به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

اهواز در لیگ یک بدون تیم می​شود؟

خوزستان اسپورت- شهرستان اهواز در حال حاضر فاقد نماینده در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور است.

به گزارش خوزستان اسپورت، فوتبال اهواز در فصل ورزشی 93-94 دارای دو تیم در لیگ برتر و دو تیم در لیگ دسته اول بود. فولاد و استقلال خوزستان در لیگ برتر بازی می​کردند و تیم های فولادنوین و استقلال اهواز در لیگ یک به میدان می​رفتند.

با صعود فولادنوین به لیگ برتر و سقوط استقلال اهواز به لیگ دسته دوم که البته با تبادل امتیازهای این دو تیم همراه شد، شهر اهواز در حال حاضر فاقد تیمی در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور است.

خوزستانی​ها دو تیم نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان را بعنوان نماینده فوتبال این خطه در لیگ دسته اول می​بینند ولی مرکز استان نمانیده ای در این مسابقات ندارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بنیامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
0
1
سلام زیاد غصه شو نخورید اهواز درسته که امسال در لیگ دسته یک نماینده نداره ولی اصلا عیبی نداره با تدابیری که آقایون در راس کار اومدن سال دیگه ما سه نماینده درلیگ یک خواهیم داشت دو تا استقلال اهواز به همراه فولاد به لیگ یک سقوط خواهند کرد . وانگار هیچکس کاری نداره دارن چکار می کنن باتیمهای شهرمون دستی دستی دارن فوتبال خوزستانو نابود می کنن از آقای مقتدایی و شریف حسینی تمنا میکنم خودشون کاری بکنن نذارن زنگ تفریح اصفهانیا و سرخابیای تهرونی بشیم خواهش میکنم حمایت بکنید ونظارت داشته باشید
حمدلله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
0
0
با حضور جناب آقای سیاوش وسهراب مطمنن هم دسترنج فولاد نوین حدر میرود وهم استقلال اهواز.من نمیدانم این دو در مربیگری چه کارنامه ی درخشانی دارند?
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها