به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

سیدصالحی: گلزنی من مهم نیست

سیدصالحی می گوید امیدواری زیادی دارد تا باز هم در ورزشگاه الغدیر اهواز گلزنی کند.
مهاجم باتجربه تیم فوتبال استقلال خوزستان ابراز امیدواری کرد که باز هم در ورزشگاه الغدیر اهواز گلزنی کند.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت و گو با خبرنگار خوزستان اسپورت در خصوص بازی با گسترش فولاد تبریز و گلزنی با پیراهن استقلال خوزستان گفت: خدا را شاکرم که در اولین حضورم با پیراهن استقلال خوزستان موفق به گلزنی شدم. این گل حاصل تلاش همه بازیکنان و پاس دقیق مهدی مؤمنی بود و از اینکه با امتیاز از تبریز برگشتیم راضی هستم.

سیدصالحی بازی روز پنجشنبه را مسابقه ای حساس توصیف کرد و افزود: بازی دشواری داریم اما بچه ها هم قسم شده اند که با پیروزی از میدان خارج شوند. استقلال تهران تیم بزرگی است و مربی بزرگی نیز دارد اما بازیکنان و مربیان استقلال خوزستان برای شکست دادن این تیم برنامه ریزی کرده اند و امیدوار به کسب هر سه امتیاز هستیم.

مهاجم باتجربه استقلال خوزستان در پاسخ به این سئوال که آیا همانند سال گذشته در ورزشگاه الغدیر اهواز گلزنی خواهد کرد یا خیر، چنین گفت: اشاره خوبی کردید. سال گذشته با پیراهن پرسپولیس در الغدیر گلزنی کرده ام و امیدوارم در اولین مسابقه ای که با پیراهن استقلال خوزستان در این ورزشگاه انجام می دهم، باز هم گل بزنم. البته این توضیح را بدهم که هدف اول من پیروزی تیم استقلال خوزستان است و مهم نیست چه کسی گل پیروزی را بزند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها