به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

بختیاری: برای مدیرعاملی استقلال صف كشیده‌اند

بختیاری: برای مدیرعاملی استقلال صف كشیده‌اند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال خوزستان گفت: به ویسی گفته‌ام حرفه اصلی تو فوتبال است و گره زدن خودت به من، درست نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فاضل بختیاری در خصوص ادامه حضورش در باشگاه برای انجام کارهای عقب‌افتاده، اظهاركرد: روال کار این است كه وقتی كسی از كارش استعفا می​دهد، بماند و كارهای مربوط به گذشته را انجام دهد. فرد وقتی استعفا می​دهد كه قهر نمی​كند بلکه استعفا به این معنی است كه آن فرد در مورد آینده تصمیم​گیری نمی​كند ولی در مورد گذشته پاسخگو است و بر همین اساس من فعلا هستم و كارهای مربوط به فصل گذشته را انجام می​دهم.

وی درباره این صحبت مدیركل ورزش و جوانان خوزستان كه با بختیاری صحبت خواهم كرد تا او دوباره برگردد؟ گفت: آقای کیانی‌زاده لطف دارد ولی این تصمیم برگشت​پذیر نیست، چرا كه سلامت خودم نیز مطرح است. من پیش از این‌كه به صورت كتبی استعفایم را بدهم، رایزنی كردم و نظر هیات مدیره را به صورت شفاهی جلب كردم و آن‌ها هم گفتند که استعفایت را بنویس تا ببینیم چه كار می​شود كرد و بعد من شروع به نگارش استعفایم كردم. به هر حال من از فوتبال خسته شده​ام، از جنس فوتبال نیستم و برای این كار ساخته نشده​ام، نه این‌كه بهتر از آن هستم، خیر منظور من این است كه من طاقت نمی​آورم چرا كه تیم می​بَرد یا می​بازد، مشكلاتی به وجود می‌آید.

مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال خوزستان افزود: هر زمان كه تیم می​بازد افراد مختلفی تماس می​گیرند و می‌گویند این چه تیمی است كه درست كرده​ای؟ پس برای كی و چه چیزی باید ماند؟ به هر حال 16 تیم در لیگ حضور دارند و درنهایت دو تیم سقوط می​كنند و یك تیم هم به پلی​آف می​رود و این طبیعت فوتبال است و نمی​شود با آن كاری كرد.

وی افزود: حتی این امكان هم وجود دارد كه یك روز هم استقلال و پرسپولیس سقوط كنند و مگر فصل گذشته پرسپولیس در لبه خطر قرار نگرفت؟ به هر حال نمی​شود هر اتفاقی که افتاد را به مدیرعامل باشگاه نسبت داد و به او گفت انتخاب و نظارت نداشته​ای.

بختیاری تصریح کرد: این​ها، واقعیت​های بخشی از زشتی​های فوتبال است و كسی هم جلوی آن را نمی‌گیرد، البته به نظرم اگر اراده​ای باشد می​توان جلوی آن را گرفت و هر كاری، شدنی است. اصحاب رسانه نوشتند كه بازیكنان میلیاردی پول می​گیرند و من نمی​گویم كه نمی​گیرند ولی آیا می​آیند درآمد یك پیمانكار یا طلافروش را هم حساب كنند و یا این‌که آن‌ها هم حساب پس می​دهند؟ در حالی كه روی فوتبال زوم شده است و در مورد آن بزرگنمایی صورت می​گیرد.

وی افزود: البته برخی از همكاران ما آن‌قدر قیمت​ها را بالا برده​اند كه دیگر نمی​توانند آن را پایین آورند. من پیشنهاد می​كنم اگر می‌خواهند فوتبال را درست كنند، لفظ حرفه​ای آن را بردارند و مثالی است كه می‌گوید "از طلا گشتن پشيمان گشته‌ايم، مرحمت فرموده ما را مس کنيد" و به نظرم فوتبال به آماتور برگردد تا قرارداد‌ها 20، 30 یا 40 میلیون تومان شود و آن موقع است که دیگر در آن دلالی و واسطه​گری نیست و افراد دلسوز می​آیند و كار می​كنند و این باعث می​شود، شاهد فوتبالی باشیم كه در دهه‌های 60 و 70 می​دیدیم؛ فوتبالی زیبا، تماشاگرپسند و جوانمردانه.

مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال خوزستان گفت: بنابراین با این شرایط من با خودم فكر می​كنم كه یك كار بیهوده در حال انجام است، پس من سنخیتی با این كار بیهوده ندارم. همین الان هم نفرات بسیاری برای این‌که مدیرعامل باشگاه شوند، صف كشیده​اند.

وی درباره این گفته ویسی که اگر بختیاری نباشد من هم نمی‌مانم، گفت: جلسه​ای با ویسی داشتم كه به او گفتم كار من فوتبال نیست و باید به دنبال رشته و كار خودم كه در این سال‌ها به آن پرداخته​ام، بروم، ولی كار و حرفه اصلی تو فوتبال است و اگر بخواهی خودت را به من گره بزنی، درست نیست. اگر من از شما حمایت كردم، وظیفه​ام بوده است و من از شخص شما حمایت نكردم، بلكه از تفكرات شما حمایت كردم و همین هم باعث شد که تیم بماند؛ هرچند خیلی​ها به نحوه‌ی ماندن ما در لیگ خرده گرفته ولی مهم این است كه ماندیم. در هر صورت ویسی با حرف​های من متقاعد شد و با توجه به این‌كه من همین​قدر برای برنامه​ریزی توان دارم، باید بروم تا فردی بیاید كه اگر دوست داشت با ویسی كار كند، او را هدایت و بهتر حمایت كند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
محمد کاظم
|
Switzerland
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
3
6
حرف منطق چرا ندارد .هر چند از نبودن اشخاصی مثل جنابعالی فوتبال استان و کشور لطمه خورده و می خورد .گفتنی ها را در نوشته های قبلیم گفتم ، حال تصمیم با جنابعالی است . ولی نرو ،چون تجربه شما در زمینه تیمداری کردن بالا رفته ،و الان نوبت درو کردن کاشته هایت است .(تفکراتت )
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
9
آقای بختیاری دقت کردی چند روزه سایتای تهران شدن دلسوز فوتبال خوزستان و باشگاه شما خیلی واسشون مهم شده؟؟؟
فصل نقل و انتقالاته دیگه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
3
4
اقا کجا صف بستن؟ جان خودت ادرس بده منم دوس دارممدیرعامل بشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
1
2
اقا بختیاری جان خودت لطف کن ویسی رو هم با خودت ببر خوشحالمون کن انگار میگی یکی در حده دونادونی یا اسکولاریه که اگه بره تیم بدونه مربی میمونه چیزی که زیاده سرمربیه تاپ و درجه یکه ماشاالله باشگاه از نظر مالی مشکل نداره مربی خوب هم هست ...یا علی
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
1
2
ممكنه خوده ويسي بشه مديرعامل يهويي ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
4
فولاد ترکوندن حالا نوبت استقلال اهواز شده
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
خيلي تأسف خوردم و بعضي از نقطه نظرات و كامنت ها رو خوندم متوجه شدم اشكال اصلي ما اينه كه هميشه از روي تعصب حرف ميزنيم تورو خدا بياييد منطقي فكر كنيم و به حرفهاي هم خوب گوش كنيم و از راهنماييهاي همديگر استفاده كنيم تا زماني كه ما رو در روي هم قرار داريم هيچ كاري در خوزستان درست نميشه بياييد كنار هم باشيم به اميد آن روز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها