به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹

جلسه مدیرکل ورزش با مدیران استقلال اهواز

فرامرز کیانی زاده حمایت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از باشگاه استقلال اهواز را اعلام کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در نشستی با مدیران باشگاه استقلال اهواز در خصوص مشکلات این باشگاه و راهکارهای کمک به آن بحث و گفتگو کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، استقلال اهواز در پایان هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران در صدر جدول رده بندی گروه الف این مسابقات قرار دارد و این در حالی است که علی شفیع زاده مالک غایب استقلال اهواز که در کشور امارات اقامت گزیده، تاکنون یک ریال از مبالغ پیش قراردادهای بازیکنان را پرداخت نکرده است.

مشکلات عدیده مالی و اعتصاب هفته گذشته بازیکنان تیم آبی پوش جنوب باعث شد تا فرامرز کیانی زاده در یک نشست دو ساعته پذیرای مدیرعامل و رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال اهواز شود. ارسطو جهانداری مدیرعامل استقلال اهواز در این نشست مشکلات این باشگاه را برای مدیرکل ورزش و جوانان تشریح کرد. کاظم منبوهی رئیس کانون هواداران استقلال نیز توقعات و خواسته های طرفداران تیم آبی پوش اهواز را به اطلاع کیانی زاده رساند.

کیانی زاده در خصوص درخواست باشگاه استقلال اهواز برای دریافت کمک مالی از اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: طبق قوانین جاری، پرداخت هرگونه وجهی از سوی اداره کل ورزش و جوانان به باشگاه های خصوصی ممنوع بوده و مجوزی برای این کار نداریم. از طرفی اداره ورزش و جوانان با کمبود بودجه مواجه شده و نتوانسته ایم پاداش و هدایای قهرمانان برخی از رشته ها که قبلاً به آن ها وعده داده بودیم را به موقع پرداخت کنیم. اما یک راهکار اساسی برای رفع مشکلات مالی استقلال اهواز در نظر دارم. با مهندس مقتدایی استاندار خوزستان جلسه ای را ترتیب خواهیم داد تا مقدمات زیرپوشش رفتن استقلال اهواز را فراهم نموده و مشکل اسپانسر مالی باشگاه را برطرف کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه با اشاره به خودداری شفیع زاده از واگذاری باشگاه استقلال اهواز به ارگان های دولتی یا افراد سرمایه گذار، به مدیران این باشگاه توضیح داد: زمانی که حمید گرشاسبی مدیرکل تربیت بدنی خوزستان بود و من بعنوان معاون در این اداره خدمت می کردم، برادران شفیع زاده اعلام کردند که تیم ما حدود یک میلیارد بدهی دارد و اگر فرد یا سازمانی حاضر به پرداخت این بدهی شود، ما نیز امتیاز باشگاه را به رایگان به او می دهیم. پس از مدتی مشخص شد که بدهی استقلال اهواز در آن مقطع بالای سه میلیارد تومان است. با این وجود، برای استقلال اسپانسر پیدا کردیم ولی شفیع زاده ها حاضر نشدند تیم را تحویل بدهند. این که مالک یک باشگاه خصوصی نه پولی خرج تیم کند و نه حاضر باشد آن را به سایر افراد واگذار کند، دست اداره کل ورزش و جوانان را برای کمک خواهد بست. من به عنوان متولی ورزش استان نگران شرایط فعلی استقلال و آماده کمک به این باشگاه هستم، به شرطی که مالکان این باشگاه خصوصی نیز همکاری لازم را به عمل بیاورند.

جلسه مدیرکل با مدیران استقلال اهواز

در ادامه نشست، ارسطو جهانداری مدیرعامل استقلال اهواز که در غیاب مالک بدهکار باشگاه وظیفه مدیریت استقلال اهواز را به عهده دارد، ضمن تقدیر از همکاری کیانی زاده در زمینه های مختلف از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خواست در زمینه مسائل سخت افزاری و یافتن اسپانسر به این باشگاه کمک کند. جهانداری طرح ساخت ورزشگاه اختصاصی استقلال اهواز را برای کیانی زاده شرح داد و از او خواست با مسئولان ذیربط شهری و استانی درباره اختصاص زمین برای ساخت ورزشگاه رایزنی کند.

کاظم منبوهی رئیس کانون هواداران استقلال اهواز نیز از زحمات کیانی زاده در ماه های اخیر برای رفع مشکلات باشگاه های مختلف استان تشکر کرد و گفت: استقلال اهواز تیمی ریشه دار و پرطرفدار است که صعود آن به لیگ برتر می تواند نشاط را در جامعه ورزش خوزستان بیشتر کند. شرایط فعلی استقلال اهواز واقعاً سخت بوده و هواداران این تیم از مرد شماره یک ورزش خوزستان انتظار ادامه حمایت از تیم استقلال را دارند.

منبوهی افزود: شفیع زاده ها در مقطعی برای این تیم زحمت کشیده و هزینه کرده اند. به همین دلیل باید از آن ها هم تشکر کرد. استقلال اهواز جزو سرمایه های این استان است و هر کمکی به این تیم شود، در واقع احترام به خواسته های مردم طرفدار استقلال اهواز است.

در پایان این جلسه مقرر شد که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، مقدمات نشستی با استاندار را فراهم کند تا مشکل اسپانسر مالی استقلال اهواز برطرف شود. کیانی زاده همچنین به استقلالی ها قول داد که با تمام توان از این تیم حمایت می کند تا تیم محبوب اهوازی ها بتواند به لیگ برتر بازگردد.

جلسه مدیرکل با مدیران استقلال اهواز



پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها