به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

چه بازیکنانی سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شوند؟

خوزستان اسپورت- اگر بازیکنی در هشت بازی تیمش در لیگ چهاردهم در لیست 18 نفره قرار گرفته باشد، برای فصل جدید سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، مصطفی شهبازی مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ، امروز در مصاحبه ای در خصوص شرایط بازیکنانی که برای فصل نقل و انتقالات سهمیه لیگ برتری محسوب می شوند، توضیحاتی داده است.

طبق اعلام مصطفی شهبازی، هر بازیکنی که در 7 بازی یا کمتر در لیست 18 نفره یک تیم لیگ برتری بوده، برای فصل آینده سهمیه لیگ برتری به حساب نمی‌آید اما اگر بازیکنی در هشت بازی در لیست 18 نفره قرار گرفته باشد، سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود. همچنین اگر بازیکنی نیم فصل بازی کند و سپس راهی تیمی غیر از لیگ برتر شود و یا بازیکنی نیم فصل بازی کند و سپس به هر دلیلی نیم فصل دوم را خانه نشین شود هم سهمیه لیگ برتری به حساب نمی آید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
1
با سلام خدمت خوزستان اسپورت یعنی بازیکنان سرباز که نیم فصل دوم بازی نکردن سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شوند؟؟؟
مدیر پایگاه با سلام
به نکته ظزیفی اشاره کردید که مورد توجه سازمان لیگ قرار نگرفته است.انشالله فردا این مطلب را منعکس وپیگیری خواهیم کرد.

میثم
|
Singapore
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
با سلام خدمت خوزستان اسپورت برای بازیکان سرباز که نیم فصل دوم بازی نکردن قرار شده بود امروز پیگیری کنید...خواستم بدانم نتیجه پیگیری شما چه شد آیا سهمیه لیگ برتری محسوب می شوند یا خیر؟؟؟
مدیر پایگاه با سلام
امروز در صدد برقراری تماس با آقای شهبازی مسئول کمیته نقل وانتقالات سازمان لیگ بودیم ولی موفق به این کار نشدیم، چون ایشان تلفن همراه ندارند و تلفن دفتر ایشان هم پاسخگو نبود.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها