به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

طرفی: مدیرعامل استقلال امشب معرفی می‌شود

طرفی: مدیرعامل استقلال امشب معرفی می‌شود

خوزستان اسپورت- عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال اهواز گفت: بعد از حل برخی مسائل، مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز تا پایان امشب مشخص خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی طرفی در مورد اینکه به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه اهواز معرفی شده است، عنوان کرد: در حد وظیفه‌ای که داشتیم و با توجه به اینکه محمد ملکی سهامدار باشگاه دوستم بود حضور در هیأت مدیره باشگاه اهواز را پذیرفتم تا به صورت بسیجی‌وار در این تیم کار کنیم و برای رسیدن به موفقیت کمک کنیم.

وی افزود: کل استان باید از استقلال اهواز حمایت کند وقتی فردی حاضر به سرمایه‌گذاری می‌شود وظیفه من نوعی و سایر اهالی استان است که به او کمک کنیم تا استقلال اهواز به جایگاه واقعی‌اش بازگردد. فراموش نکنیم روزگاری استقلال اهواز سومین تیم پرهوادار فوتبال ایران بود.

نایب‌رئیس هیأت فوتبال خوزستان و عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال اهواز در مورد اینکه آیا با این شرایط فکر می‌کند استقلال اهواز می‌تواند به موفقیت برسد، تصریح کرد: اعتقاد زیادی به سیاوش بختیاری‌زاده داریم. همچنین فردی مثل محمد ملکی در باشگاه حضور دارد که تلاش فراوانی می‌کند. باور کنید در این مدت شبانه‌روز کار کردیم و حتی فرصت کمی برای خوابیدن داشتیم تا بتوانیم استقلال را به موفقیت برسانیم.

طرفی در پاسخ به این سؤال که مدیر عامل باشگاه تا چه زمانی مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیرعامل باشگاه تا شب مشخص خواهد شد. در کارمان مراحلی وجود دارد که باید هر چه زودتر آن را به اتمام برسانیم. باید بحث انتقال کل سهام از سوی ارسطو جهانداری به محمد ملکی نهایی شود و وضعیت بدهی‌های گذشته را مشخص کنیم تا پایان روز 29 تیر مدیرعامل را مشخص خواهیم کرد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال اهواز در مورد اینکه آیا مدیرعامل از هیأت مدیره انتخاب می‌شود، گفت: فکر نمی‌کنم هنوزی چیزی به طور قطعی مشخص نیست و باید تا پایان شب صبر کنیم.

وی در پایان در رابطه با اینکه آیا سیدمهدی سیدصالحی مدنظر باشگاه استقلال اهواز قرار دارد، عنوان کرد:‌اگر اجازه بدهید بنده در مورد مسائل فنی صحبت نکنم. قرار است در مورد مسائل فنی اختیار تام به بختیاری‌زاده بدهیم و کسی در این موارد دخالت نکند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
استقلال اهواز
|
United States of America
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
1
3
سلام .آقای دهکردی بهترین گزینه است برای مدیر عاملی .تو خوزستان بهتر از ایشون وجود نداره هم ورزشیه هم مدیر توانایی .به تمام چم وخم تیمداری وارده و جایگاه خوبی داره
غلامي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
1
1
اس اس اهواز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها