به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

اعلام حمایت هیئت فوتبال از استقلال اهواز

اعلام حمایت هیئت فوتبال از استقلال اهواز

خوزستان اسپورت- نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان از آمادگی این هیئت برای همکاری با استقلال اهواز خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، با توجه به اینکه اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال اهواز تاکنون معرفی نشده‌اند، این شائبه وجود داشت که این تیم برای ثبت قراردادهای بازیکنان و مربیان با موانع قانونی روبرو باشد.

علی طرفی نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان در همین رابطه به خوزستان اسپورت گفت: هیئت فوتبال استان از ابتدای مطرح شدن بحث حضور استقلال اهواز در لیگ برتر، مبنا را بر حمایت از این تیم مردمی قرار داده تا استقلال اهواز بتواند در کنار دو نماینده دیگر استان نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کند.

طرفی ادامه داد: خوشبختانه محمد ملکی سهامدار جدید باشگاه استقلال اهواز فردی علاقمند و متعهد است که برای کمک به این تیم قدم پیش گذاشت و برای حضور مجدد تیم مردمی استقلال اهواز در لیگ برتر متحمل هزینه زیادی شد. به همین دلیل وظیفه همه ماست تا به ایشان کمک کنیم تا استقلال بتواند در اندک زمان باقی مانده اقدام به تکمیل مدارک لازم برای حضور در لیگ حرفه ای شود.

وی افزود: آقای ملکی شخصاً تمایل دارد که از بازیکنان و مربیان بومی خوزستان در تیم استقلال اهواز استفاده شود و این سیاست کاملاً مورد تأیید و حمایت هیئت فوتبال قرار می‌گیرد. به همین دلیل از حضور سیاوش بختیاری‌زاده و سایر مربیان خوزستانی که توسط باشگاه استقلال اهواز انتخاب شوند، استقبال خواهیم کرد.

نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان در رابطه با ثبت قراردادهای بازیکنان و مربیان استقلال اهواز گفت: طبق مقررات ابتدا باید اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب و به هیئت فوتبال معرفی شوند تا بتوانیم قراردادها را ثبت کنیم اما با توجه به ضیق وقت هماهنگی لازم را انجام دادیم تا مشکلی در این رابطه وجود نداشته باشد.

علی طرفی در پایان گفت: قراردادهای بازیکنان استقلال اهواز را با امضای سرپرست این باشگاه که توسط سهامداران معرفی شود، در هیئت فوتبال استان ثبت خواهیم کرد تا استقلال اهواز بتواند در تاریخ تعیین شده توسط سازمان لیگ مدارک لازم برای حضور در لیگ برتر را به مسئولان آن سازمان ارائه کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محمد اورکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
1
1
باسلام .با کدام بازیکن وبدنسازی ده روز دیگر میخواهد بازی کند لطفا انتخاب نکنید تمام نظریات را بنویسید مسئولین خوزستان اسپورت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها