به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

جرفی: مسئولان تیم ها فرصت را از دست ندهند

جرفی: مسئولان تیم ها فرصت را از دست ندهند

خوزستان اسپورت- مسئول واحد نقل و انتقالات هیئت فوتبال خوزستان از مسئولان تیم های خوزستانی حاضر در لیگ برتر خواست تا نسبت به ثبت قراردادهای بازیکنان اقدام کنند.

علیرضا جرفی در گفت و گو با خوزستان اسپورت اعلام کرد: پیش از ظهر امروز تعدادی از بازیکنان تیم فولاد خوزستان قراردادهایشان را در هیئت فوتبال خوزستان به ثبت رساندند. کادر فنی تیم فولاد هم چند روز قبل این کار را انجام دادند تا تیم فولاد در زمینه ثبت قراردادها جلو بیفتد.

جرفی ادامه داد: با توجه به اینکه وارد دهه سوم تیرماه و روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات لیگ برتر شده ایم، جا دارد که مسئولان تیم های خوزستانی حاضر در این رقابت ها، نسبت به تکیل مدارک بازیکنان و ثبت قراردادهای آن ها در هیئت فوتبال خوزستان اقدام کنند تا با مشکل خاتمه زمان نقل و انتقالات روبرو نشوند.

علیرضا جرفی در رابطه با زمان پایان فصل نقل و انتقالات لیگ برتر اظهار کرد: کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ، پایان تیرماه را زمان خاتمه فصل نقل و انتقالات اعلام کرده است. البته گفته شده که احتمال تمدید این مدت وجود دارد ولی بهتر است که تیم های خوزستانی برای تیرماه برنامه ریزی کنند تا اگر مهلت نقل و انتقالات تمدید نشد، دچار مشکل نشوند.

برچسب ها: علیرضا جرفی
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
2
12
اقا کسی که صدای ما هوادارا رو نمیشنوه لا اقل شما آقای جرفی که خیلی برای فوتبال خوزستان هم دلسوزی میکنید و مسئول نقل و انتقالات هیئت فوتبال خوزستانی اصلا یه کاری کنید که قرارداد این خانزاده رو نبندن...آخه این خانزاده رو کجای دلم بزارم؟!!!!!!!
من واقعا باروم نمیشه وااااااااقعا باورم نمیشه....

آقای جرفی نمیدونم خواستم منطقیه یا نه اما قرارداد این بازیکن رو ثبت نکن....ما هوادارا دیوونه شدیم بخدا نمیدونیم دیگه از کی خواهش کنیم جلوی این فاجعه ها رو بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
1
4
مسولین استان تو رو خدا جلوی این اژدری و اسکو رو بگیرن نزارین قرارداد خانزاده رو ثبت کنن اخه این که نمیتونه برا فولاد بازی کنه والا ما هوادارا گناه داریم چقده فشار عصبی رو باید تحمل کنیم فردا اگه غدیر ور سر اژدرو اسکو خراب کردیم دیگه نگید تقصیر هواداراست.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها