به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴

لیگ دسته اول والیبال در ایستگاه پنجم

هفته پنجم لیگ دسته یک والیبال کشور «جام زنده یاد حسین معدنی» روز چهارشنبه با هشت دیدار در شهرهای اصفهان (دو دیدار)، کرمان، اردکان، قم، ارومیه، نیشابور و مهاباد پیگیری خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان، در این هفته از مسابقات دو تیم ذوب آهن اصفهان و مناطق نفت خیز جنوب در اصفهان به مصاف هم می روند.
در گروه دوم این رقابت ها  ابراهیم آرزومند در اصفهان با سه پیروزی خوب و کسب حداکثر امتیازات و به دلیل ست ها و پوئن های از دست داده در مکان سوم پس از تیم پیشگامان شفق ارکان تنها نماینده یزد قرار دارد و در اندیشه کسب چهارمین برد خود می باشد .

سرمربی تیم مناطق نفت خیز جنوب اهواز این دیدار را برای تیم خود با اهمیت دانست و برای رویارویی با این تیم تدابیری در نظر دارد و برای ارائه یک بازی خوب آماده خواهند شد ، به هر حال تیم اصفهانی از شرایط میزبانی سود خواهد برد و قطعاً در مصاف با تیم مناطق نفت خیز که حال یک مدعی است خواهد جنگید، به  هر حال فردا ساعت 17 باید در انتظار باشیم تا ببینیم مناطق نفتخیز جنوب که با روحیه ای خوب وارد میدان خواهد شد خواهد توانست به چهارمین برد خودش برسد یا این تیم اصفهانی خواهد بود تا صدرنشینی خودش را تثبیت کند.

هر دو تیم که با ۹ امتیاز رتبه های اول و سوم این گروه را در اختیار دارند به مصاف یکدیگر می روند تا پیروز این میدان رتبه دومی اش قطعی شود.



همچنین تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان نیز که با ۹ امتیاز در رتبه دوم جدول این گروه قرار دارد، این هفته میزبان پتروشیمی مارون ماهشهری خواهد بود که یک برد و دو باخت با دو امتیاز در مکان ششم جدول پس از دیگر تیم اصفهانی قرار گرفته است و با توجه به دو باخت در مقابل تیم ذوب آهن و مناطق نفتخیز جنوب ، آیا خواهد توانست تیم توانمند و با قدرت پیشگامان را در شهر خودش شکست دهد؟


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها