به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

طالقانی: اهلیت خریدار فولادنوین را تأیید می‌کنیم

خوزستان اسپورت- رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان گفت: تا به حال شخصی برای تائید اهلیت از سوی فولاد به ما معرفی نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالکاظم طالقانی در مورد اینکه در آگهی مزایده باشگاه فولاد نوین اعلام شده هیأت فوتبال خوزستان اهلیت افراد شرکت کننده در مزایده را تعیین می‌کند، گفت: تاکنون شخصی به هیأت فوتبال برای تائید اهلیت معرفی نشده است. به ما اعلام کردند باید اهلیت افراد حاضر در مزایده را بررسی کنیم اما فردی را تا به الان معرفی نکردند.

وی در مورد اینکه فکر نمی‌کند برای انتقال امتیاز کمی دیر شده است، خاطرنشان کرد: واقعا زمان در حال گذر است و فرصتی تا شروع مسابقات باقی نمانده است. با این شرایط اگر فردی به ما معرفی شود که اهلیت کافی را هم نداشته باشد شاید اهلیت او را تائید کردیم تا تیم فعالیت کند و بیش از این زمان از دست نرود.

طالقانی در ادامه خاطرنشان کرد: یک باشگاه با شرایط بسیار خوب در استان وجود دارد اما متاسفانه کسی برای گرفتن امتیاز جلو نمی‌آید. خیلی‌ها می‌ترسند پا پیش بگذارند و نمی‌خواهند برای خودشان دردسر درست کنند. امیدوارم این مسئله همچنان حل شود.

وی در مورد اینکه وضعیت استقلال اهواز برای گرفتن امتیاز فولاد نوین چه شد، اظهار داشت: اگر آنها در مزایده پاکت داده باشند این مسئله بررسی می‌شود.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان در مورد اینکه مسئولان استقلال اهواز اعلام کردند پاکت ندادند، تصریح کرد: دیگر نمی‌دانم وضعیت چطور می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
0
0
عجیبه واقعا ؟! دنبال مشتری میگردن در حالیکه استقلال اهواز مشتری دست بنقده.
پاسخ ها
rama
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اگه استقلال خریداره باید تو مزایده شرکت کنه وقتی شرکت نمیکنه یعنی فقط داره بازیه رسانه ای میکنه که مجانی تیم رو بر داره و قبلا هم ثابت کرده که توانایی نداره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها