به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

تاج: رحمانی باید در یک تیم نظامی بازی کند

تاج: رحمانی باید در یک تیم نظامی بازی کند

خوزستان اسپورت- رییس سازمان لیگ گفت: اگر ثابت شود فخرالدینی با دو باشگاه قرارداد بسته طبق آیین نامه تنظیمی جریمه خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از کاپ، مهدی تاج درباره بازیکنانی که در نقل و انتقالات با دو تیم قرارداد امضا می کنند، اظهار داشت: این ماجرا هنوز تایید نشده است اما اگر ثابت شود حتما با بازیکنی که دو قرارداد امضا کرده برخورد شده و طبق آیین نامه جریمه می شود.

وی درباره وضعیت بازیکنان سرباز خاطرنشان کرد: هیچ تغییری در قانون رفتار با این بازیکنان ایجاد نشده و آنها باید با حضور در تیم های نظامی سربازی شان را بگذرانند. مانند بختیار رحمانی، بازیکن سابق فولاد که باید سربازی خود را در یک تیم نظامی بگذراند.

رییس سازمان لیگ درباره مشکل حق پخش بیان داشت: در این باره کنسرسیومی با حضور نمایندگان فوتبال و تلویزیون تشکیل شده تا تکلیف آن را روشن کنند. البته تمام تلاش ما این است که این مشکل را تا قبل از شروع بازی های لیگ حل کنیم.

وی در خصوص بازیکنانی که قراردادهای نجومی می بندند، عنوان کرد: فکر نمی کنم باشگاه ها راضی به این پرداخت ها باشند. شرایط مالی اکثر آنها خوب نیست و به همین خاطر خودشان رعایت می کنند که چگونه درآمدهایشان را هزینه کنند.

تاج درباره جلوگیری از حضور تیم های بدهکار در لیگ تصریح کرد: امسال کمیته انضباطی اعلام کرده که با این تیم ها برخورد خواهد کرد و از حضور آنها در لیگ جلوگیری خواهد شد مگر اینکه بدهی های خود را تسویه کنند.

برچسب ها: مهدی تاج
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها