به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

فرار مهاجم برزیلی نفت از اردو!

مهاجم برزیلی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در اعتراض به مشکلات مالی این باشگاه، اردوی تیمش را ترک گفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، شب قبل از بازی هفته شانزدهم تیم های نفت مسجدسلیمان و سایپای البرز اتفاق مهمی در اردوی تیم نفت افتاد. این اتفاق هر چند که رسانه ای نشد اما در روحیه بازیکنان و مربیان تیم نفت تأثیر منفی گذاشت تا جایی که باعث شد بهروز مکوندی در روز مسابقه از شدت فشار عصبی در بخش سی سی یو بیمارستان 22 بهمن مسجدسلیمان بستری شود.

ماجرا از این قرار بود که کارلوس دوس سانتوس مهاجم برزیلی نفت، نسبت به مشکلات مالی اعتراض و اعلام کرد تا پول نگیرد، در مقابل سایپا به میدان نخواهد رفت. در ادامه و پس از جر و بحث کارلوس دوس سانتوس با مسئولان باشگاه نفت، این بازیکن برزیلی بدون اطلاع دیگران از اردوی تیم خارج شد.

مسئولان باشگاه هنگامی که متوجه غیبت دوس سانتوس شدند، با کمک هواداران نفت، تلاش خود را برای یافتن این بازیکن خارجی آغاز کردند. پس از سه-چهار ساعت جست و جو در نقاط مختلف مسجدسلیمان، در نهایت دوس سانتوس را در یک رستوران پیدا کردند!

دست اندرکاران باشگاه نفت پس از دقایق طولانی توانستند رضایت این بازیکن را برای بازگشت به اردو و بازی مقابل سایپا جلب کنند. هر چند که قبل از بازی اتفاق تلخی افتاد و بهروز مکوندی سرمربی بااخلاق نفت که این تیم را برای اولین بار به لیگ برتر آورده، به دلیل فشارهای عصبی راهی بیمارستان شد و یک شب را روی تخت بیمارستان سپری کرد.

«این مطلب متعلق به خوزستان اسپورت بوده و استفاده از آن در سایت ورزش 3 با ذکر منبع بلامانع است.»


گزارش روز/دلیل حمله قلبی بهروز مکوندی؛ فرار مهاجم برزیلی نفت از اردو!

عکس: باشگاه نفت مسجدسلیمان

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها