به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

دهنوی: از ویسی چند روز فرصت خواستم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال ذوب آهن می گوید عبدالله ویسی یکی از مربیانی بوده که با او مذاکره کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، قاسم دهنوی در مورد ماندن یا جدایی‌اش از ذوب‌آهن گفت: فعلاً خبر جدیدی نیست و همچنان منتظر تماس مسئولان ذوب‌آهن هستم. آخرین باری که مذاکره کردیم من از مسئولان ذوب‌آهن خواستم که 20 درصد به مبلغ قراردادم اضافه شود. من چیز اضافه‌ای از ذوب‌آهنی‌ها نخواستم، اما وقتی خواسته‌ام را مطرح کردم به من گفتند خبر می‌دهیم. حالا ذوبی‌ها رفته‌اند که خبر بدهند، ولی فعلاً که تماسی با من گرفته نشده است.

وی در ادامه افزود: من حتی با یحیی گل‌محمدی هم صحبت کردم و او به من گفت که از لحاظ فنی مشکلی ندارم. حرف‌های من در باشگاه پنج دقیقه هم طول نکشید، ولی نمی‌دانم چرا تماسی گرفته نشده است. اگر بحث فنی مطرح است، بهتر است ذوبی‌ها شفاف در این مورد نظرشان را بگویند و اگر ایرادی دیگر مطرح است، خیلی راحت می‌توانند در این زمینه با من صحبت کنند.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: من فصلی بی‌حاشیه را در ذوب‌آهن پشت‌سر گذاشتم و ذوبی‌ها نمی‌توانند از من ایرادی بگیرند. من حتی با مجتبی حسینی، مربی تیم هم حرف زدم و او گفت که مشکل فنی ندارم. حالا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است و در نهایت وضعیتم در ذوب‌آهن چگونه خواهد شد.

دهنوی در پاسخ به این سؤال که «با تیم‌های دیگر مذاکره نکرده‌ای؟»، گفت: خیر با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام و منتظرم تکلیفم با ذوب‌آهن مشخص شود. مربیانی مثل کمالوند، ویسی و خطیبی با من تماس گرفته‌اند و باید از آنها تشکر کنم. من به آنها گفتم بهتر است چند روزی فرصت بدهند تا وضعیتم مشخص شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
1
2
ويسي خدا بش روكرده پول ولش نمي كنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها