به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

رضائیان: بهتر است نام پیکان را تغییر دهند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: بهتر است نام تیم پیکان را تغییر بدهند و آن را پیکان نفتی بنامند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مسعود رضائیان در مورد اینکه باشگاه نفت مسجدسلیمان اولین باشگاهی بود که به حضور غیرقانونی موتومبا در راه‌آهن معترض شد و شکایت کرد، گفت: بله ما اولین باشگاهی بودیم که متوجه شدیم حضور این بازیکن در راه‌آهن غیرقانونی است این مسئله را به مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ گفتیم روی هوا هم حرف نزدیم بر اساس اسناد و مدارک مستند شکایت کردیم اما فدراسیون فوتبال تیم بی‌پول نفت مسجدسلیمان را حتی شایسته پاسخگویی ندانست و هیچ توجهی به شکایت ما نشد.

وی ادامه داد: ظاهراً ما را شایسته پاسخگویی ندانستند وگرنه تیم نفت مسجدسلیمان هم یکی از تیم‌های لیگ برتر بود اما انگار ما لیاقت این را نداشتیم که حتی پاسخی به شکایت ما داده شود ولی باشگاه پیکان شکایت کرد و اکنون به لیگ برتر بازگشته است. ما تخلف این بازیکن را کشف کردیم پس بهتر است که نام تیم پیکان هم در فصل آینده تغییر کند و آن را پیکان نفتی یا پیکان نفت مسجد سلیمان بنامند زیرا ما 24 ساعت بعد از مسابقه با راه‌آهن شکایت کردیم اما هیچ حاصلی برای ما نداشت ولی شکایت پیکان 100درصد برایشان فایده داشت. این یک اتفاق عجیب و غریب است. ما هم آدم بودیم و در لیگ برتر حضور داشتیم.

رضائیان با اشاره به شرایط پیچیده بعد از اعلام رأی کمیته استیناف مبنی بر بازگشت پیکان به لیگ برتر گفت: اکنون چهار باشگاه مدعی هستند راه‌آهن، پیکان، ما و مس کرمان مدعی حضور در لیگ برتر هستیم پس شاید بهتر باشد یک تورنمنت چهارجانبه بین این چهار تیم برگزار کنند و قهرمان این تورنمنت خیرخواهانه به لیگ برتر برود. شاید اینگونه انصاف بیشتر رعایت شده باشد ضمن اینکه مسابقات جذاب و پرتماشاگری هم از کار درخواهد آمد و مثل مسابقات جام خیریه در انگلیس می‌شود.

رضائیان با اشاره به بی‌فایده بودن شکایت نفت مسجدسلیمان، گفت:‌ شاید بهتر باشد در فدراسیون فوتبال زنجیری آویزان شود تا هر باشگاهی شکایت داشت آن را تکان بدهد و علی کفاشیان رئیس فدراسیون متوجه شکایت آن تیم بشود زیرا ما که شکایت کردیم هیچکس به آن توجهی نکرد هرچند بعید می‌دانم رأی کمیته استیناف در مورد راه‌آهن و پیکان ماندگار باشد و داستان به این سادگی‌ها پایان نمی‌پذیرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
6
1
واقعا صحبت آقای رضاییان خنده دار بود و نشون داد مدیریتش در چه سطحیه لازم.
احتمالا در جریان نبوده که تمام بازیهایی که موتومبا توش بازی کرده راه آهن بازنده حساب شده و 3 امتیاز به حریفش داده شده با اینحال باز هم نفت مسجد سلیمان قعر جدوله و ادعای لیگ برتری میکنه با اون تیم و مدیرتش فقط تو لیگ برتر میتونه آبروی خوزستان رو ببره
طبق قانون بازی پلی آف بین پیکان و مس باید برگزار بشه
آقای رضاییان فکر میکنه خونه ی خاله هست که هر مدلی دلش خواست تز بده
یه قانون اول فصل میزارن و اون اجرا میشه
اگه مدیریت خوبی داشت با فولاد به لیگ یک سقوط نمیکرد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
اگه اون زمان به شکایت نفت مسجد سلیمان رسیدگی میکردن فقط تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس بهشون سه امتیاز تعلق میگرفت. دیگه راه آهن هم از موتومبا استفاده نمیکرد و سه امتیاز مفت به تیم های دیگه نمیدادن که دوتاش در معرض سقوط بودن(استقلال خوزستان و پیکان). اون زمان تیم نفت مسجد سلیمان هم میتونست با یه استراتژی دیگه بازی کنه که بتونه تو لیگ بمونه نه اینکه بیاد جلوی تمام تیم ها هجومی بازی کنه که چون امتیازش کمه و نیاز به سه امتیاز داره. نفت از بازی با سپاهان و ذوب آهن برد میخواست والا ذوب آهن هیچ غلطی نتونست جلوی نفت مسجدسلیمان تو اصفهان بکنه دیدینم با اینکه نفت حمله میکرد ذوب آهن نمی تونست به نفت گل بزنه تا تو یکم سوم آخر بازی به گل رسید. همین تیم ذوب آهن 5 تا گل به نفت تهران زد. از خجالت بقیه تیم ها هم دراومد. فکر کنم شما تا حالا جدول لیگ برترو ندید که چند تا تیم تو جدول واسه نیفتادن میجنگیدن.
ما باید بیرون استانیا بجنگیم از تو استان خودمون از پشت خنجر بخوریم.
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
یه چیز دیگه ای که هست اینه که تیمای دیگه متوجه مشکل دار بودن موتومبا نشدن و این نفت مسجد سلیمان بود که با مکاتباتی که با فدراسیون فوتبال ترکیه داشته تونسته این تخلف رو کشف کنه. دم مسجدسلیمان گرم که مچشونو گرفت.
سوروش میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
0
1
به خاطر اینکه علی دایی پشت پیکانه داره لابی میکنه برای خریدنش ویا مربی گری ماهنوز تو خابیم پارسال جریان کارتها هم پشتش ... بود
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
0
6
اگر امتیاز بازی با راه آهن رو همون موقع به نفت میدادن مطمئناً نفت بازیهای آخر رو بی انگیزه کار نمیکرد.
در ضمن راه آهن اشتباهش رو تکرار نمیکرد و جلوی بقیه تیمها از جمله پیکان از موتومبا استفاده نمیکرد و قطعاً نتایج دیگری رقم میخورد و رده بندی لیگ چیزی نبود که الان آقایون پایتحت نشین ساختن.
به نظرم نفت باید از فدراسیون به فیفا شکایت کنه
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
0
1
راه اهن چون بی صاحابه در حال حاظر و صاحبش زندانه واسه کسی فرق نمی کرد انداختنش لیگ یک و نابود کردنش.ولی پیکان با یه مقدار خرج کردن زیر میزی راحت تونست تیم رو بیاره بالا
ali
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
0
1
آقای رضاییان کسی بود که تیم فولاد رو در همه جای دنیا مطرح کرد کسی بود که زیر بنای فولاد رو جوری ساخت که هر مربی و مدیری میتونه به راحتی توش کار کنه و به نتیجه برسه ، مدیر سایت با شناختی که از شما دارم نباید پیامهایی که از روی غرض ورزی مطرح میشه رو تایید نکنید
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
0
3
چه خبره تو فوتبال این مملکت...

به راحتی حق کسی رو میخورن

ایشالله آه و نفرین مردم مسجدسلیمان بگیرشون
فابرگاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
0
1
با صحبت های آقاAli کاملا موافقم. مسعود رضائیان یکی از بهترین وبالیاقت ترین مدیران ورزشی استان هستند,بدون تردید...استارت تحولات بنیادین درباشگاه فولاد از جمله ساخت آکادمی و استادیوم اختصاصی در زمان مدیریت ایشون بود! تنها اشتباه دوران مدیریتش در فولاد زیر بار کاهش بودجه رفتن بود...ک خودشون هم بعدها ب این موضوع معترف شدند.
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
0
0
منکر کارهای انجام شده در باشگاه فولاد در زمان اقای رضاییان نیستم اما ایشان خیلی راحت زیر بار کاهش بودجه رفتند و نظرات بالا دستیها را موبه مو انجام دادند در حالی که مدیریت باشگاهی مثل سپاهان با قدرت مقابل این موج ایستادگی کرد و از حق تیم و مردم شهرشان دفاع کردند در واقع اقای رضاییان بین حق الناس و میز مدیریت دومی را انتخاب کرد موضوعی که به هیچ وجه مردم خوزستان و هواداران فولاد فراموش نخواهند کرد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
1
0
صحبت هاب آقای رضاییان نشانه ضعف مدیریت ایشان هست. اصلا باشگاه نفت شکایت به کمیته انضباطی نکرد و هزینه رسیدگی را هم پرداخت نکرد بلکه فقط یک نامه به سازمان لیگ داد اقای تاج هم سر ایشان کلاه گذاشت و گفت ITC بازیکن مشکلی ندارد. خود کرده را تدبیر نیست.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها