به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

درویشی: خرید فولادنوین جبران کارهای نکرده است

درویشی: خرید فولادنوین جبران کارهای نکرده است

خوزستان اسپورت- مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است خرید امتیاز تیم فولاد نوین در صورتی‎ که تحقق یابد، جبران کارهای نکرده‎ مسوولان است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، رضا درویشی اظهار کرد: من بعید می‎دانم مساله خرید امتیاز تیم فولادنوین تحقق یابد، زیرا همان‎ طور که همیشه نیز گفته‎ام نیت مسوولان اگر این بود که تیمی در مسجدسلیمان داشته باشند، همان موقع به تیم نفت کمک می‎کردند تا سقوط نکند. آن‌ها باوجود این‌که می‎توانستند کمک کنند ولی کمک خود را دریغ کردند.

خرید امتیاز فولادنوین جبران کارهای نکرده است
وی عنوان کرد: در هر حال امیدوارم که بتوانند این امتیاز را خریداری کنند، چرا که حق مردم مسجدسلیمان است که تیمی در لیگ برتر داشته باشند. هر چند مسوولان می‎توانستند همان موقع به تیم کمک کنند تا سقوط نکند و اکنون نیز اگر بتوانند این امتیاز را خریداری کنند در واقع به نوعی جبران کارهایی که نکردند را می‎کنند.
مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که باتوجه به شرایط باشگاه، خرید این امتیاز نیز سودی نخواهد داشت، افزود: مطمئناً با این شرایطی که من دیدم؛ نبود امکانات و عدم رسیدگی به تیم، اگر این امتیاز خریداری شود و وضعیت به همین روال ادامه یابد، هیچ سودی نخواهد داشت و شاهد همان آش و همان کاسه فصل قبل خواهیم بود.

مسئولان حتی به نفت نگاه هم نمی‎کردند
وی با اشاره به دلایل ناکامی تیم نفت مسجدسلیمان در فصل گذشته، گفت: صد درصد یکی از مسایلی که به ما ضربه زد عدم رسیدگی مسوولان به تیم ما بود. آن‌ها حتی نگاه هم به تیم ما نمی‎کردند. وقت‎هایی بود که واقعا دوست داشتیم مسوولان بیایند و کنار ما باشند و فقط آن‌ها را ببینیم ولی بازهم نمی‎آمدند و کلا هیچ‎گونه رسیدگی نمی‎کردند. همین‎ها در نهایت باعث شد نفت سقوط کند.
درویشی ادامه داد: از طرفی نیز تیم ضعیف بسته شده بود و دلیل این امر نیز عدم تخصیص بودجه لازم به آقای باقری‎نیا در ابتدای فصل بود و او نتوانست بازیکنان اسم و رسم‎ داری به تیم بیاورد. من خودم شاهد بودم که بودجه‎‎ آن چنانی در اختیار باشگاه نگذاشتند؛ سقف قراردادهای باشگاه بسیار پایین بود و کسی با این قراردادها به نفت نمی‎آمد و این در حالی بود که تیم، تازه به لیگ برتر صعود کرده بود و می‎بایست قوی‎تر بسته می‎شد. بنابراین همین مساله باعث شد تا تیم ما نسبت به سایر تیم‎ها ضعیف‎تر بسته شود.

بازیکن آزاد هستم
وی درخصوص قرارداد خود با تیم نفت مسجدسلیمان نیز اظهار کرد: قراردادم با نفت به اتمام رسیده و بازیکن آزاد هستم. دو سه پیشنهاد لیگ برتری هم دارم ولی باید ببینم شرایط نفت چه خواهد شد، هدف‎ باشگاه چیست و چگونه قرار است در فصل بعد تیم‎داری کنند تا در آن صورت بتوانم تصمیم مناسب را بگیرم.
مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان‌کرد: اطلاعات زیادی درخصوص تیم ندارم، فقط شنیده‎ام قرارداد آقای رضاییان به اتمام رسیده است و دیگر نمی‎دانم شرایط چگونه است و چه کسی قرار است تیم را بگیرد. راستش من امسال فقط رضاییان را اطراف تیم می‎دیدم و اگر شخص دیگری پشت پرده‎ی تیم بود، من اطلاعی از آن ندارم. با این حال فقط رضاییان بود که او هم الآن دیگر نیست و نمی‎دانم چه کسی قرار است تیم را جمع و مدیریت کند.

معدود نتایج خوبمان حاصل زحمات رضاییان بود
وی درخصوص مسعود رضاییان، مدیرعامل سابق تیم نفت مسجدسلیمان بیان کرد: وی هدفش کمک بود و واقعاً هر چه در توان داشت برای تیم گذاشت. زمان‎هایی بود که بازیکنان از فشار مشکلات می‎گفتند که دیگر بازی نکنیم و جمع کنیم برویم خانه، ولی به خاطر آقای رضاییان و آقای مکوندی می‎ماندند، سختی‎ها را به جان می‎خریدند و به کار ادامه می‎دادند. آقای رضاییان بسیار تلاش کرد ولی تنها بود و بودجه‎ای هم در اختیارش نبود؛ با وجود این مشکلات، تمام تلاش خود را کرد و فکر می‎کنم معدود نتایج خوبی هم که کسب کردیم به خاطر زحماتی بود که آقای رضاییان کشید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
2
3
نفت مسجدسلیمان زمانی که درلیگ برتربودچکارکرد
تنهاچیزی که ازنفت مسجدسلیمان دیدیم خوشحالی دیگر تیمهابودنفت به تیمهایی نتیجه روواگذارمیکردکه برد نداشتن
رحمان
|
Germany
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
3
وجدانا اگه چند تا پیشنهاد لیگ برتری داری معطل نفت میموندی؟؟
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
2
بنظرم هیچکدوم از تیمای مشتری فولادنوین آمادگی بازی در لیگ برترو ندارن و اگه امتیاز فولادنوین رو بگیرن بازم سقوط کنن. نفت مسجدسلیمان و نفت ابادان و استقلال اهواز برا بازی تو لیگ برتر باید خیلی تقویت بشن.شهرداری اهوازم کلا تعطیله اگه بخاد امتیازو بگیره نیم فصل اول سقوط میکنه
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
2
شماهرسال بریدلیگ برترهرموقع به دسنه یک سقوط کردید بازسهمیه یه تیم دیگه بخرید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
0
واقعا مسخره هست...این طور که فایده نداره تیم باید خودش بره بالا نه با حق مردم..نه با پول..مردانگی نیست..صورت خوشی نداره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
2
اقای سعیدکعب عمیر عوضش درصد بالایی از گل های نفت مسجدسلیمان حواله تیم فولاد شهرتون اهواز شد بازی رفت بهش باختید برگشتم از بیخ گوشتون گذشت که مربیتون گفت شانس اوردیم. اکثر تیم ها بازی سختی رو جلوی نفت مسجدسلیمان تجربه کردن و بعضیاشم که با ناداوری بردن با اینکه توان مالی نفت مسجدسلیمان در حد تیم های دسته یک هم نبود ولی این غیرت بود که تو خون بازیکناش و مردم این خاک بود. اگه فوتبالی بودی و برنامه نود رو میدیدی میدونستی که تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل بازی خوبی که میکرد چندین و چند بار مورد آنالیز و تحسین کارشناسای برنامه نود قرار گرفت. پس تیم نفت مسجدسلیمان نه تنها آبروی خوزستان رو نبرد بلکه نشون داد که این شهر چقدر با استعداد هست .
اشکان نظرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
2
انشالله امسال تو لیگ هستیم ،،،، دنیا برادرم رضا درویشی ،،، زلزله قلبم ،،،، مسجدسلیمان مهد فوتبال ایران...
رحیم داودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
2
منم بات موافقم .نفت درحد بضاعتش ونسبت به بودجش وبی توجهی مسولان واقعا خوب کار کرد.فقط یه گلزن کم داشت.بعضی بازیاش خصوصا مقابل استقلال وپرسپولیس شگفت انگیز بود.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
2
درود بر نفت بختیاری
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
ایشالا که امسال در لیگ برتر میمونیم به قول اقای درویشی جبران کارهای جبران کارهای نکرده سال گذشتس اقای درویشی خیلی دوست داریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها