به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

پیروزی نفت آبادان مقابل جنوب شیبان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در یک دیدار تدارکاتی برابر تیم جنوب شیبان صاحب برتری شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم های صنعت نفت آبادان و جنوب شیبان شنبه شب در یک دیدار تدارکاتی به میربانی تیم نفت در زمین چمن پیروز آبادان به مصاف هم رفتند که شاگردان کارلوس مانوئل با یک گل دیرهنگام به پیروزی رسیدند.

جنوب شیبان که با مربیگری ایوب غزی در لیگ استان حضور دارد، در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشت و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه فتح دروازه صنعت نفت پیش رفتند اما در نهایت نتیجه را واگذار کردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
2
2
انصافا همین صنعت نفت رو بفرستیم لیگ برتر خیلی بهتره.لااقل سرمربی و بازیکنانش معلوم هستند.تمریناتش هم پانزده شانزده روزه که شروع شده و داره بازی تدارکاتی می کنه.از حق نگذريم هم پارسال تو لیگ یک به جز سه چهار هفته آخر، همیشه یک تیم مدعی بود و بازی های بسیار زیبایی انجام میداد که همواره مورد تمجید مربیان تیم حریف از جمله قلعه نویی قرار گرفت.
ستار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
0
0
تراخدا برای این تیم نفت کاری کنیدغیرتتون کجارفته .مردانه همت کنیدتیمهایی که درلیگ برترهستندنامی درفوتبال ایران نداشتندولی قهرمان میشونداماصنعت نفت درلیگ دسته یک همچنان روحیه مردم ابادان راجریحه دارکرده البته کسی به این حرفهااهمیت نمیده چون نه مردم ابادان مهمند ونه احساسشون بلکه کسانی که فقط درفکرمنافع خودشان هستنداجازه نمیدن که تیم صعود کنه مرگ برامریکا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها