به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

استقلال‌ اهواز راه آسانی برای خرید فولادنوین دارد

استقلال‌ اهواز راه آسانی برای خرید فولادنوین دارد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل فولاد‌نوین درباره واگذاری امتیاز فولادنوین به استقلال اهواز، گفت: استقلال به دلیل مالکیت خصوصی، کار آسانی برای تصاحب امتیاز فولاد دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علیرضا اژدری‌زاده با بیان اینکه شهرداری و استقلال اهواز رایزنی‌هایی را برای خرید امتیاز فولاد‌نوین انجام داده‌اند، گفت: دو جلسه را با شهرداری و یک جلسه را با مسئولان استقلال انجام داده‌ایم. امکان دارد چند جلسه دیگر هم با مسئولان دو باشگاه انجام دهیم و احتمالا فردا با مسئولان استقلال جلسه دیگری را برگزار کنیم. هنوز موضوعات مختلف مطرح نشده‌اند و در جلسات آینده باید تمام صحبت‌ها را انجام دهیم و سپس تصمیم بگیریم.

مدیرعامل فولادنوین درباره شانس تصاحب امتیاز فولادنوین توسط شهرداری و استقلال اظهار کرد: شهرداری اهواز مشکلات درون سازمانی دارد و با توجه به اینکه دولتی است مقرر شد تصمیمشان را بگیرند و سپس در جلسه بعدی به ما اعلام کنند. استقلال اهواز به دلیل خصوصی بودن، راحت‌تر می‌تواند صاحب امتیاز فولادنوین شود. آن‌ها هم اعلام کرده‌اند که باید بررسی‌هایشان را انجام دهند و فکر کنم دو جلسه دیگر هم در روز‌های آینده با آن ها داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بر سر قیمت پیشنهادی اختلافاتی بین طرفین وجود داشته? تاکید کرد: اختلافاتی وجود داشته اما آنقدر جدی نبود و قابل حل است. مسئولان اعلام کرده‌اند که قیمت را عنوان نکنیم تا حاشیه‌سازی نشود. در هر صورت تیمی که با قاطعیت جلو بیاید از شانس بیشتری برای توافق با ما برخوردار است.

اژدری‌زاده با اشاره به اینکه فصل آینده هم در لیگ دسته یک حضور خواهند داشت، افزود: با هر مدل یا هر کسی هم به توافق برسیم فصل آینده تیمداری خواهیم کرد. بازیکنان و کادرفنی فولاد نوین هم در تیم هستند و اگر باشگاهی از ما درخواست بازیکن داشته باشند با روی باز برخورد می‌کنیم تا این بازیکنان هم بتوانند در لیگ برتر بازی کنند.

مدیرعامل فولاد‌نوین، در پاسخ به این سوال که آیا او گزینه مدیرعاملی فولاد خوزستان است، اظهار کرد: گزینه هایی برای این سمت مطرح شده که گویا من هم بین این گزینه‌ها هستم. صحبت های مقدماتی را انجام داده‌ایم اما همه چیز به آینده موکول شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
مغربي
|
Brazil
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
1
3
به نظرم مشتري خوب اومد بفروشند به شرطي كه تمام و كمال در فولاد سرمايه گذاري بشه .... مگر اصفهاني ها به ما نفروختند؟ تازه غير از فولاد تيم هاي ديگر خوزستاني چه گلي به سر ما زدند . تنها كاري كه مي كنند حرص دادن مردم پرمشكل خوزستان است.
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
2
2
درود براستقلال اهواز
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
0
0
بي ظرفيت منفي بده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها