به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

ادامه دستبرد ورزش 3 به اخبار خوزستان اسپورت

عوامل سایت ورزش 3 کماکان با پشتکار و جدیت به کپی و بازنشر اخبار اختصاصی خوزستان اسپورت بدون ذکر منبع خبر می پردازند.
با وجود تذکرات متوالی و توقف دو روزه فعالیت خوزستان اسپورت در اعتراض به اقدامات غیرحرفه ای سایت معروف ورزش 3، متأسفانه باز هم سایت مذکور اقدام به کپی و بازنشر اخبار این سایت بدون ذکر منبع خبر می کند.

جدیدترین نمونه از دستبردهای عوامل سایت ورزش 3 به مطالب اختصاصی خوزستان اسپورت، کپی کردن خبر اختصاصی اعزام احمد عبدالله زاده بازیکن ملی پوش فولاد خوزستان به مرکز آموزشی 07 کازرون بود. این خبر در ساعت 12:21 دقیقه ظهر دیروز با عنوان «ملی پوش فولاد راهی پادگان می شود» در خوزستان اسپورت منتشر شد. دو ساعت بعد اما، همین خبر اختصاصی توسط ورزش 3 کپی شده و پس از تغییر تیتر و تعدادی از کلمات توسط آن دوستان خوش ذوق و هنرمند در ساعت 14:32 دقیقه با عنوان «بازیکن فولاد در پادگان آموزشی کازرون» روی خروجی سایت ورزش 3 قرار گرفت!

تکرار این حرکات آماتورگونه توسط عوامل سایت معروف ورزش 3 در حالی صورت گرفت که در انتهای مطلب اختصاصی خوزستان اسپورت، این جمله قید شده بود: «این مطلب متعلق به خوزستان اسپورت بوده و استفاده از آن در سایت ورزش 3 با ذکر منبع بلامانع است.»

جالب اینست که دوستان هنرمند سایت ورزش 3 همانند دستبردهای قبلی به اخبار اختصاصی خوزستان اسپورت، جدیدترین خبر کپی شده را با افزودن جمله «به گزارش خبرنگار ورزش سه از اهواز» به خود منتسب کردند. جمله ای مضحک که موجبات خنده همکاران ما را فراهم آورد و ناراحتی ناشی از دستبرد زدن عوامل سایت ورزش 3 به حاصل زحمات خبرنگاران خوزستان اسپورت را از بین برد.

البته باید به این نکته اشاره کرد که الطاف جانبی دوستان نسبت به خوزستان اسپورت نیز کماکان با جدیت ادامه یافته و این دوستان تنها به کپی کردن اخبار اختصاصی سایت خبری ورزش خوزستان بسنده نمی کنند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
1
0
فعالیت دوباره وبلاگ باشگاه فرهنگی ورزشی فرهنگ رامهرمز
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت بازدیدکنندگان گرامی
بعد از دوری 8 ماه و غیر فعال شدن وبلاگ باشگاه فرهنگی ورزشی فرهنگ رامهرمز ، از امروز این وبلاگ فعالیت خود را شروع کرده و امید است تمام نتایج و گزاراشات بازی های فرهنگ رامهرمز را به صورت کامل در اختیار ببیندگان عزیز بگذاریم .
جا دارد از کادر فنی و مربیان و بازیکنان تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز و هئیت مدیره محترم شهرستان رامهرمز تشکر ویژه ای داشته باشیم.
شماره تماس
احمد زنگنه نژاد سرمربی تیم : 09166157097
اسماعیل صدریان سرپرست تیم : 09163909533
صفر سرکهکی مدیر عامل تیم : 09168927763
http://farhang-1358.blogfa.com/
قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
0
1
با سلام و تشکر از اخبار جدید و خوبیی که از ورزش خوزستان چاپ مییکنید می خواستم از خبرنگاران محترم سایت ورزش خوزسستان تقاضا کنم که با قدرت به کارشون ادامه بدن و از این مسائل دلسرد نشن ما خوزستانیها شما رو دوست داریم و از شما حمایت میکنیم سایت ورزش 3 هم که سایت قدیمیه باید به قوانین احترام بذاره چون این کارهاشون واقعا زشت هست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها