به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

رضائیان: اکثر باشگاه‌های لیگ برتر بلاتکلیف هستند

رضائیان: دیگر مدیرعامل نفت مسجدسلیمان نیستم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل فصل گذشته باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: اکثر تیم‌های حاضر در لیگ برتر بلاتکلیف هستند و فقط دو تیم اصفهانی ثبات دارند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مسعود رضائیان در مورد وضعیت همکاری‌اش با باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: قراردادم با این باشگاه در تاریخ 15 خرداد ماه به پایان رسید و دیگر مدیرعامل این باشگاه نیستم. البته به مسئولان گفتم که هر وقت نیاز به مشورت داشته باشند در خدمت‌شان هستم و مثل سیمرغ هر وقت پرم را آتش بزنند خدمت می‌رسم.

وی در مورد شایعه بازگشت نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر، گفت: هنوز بحث جابجایی امتیاز باشگاه فولاد نوین اهواز با باشگاه‌های استقلال اهواز، شهرداری اهواز و نفت مسجدسلیمان مطرح است اما در مورد باشگاه نفت مسجدسلیمان باید بگویم که شورای عالی ورزش در این مورد تصمیم گیرنده است و من خیلی از افکار آنها در این مورد اطلاع ندارم.

مدیرعامل اسبق باشگاه فولاد خوزستان در مورد بلاتکلیفی این باشگاه برای فصل آینده  گفت: در حال حاضر اکثر باشگاه‌های لیگ برتر بلاتکلیف هستند. استقلال، پرسپولیس، سایپا، راه آهن، ملوان و حتی پیکان سقوط کرده هم وضعیت‌شان مشخص نیست و همه این باشگاه‌ها در حال تغییر و تحول هستند. فقط در باشگاه‌های اصفهان ثبات دیده می‌شود و در این باشگاه‌ها اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. در سایر باشگاه‌ها در مورد مالکیت، مدیرعاملی و تعیین سرمربی وضعیت هنوز مشخص نیست.

رضائیان در مورد وضعیت بازیکنان نفت مسجدسلیمان گفت: از 28 بازیکنی که در باشگاه حضور داشتند قرارداد 20 بازیکن به پایان رسیده و فقط 8 بازیکن زیر 23 و زیر 221 سال با باشگاه قرارداد دارند. قرارداد بهروز مکوندی سرمربی تیم هم به پایان رسیده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
1
2
ولی دم شما گرم .خوب نفت مسجدسلیمان رو از بلاتکلیفی درآوردی.
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
1
1
تمرین پیشکسوتان خوش میگذره؟
هوادار نفت mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
1
1
بلاخره یک سال مردم رو گذاشتن سرکار خودش هنر بزرگی خدا از بزرگی کمت نکنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها