به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

بی‌خبری رئیس شورای شهر از تغییرات استقلال اهواز

بی‌خبری رئیس شورا از اتفاقات استقلال اهواز

خوزستان اسپورت- رئیس شورای شهر اهواز با وجود عضویت در هیأت مدیره باشگاه استقلال اهواز از انتخاب عبدالرحیم ناطقی بعنوان سرپرست این باشگاه بی‌اطلاع است.

به گزارش خوزستان اسپورت، در حالی که عبدالرحیم ناطقی فرماندار سابق سوسنگرد از سوی محمد ملکی سهامدار و رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال اهواز بعنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شده است، حجت الاسلام قربانعلی سعادت نیا به خبرگزاری فارس گفته: تاکنون شخصی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال اهواز انتخاب نشده است.

رئیس شورای شهر اهواز در مورد حضورش به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال اهواز به فارس گفت: استقلال اهواز یک باشگاه فرهنگی ورزشی است که ریشه در شهر اهواز دارد و مردم اهواز علاقه بسیار زیادی به این باشگاه بزرگ و مردمی دارند. متأسفانه این باشگاه مدتی با افت روبه‌رو شد اما محمد ملکی سهام این باشگاه را در اختیار گرفت و با توجه به اینکه باشگاه فولاد نوین نمی‌توانست در لیگ برتر حضور پیدا کند با خرید امتیاز این تیم امسال در لیگ برتر حاضر می‌شود.

وی افزود: ملکی سهامدار باشگاه از دوستان ماست. او پیشنهاد همکاری به ما ارائه کرد و ما هم اعلام کردیم هر کمکی از  دست‌مان بربیاید چه به عنوان عضو هیأت مدیره و چه به عنوان کمک به پیشرفت یکی از تیم‌های فوتبال استان از آن دریغ نخواهیم کرد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال اهواز در مورد اینکه گفته می‌شود ناطقی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده است، عنوان کرد: خیر، هنوز هیچ فردی انتخاب نشده و ناطقی در هیأت مدیره مطرح نشده است. در حال حاضر برای اینکه عقب نمانیم مسئولان باشگاه کارها را جلو می‌برند ولی تا 48 ساعت اخیر هیچ جلسه‌ای بین اعضای هیأت مدیره برای انتخاب مدیرعامل یا سرپرست باشگاه برگزار نشده است.

رئیس شورای شهر اهواز در مورد اینکه آیا استقلال اهواز می‌تواند به موفقیت برسد،‌خاطرنشان کرد: به فضل الهی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا حضوری فعال و موفقی در مسابقات داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا نگرانی بابت اینکه کار را دیر آغاز کردند ندارند، گفت: چرا نگران هستیم اما با وحدت، همدلی و تلاش بیشتر سعی می‌کنیم بتوانیم این مسئله را جبران کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
اهوازي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
1
3
اس اس اهواز با حمايت مسئولين استان خوزستان دوباره اوج مي گيره
استقلال اهواز
|
United States of America
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
3
3
آقایان یه مدیر با تجربه انتخاب کنین. که به تمام اصول اشنا باشه کار کرده باشه.الان آقای دهکردی هست از این بهتر چه کسی هست . همه ی هوادارا و مردم خوزستان هم نظر خوبی دارن نسبت به ایشان . اینقدر صبر برا چی ؟؟
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
1
5
با سلام.دوستان عزیز آقای دهکردی تو این شرایط به هیچ وجه نمی آیند. اگر به فولاد رفتند به این دلیل بود که فولاد تمام امکانات و زیرساخت رو داشت.وگرنه دهکردی بهترینه ولی مسلما نخواهد اومد.
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
0
استقلال اهواز هميشه در قلبها
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها