|
Netherlands
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
1
5
من که دلم خیلی به استقلال امسال روشنه....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها