به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

سروش و بختیار سهمیه لیگ برتری نیستند؟

سروش و بختیار سهمیه لیگ برتری نیستند؟!

خوزستان اسپورت- حضور بازیکنان سرباز لیگ برتر در تیم تراکتورسازی تبریز از چند زاویه قابل انتقاد است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم تراکتورسازی تبریز بدون آن که هزینه ای بعنوان رضایت نامه یا حق رشد به باشگاه های دیگر بپردازد، صاحب بازیکنانی می شود که به سن سربازی رسیده اند. از جمله بازیکنانی که باید آن ها را از این به بعد عضو باشگاه تراکتورسازی به حساب آورد، سروش رفیعی، احمد عبدالله زاده و احتمالاً بختیار رحمانی، بازیکنان سابق فولاد خوزستان هستند. گرچه بختیار گفته تا چند روز دیگر وضعیت نهایی او مشخص خواهد شد.

در کنار این موضوع که سروش رفیعی، احمد عبدالله زاده بختیار رحمانی بر خلاف میل باطنی به یک تیم نظامی منتقل می شوند، باشگاه تراکتورسازی تبریز بابت جذب این دو بازیکن پولی به باشگاه فولاد خوزستان نمی دهد و جالب تر اینکه مطابق آئین نامه نقل و انتقالات فوتبال ایران احتمالاً می تواند از این بازیکنان بعنوان سهمیه بازیکنان غیر لیگ برتری استفاده کند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که بر اساس آئین نامه نقل و انتقالات فوتبال کشور که چندی پیش به باشگاه ها ابلاغ شده، بازیکنان زیر سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شوند:

الف- بازیکنانی که فصل قبل در طول مسابقات فقط در 7 بازی در لیست هجده نفره قرار بگیرند.

ب- بازیکنان فصل قبل لیگ برتری که قبل از شروع مسابقات نیم فصل دوم با توافق طرفین قطع همکاری کرده و در نیم فصل دوم در باشگاهی غیر لیگ برتری بازی کنند و یا در نیم فصل دوم عضویت هیچیک از باشگاه ها را نداشته باشند، سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شود.

بر اساس این دو بند از آئین نامه نقل و انتقالات، بختیار رحمانی که فصل قبل در میادین حضور نداشته، قطعاً سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شود. اما سروش رفیعی و احمد عبدالله زاده که نیم فصل برای فولاد بازی کردند و سپس از حضور در میادین محروم شدند، وضعیت نامشخصی دارند، چرا که سروش برخلاف موارد مورد اشاره در بند ب، این دو بازیکن با فولاد قطع همکاری نکرده و در باشگاه غیر لیگ برتری عضویت نداشته اند. این بازیکنان در حالی که با باشگاه فولاد قرارداد داشتند، بنا به دستور سازمان وظیفه عمومی از بازی منع شدند.

باید دید که سروش رفیعی، احمد عبدالله زاده و سایر بازیکنانی که دز نیم فصل دوم سال گذشته از بازی کردن منع شدند، برای پیوستن به تیم های جدید، سهمیه لیگ برتری محسوب خواهند شد یا خیر.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
محمدرضا
|
Hong Kong
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
0
1
مدیر محترم یک سوال داشتم
اینکه سروش و عبدا... زاده با فولاد قرارداد دارن ؟؟
یعنی بعد پایان خدمت به فولاد برمیگردن؟
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
0
1
اژدری زاده اگه میخواد یذره دل هوادارا رو به دست بیاره الآن وقتشه... باید به عنوان مقام مسئول فولاد پیگیر حقوق پایمال شده ی باشگاه باشه، باید در اسرع وقت یک شکایت نامه تنظیم کنه و با ارائه ی ریز هزینه هایی که باشگاه برای پروش بازیکنایی مثل سروش و بختیار و عبدالله زاده متحمل شده، از باشگاه تراکتور درخواست حق رشد بکنه (همونطور که ذوب آهن همین کارو در مورد صادقیان کرد).
از اونجاییکه تراکتور خیلی تیم پولداریه و به این بازیکنای سرباز هم نیاز جدّی داره، مجبور میشه حق رشد رو پرداخت کنه تا بتونه مجوز بازیشونو بگیره، منوط به اینکه اژدری زاده و وکیل باشگاه (اگه وکیل داشته باشن) زودتر اقدام کنن.
مسعود بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
0
0
منم سوال محمدرضا مد نظرم بود

وبعدش چرا استاندار و مردم خوزستان اعتراض نمیکننن برید تو اینستاگرام روحانی و انتقاد کنیین ازش
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها