به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

سه بازیکن خارجی در اردوی استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- سه بازیکن خارجی به اردوی استقلال خوزستان در پردیس کرج ملحق خواهند شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان امشب راهی اردوی آماده سازی در منطقه پردیس کرج خواهند شد و طبق هماهنگی انجام شده قرار است که سه بازیکن خارجی به اردوی این تیم در کرج اضافه شوند.

موسی کولی بالی مدافع فصل گذشته آبی پوشان و ادوارد سوارز فریرا مدافع جدید برزیلی که برای عقد قرارداد با استقلال خوزستان به ایران آمده است، در تهران حضور دارند و امشب به جمع سایر بازیکنان این تیم خواهند پیوست.

همچنین قرار است که طی روزهای آینده یک دروازه بان برزیلی به اردوی استقلال خوزستان ملحق شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
هواداران فولاد
|
Switzerland
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
2
3
هواداران فولاد به هوش باشید : ضربه بعدی دشمن جدا کردن هواداران از تیم فولاد است چگونه : ۱-یارگیری بسیار ضیف تیم که منجر به نتایج ضعیف خواهد شد باعث دلسردی هواداران می شود ۲- یارگیری نسبتا خوب استقلال خوزستان و آمدن استقلال اهواز به لیگ برتر با هدف جدا کردن هواداران فولاد و گرایش آنان به سمت دو تیم . چرا ؟ مدت هاست که فولاد به سمبل غرور و افتخار و مبارزه علیه بی عدالتی مردم خوزستان تبدیل شده و دشمنان این را بر نمی تابند. در آخر صحبت ما با بدخواهان این است که ما همه تیم ها خوزستانی را دوست داریم ولی جایگاه فولاد چیز دیگریست و شما نمی توانید فولاد و زحمات دهکردی و مدیران سابق را از قلب و ذهن ما هوادارن دور کنید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها