به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
تعداد نظرات: ۸ نظر

سالمی: استقلال آمادگی حضور در لیگ را ندارد

سالمی: استقلال آمادگی حضور در لیگ را ندارد

خوزستان اسپورت- سرمربی اسبق استقلال اهواز اعتقاد دارد که این تیم آمادگی حضور در لیگ برتر را نداشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حسن سالمی اظهار کرد: خوشحالم که پس از پنج سال استقلال اهواز با خرید امتیاز فولادنوین خوزستان مجددا وارد لیگ برتر کشور شده و امیدوارم در فصل پیش‌رو ضمن کسب نتیجه خوب، بتواند در لیگ برتر هم باقی بماند و در ادامه نیز حضورش در لیگ برتر تداوم داشته باشد و نتیجه مورد دلخواه خوزرستانی‌ها را به دست آورد.

وی در ادامه به اختلاف‌نظر بین جهانداری، مدیرعامل این باشگاه و شفیع‌زاده اشاره کرد و گفت: متاسفانه خبر بدی مبنی بر این‌که آقای جهانداری و شفیع‌زاده کمی با هم مشکل دارند، به گوش رسید؛ آقای شفیع‌زاده معتقد بود که او مالک تیم است و جهانداری نیز باتوجه به این‌که یکی دو سال است، مدیرعامل این باشگاه شده، اعلام کرده است که من مدیرعامل هستم و خودم نیز اسپانسر می‌آورم و مشکل مالی را حل می‌کنم. به هر حال امیدوارم هر کسی مسوول تیم است این توانایی را داشته باشد که بتواند اسپانسر مورد نیاز را جذب کند تا دوباره این تیم به مشکل سال‌های قبل برخورد نکند.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان بیان‌کرد: استقلال اهواز همیشه دچار این معضل بوده است که هفته‌های اول تا پنجم خوب نتیجه می‌گیرد ولی در ادامه به دلیل عدم اعتبار مالی، متاسفانه امتیازات را واگذار می‌کند و حالت آسانسوری پیدا می‌کند؛ بنابراین این باشگاه باید از همان ابتدا وضعیت مالی خود را برای لیگ پیش‌رو مشخص کند تا در ادامه کار دچار مشکل نشود.

وی افزود: امیدوارم این تیم بازیکنان شایسته و لایق خوزستانی را جذب کند و همان‌طور که در سالیان گذشته این تیم به این موضوع می‌نازید که واقعا یک تیم اهوازی و خوزستانی است، بازهم پتانسیل‌های خوب خوزستان، جذب این تیم شوند و در لیگ برتر شاخص باشند.

سالمی در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که استقلال اهواز در فصل گذشته لیگ یک به لیگ دسته دو سقوط کرد و اکنون به نوعی به صورت جهشی به لیگ برتر راه پیدا کرده است، این موضوع را چطور ارزیابی می‌کنید؟ عنوان‌کرد: من این را منفی می‌دانم؛ در ورزش به این صورت است که خود گروه باید زحمت بکشد و بعد هم ماحصل زحمات آن به نتیجه برسد. استقلال اهواز به دلیل عدم اعتبار مالی، مدیریت ثابت و تغییر در مربی تیم، دچار مشکل بوده است و امیدوارم که اکنون این تیم بازهم دچار این معضل نشود و روند رو به رشد را طی کند. در هر صورت امیدوارم استقلال اهواز امتیازی را که به دست آورده است از دست ندهد و در لیگ بماند.

وی در پاسخ به سوال دیگری که آیا استقلال اهواز از ساختار مناسبی برای حضور در لیگ برتر برخوردار است؟ خاطرنشان‌کرد: باشگاه استقلال اهواز در حال حاضر انسجام خانوادگی و مدیریتی ندارد و ساختار اولیه و هیات مدیره در این باشگاه موجود نیست که ریشه و نگه‌دارنده تیم باشند و به همین دلیل این تیم متزلزل است و باید به این فکر باشیم که خدایی نکرده، این تیم سقوط نکند.

این کارشناس فوتبال در پاسخ به پرسش دیگری که آیا استقلال اهواز در این مقطع آمادگی حضور در لیگ برتر را داشت؟ گفت: من بعید می‌دانم که این آمادگی را داشت؛ من خوزستانی هستم و دلم به حال تیم‌های استانم می‌سوزد و دوست دارم تیم‌های خوزستانی نتیجه بگیرند ولی به این صورت وارد لیگ برتر شدن، فقط می‌توانیم دعا کنیم که این تیم در لیگ باقی بماند.

وی درباره این‌که استقلال اهواز به دلیل طولانی شدن پروسه خرید امتیاز فولادنودین در فصل نقل و انتقالات زمان را از دست داده است؟ گفت: نظر من این است که باتوجه به این موضوع این تیم شش هفت بازیکن تیم فولادنوین خوزستان را جذب کند و در کنار آن‌هم، چهار پنج بازیکن شاخص لیگ برتر را به خدمت بگیرد. به هر حال بین لیگ دسته یک و لیگ برتر تفاوت‌هایی وجود دارد.

سالمی در پاسخ به این سوال که باتوجه به مواردی که به آن اشاره شد، آینده استقلال اهواز را چطور ارزیابی می‌کنید؟ عنوان‌کرد: استقلال اهواز از سال‌های گذشته پایدار باقی‌مانده است و طرفداران خاص خود را دارد و به همین دلیل امیدوارم این تیم ریشه‌ای، بتواند در لیگ برتر باقی بماند. در هر صورت اگر استقلال اهواز بتواند حداقل در بازی‌های خانگی خود به پیروزی برسد، اطمینان دارم که این تیم در لیگ باقی خواهد ماند. البته به نظرم بهتر است که یک خوزستانی که ساکن استان است، در کادرفنی تیم نیز حضور داشته باشد.

این مربی فوتبال در پایان، استان خوزستان را در زمینه فوتبال به دریا تشبیه کرد و گفت: این دریا پر از مروارید است و یک غواص خوب، باید مروارید را در دریا پیدا کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
3
7
ارزیابی من سقوطه
پاسخ ها
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
شما به اندازه سن و تجربت ارزیابی کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
امسال برخلاف گفته ها فولاد سقوط خواهد کرد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
3
3
واقعآ حرفش منطقیه.مانبایدخودمون روگول بزنیم ااستقلال اهوازبااین وضعیت تولیگ نمیتونه دوام بیاره.ومسولین استان هم بایدکمک کنند
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
1
2
اخر فصل مشخص میشه کی سقوط می کنه شما که تیمتون بهتر نفت مسجدسلیمان نیست قرار نیست چون تیمتون قدمت دار جلوی افتادنتون بگیره!!
ساعدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
0
3
استقلال اهواز هميشه از جايي ضربه خورده كه همه ميدونن
اوردن ادمهايي كه با هوادار صادق نبودن
اوردن ادمهايي كه دنبال جيبشون بودن.
هر تيمي اگه مردانه كار كنه خدا كمكش ميكنه
اقاي جهانداري بايد بدونه هوادار استقلال بيداره
بايد بدونه اينجا ليگ ١ نيست كه احساسي برخورد كنه و بخواد براي بازيكناي بنجل دلسوزي كنه و آخرش هم بشه سقوط
مديران استقلال صداقت صداقت
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
1
3
گزینه اول سقوط متاسفانه استقلال اهواز.راه به جایی نمی بره، مخصوصا که الان 3 تیمی شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
1
اس ا س اهواز بايد خوب مديريت كنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها