به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
تعداد نظرات: ۹ نظر

لزوم دخالت اژدری‌زاده در ماجرای اسکوچیچ و جماعتی

لزوم دخالت اژدری‌زاده در پرونده جماعتی

خوزستان اسپورت- اختلاف نظر مهرداد جماعتی و دراگان اسکوچیچ باعث ابهام برای هواداران فولاد خوزستان شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از اینکه نماینده مهرداد جماعتی روز گذشته دست خالی باشگاه فولاد را ترک کرد و به جماعتی اطلاع داد که باید روز شنبه برای فسخ قرارداد به باشگاه فولاد برود، مدافع چپ سرخ پوشان ناچار شد با انتشار پیامی در صفحه شخصی اش از هواداران تیم فولاد خداحافظی کند.

مهرداد جماعتی نوشت: «خداحافظ فولاد. خداحافظ هواداران متعصب. خیلی صبر کردم و تلاش کردم بمانم ولی نشد. من را حلال کنید. دوستتان دارم.»

پیام مهرداد کاملاً شفاف بود و حکایت از این داشت که این بازیکن دوست دارد در فولاد بماند ولی این امکان برای او فراهم نمی شود.

ظهر امروز اما مصاحبه ای به نقل از دراگان اسکوچیچ منتشر شد که به صراحت نشان از علاقه این مربی کروات به ماندن مهرداد جماعتی در تیم فولاد داشت.

کنار هم قرار دادن پیام خداحافظی جماعتی و صحبت های امروز اسکوچیچ، هواداران فولاد را در برابر یک تناقض آشکار قرار می دهد و حالا فولادی ها نمی دانند حرف سرمربی را بپذیرند یا کاپیتان تیم را؟

در شرایطی که جماعتی می نویسد برای ماندن در فولاد صبر و تلاش زیادی کرده و در حالی که اسکوچیچ ادعا می کند علاقمند به ماندن جماعتی در فولاد است، این سئوال پیش می آید که چه کسی یا کسانی نمی خواهند جماعتی در فولاد بماند؟

علیرضا اژدری زاده سرپرست باشگاه فولاد خوزستان، بهترین گزینه ای است که می تواند حقیقت را برای هواداران فولاد آشکار کند. اژدری زاده قطعاً متوجه این نکته هست که حرف های متناقض اسکوچیچ و جماعتی، اذهان عمومی را به سمت مدیریت باشگاه سوق می دهد و این ابهام را بوجود می آورد که مدیریت فولاد نمی خواهد جماعتی در این تیم بماند.

این ذهنیت در حالی ایجاد می شود که تمام شواهد حکایت از آن دارد که مدیریت باشگاه فولاد تا امروز هیچ دخالتی در امور فنی نداشته و طبق نظر سرمربی تیم اقدام به عقد قرارداد با بازیکنان جدید یا فسخ قرارداد با بازیکنان قبلی کرده است.

در چنین شرایطی انتظار می رود اژدری زاده و همکارانش در تیم مدیریتی باشگاه فولاد خوزستان برای فیصله دادن به این اختلاف و روشن کردن اذهان عمومی وارد عمل شوند و حداقل با برگزاری یک جلسه مشترک با حضور اسکوچیچ و جماعتی، تمام موارد را بصورت شفاف مطرح و تصمیم گیری کنند، چرا که رسیدن به حقیقت با پیغام و پسغام فرستادن و قضاوت براساس شنیده ها ممکن نمی شود.

البته این احتمال وجود دارد که برگزاری جلسه مشترک اسکوچیچ و جماعتی در حضور مدیران باشگاه به رفع کدورت پیش آمده منتهی شود و شاید همین جلسه باعث ابقای جماعتی در فولاد و خاتمه دادن به حاشیه ها شود.

ادامه حضور جماعتی در فولاد خوزستان همان هدفی است که اسکوچیچ و جماعتی اعلام کرده اند به دنبال آن هستند و باید به این دو کمک کرد تا به این هدف مشترک دست پیدا کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
1
1
اگر مدیری باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
2
3
اگه مدیر به تمام معنا میخواستند کار کنه، که دهکردی رو کنار نمیذاشتن
عدنان جابری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
1
2
مثل اینکه بحث تضعیف کردن فولاد و بردن این تیم در مسیر نابودی که بعد از دومین قهرمانی فولاد باموضوع بحث کارت های معافیت جعلی کلید خورد هنوز هم ادامه داره.
روزی با بحث معافیت ها وارد شدند و بهترین بازیکنان نسل جدید فولاد را از فوتبال حذف کردند انهم درست یک روز بعد از اتمام مهلت نقل و انتقالات و یکهفته مانده به شروع مسابقات لیگ. اما بامانع بزرگی به اسم اکادمی قدرتمند فولاد بامدیریت مرد پاک فوتبال ایران اقای دهکردی روبرو شدند که به تنهایی تمام سنگینی این ماجراها را به دوش کشید حالا هرچی که بود لیگ برای فولاد تمام شد و هواداران گرچه از نتیجه نگرفتن تیم ناراحت بودند اما بازهم به فولاد افتخار میکردند که باتمام این مشکلات نتیجه بدی کسب نشد. ولی به یک باره خبر بدی رسید انهم استعفای دسته جمعی هیئت مدیره بود انهم به دلیل کاهش بودجه وخالی بودن حساب بانکی باشگاه. بعد از این اتفاق خیلی زود با استعفای هیئت مدیره موافقت شد زیرا مدیریت شرکت فولاد قصد نداشت برای فوتبال پولی خرج کند این تصمیم مدیران،خیلی زود با مخالفت و واکنش های شدید هواداران در سایتها ورزشی و شبکه های اجتماعی روبرو شد به طوریکه کار به تجمع در مقابل مجمع سالیانه مدیران فولادهم کشیده شد که همین کار کافی بود مدیران غیر بومی از تصمیم خود منصرف شوند و بودجه مربوط به فصل جاری باشگاه را همانند فصل قبل تصویب کنند و این یعنی مقاومت هواداران راه موفقیت تیم فولاد را هموار کرد، رفته رفته خبرهای خوشی از باشگاه مخابره میشد از بازگشت اسکوچیچ و ادامه همکاری وی تا شروع تمرینات و بستن یک تیم قوی وتمدید قرارداد اکثر بازیکنان. اما چند وقتی، اخباری شدیدا هواداران رو نگران کرده انهم رفت امد دلالان به باشگاه، دلالانی که بعد از امدن دهکردی رنگ باشگاه راهم به چشم خود نمیدیدند. حال ورود انها به انجا انهم با گل و شیرینی کار راحتی شده و راحت بودن اینکار شدیدا دل هواداران پاک خوزستانی رو نگران کرده ومتاسفانه گهگاهی اخباری مبتی بر انتقال بعضی از بازیکنان پا به سن گذاشته و متهم به تبانی شنیده میشود انهم بجای بازیکن جوان خوزستانی مهرداد جماعتی و...
حال معلوم نیست اینکارها و این اتفاقات توسط چه کسی اداره میشوند؟
ایا اسکوچیچ که برای نقل و انتقالات اختیار تام از مدیر عامل گرفته از این اتفاقات خبر دارد؟
ایا این همان مسیر تضعیف فولاد است که به شکل دیگر و خیلی خطرناکتر خود رانشان داده است؟
ایا اسکوچیچ زیر بار چنین بازیکنان از رده خارج خواهد رفت؟
اسکوچیچی که به ستاره های جوان فولاد نوین جواب رد داده،حال باید با هوشیاری کامل این قضایا را دنبال کرد تا ببینیم اینده تیم محبوب ما چه خواهد شد؟
امیدواریم همه فوتبال دوستان خوزستانی نسبت به اتفاقات اخیر هوشیار باشند.
من الله التوفیق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
هوشیاری هواداران. فقط همین مونده برامون
هوادارا رو دیگه نمیتونن جدا کنند
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
2
1
مدیر کجا بود؟؟؟
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
0
1
اسکوچیچ جماعتی رو نمیخواد ولی چون فهمیده مردم ناراحت شدن میخاد بگه مهردادو میخام اما خودش میخاد بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
1
0
اژدری ی حرکتی انجام بده نوشت حلال بشه
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
0
1
قطعا خواسته ی هواداران موندن مهرداد هست
اما من دلیل این رفتار اسکو رو تجربه ی تلخ فصل قبل می دونم
محرومیت ناشی از مشکل سربازی محرومیت ایوب والی و مصدومیت بازیکنان ، فولاد و اسکو رو خلع سلاح کرد
اسکو از تکرار اتفاقات فصل قبل وحشت داره و به همین دلیل سخت گیری می کنه که البته کار درستی هم هست اما باید بدونه مهرداد بازیکن مهمی برای باشگاه و هواداران هست و اون رفتاری رو که با ایمان موسوی و قاضی و .... انجام داد نمی تونه با مهرداد انجام بده فولاد خونه ی مهرداده کسی حق نداره اون رو از خونش بیرون کنه
فولاد و هوادارا پای مصدومیت احتمالی مهرداد می مونن اسکو هم باید این رو بپذیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
0
1
کاش بدی اژدری بخونشو برا پاداش ت ناراحن نباش خودم بت مردم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها