به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

بیمارستان امام فاتح فوتسال جام رمضان شد

بیمارستان امام فاتح فوتسال جام رمضان شد

خوزستان اسپورت- تیم بیمارستان امام خمینی اهواز فاتح مسابقات فوتسال واحدهای تابعه دانشگاه جندی شاپور شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم های بیمارستان امام و بیمارستان ابوذر در دیدار فینال مسابقات فوتسال جام رمضان به مصاف هم رفتند. در این دیدار که در حضور جمع کثیری از تماشاگران برگزار شد، تیم بیمارستان امام با نتیجه 5 بر یک مقابل حریف به برتری رسید.

سید مرتضی موسوی (3 گل) و مهدی منبوهی و عباس طرفی (هرکدام یک گل) به ثمر رساندند تا شاگردان کاظم منبوهی بار دیگر فاتح این رقابت ها شوند.

در خاتمه دیدار فینال، مهندس بهمنش مدیر تربیت بدنی  دانشگاه جندی شاپور و ستار ظزیف منش مسئول امور ورزش کارکنان این دانشگاه جوایز تیم های برتر را اهدا کردند.

کاظم منبوهی سرمربی تیم قهرمان در حاشیه مراسم اهدای جوایز با ابراز رضایت از کیفیت مسابقات گفت: خوشبختانه بازی ها در سطح بالایی انجام شد و مسئولان مسابقات تلاش زیادی برای برگزاری بهینه این مسابقات داشتند که جا دارد به آن ها خسته نباشید بگوییم. همچنین تشکر ویژه ای از دکتر معصومی رئیس و دکتر قنبران مدیرداخلی بیمارستان امام خمینی دارم که همواره حامی ورزشکاران هستند و نقش زیادی در این قهرمانی داشتند.

اسامی اعضای تیم بیمارستان امام:
حسن حلفی، جاسم نیسی، علی منبوهی، سید مرتضی موسوی، عبدالله مسیح، عباس منبوهی، عقیل عبیداوی، عباس بنی طریف، سید محسن موسوی، مهدی منبوهی، صادق عبیات، اسماعیل چهارلنگ و هادی سیاحی.
سرمربی: کاظم منبوهی
سرپرست: بهروز اکسیر

بیمارستان امام فاتح فوتسال جام رمضان شد

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها