به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

گزارش روز: 48 ساعت سرنوشت ساز در باشگاه فولاد

48 ساعت سرنوشت ساز در باشگاه فولاد

یعقوب کعبی - خوزستان اسپورت

یک- «تکلیف تیم فوتبال فولاد خوزستان طی امروز و فردا مشخص خواهد شد.»
این جمله ای است که در سه هفته اخیر به کرات در رسانه ها خوانده و شنیده اید. وعده ای از سوی مسئولان استان و باشگاه فولاد خوزستان که گرچه تاکنون عملی نشده، ولی به نظر می رسد که این بار، امروز و فردای موعود، فرا رسیده باشد.

دو- تالار اجتماعات سازمان آب و برق خوزستان، واقع در گیت بوستان اهواز، از ساعت 10 صبح فردا (چهارشنبه) محل برگزاری جلسه مجمع عمومی شرکت فولاد خوزستان خواهد بود.
برگزاری این مجمع به معنای حضور سهامداران اصلی شرکت فولاد در اهواز است. سهامداران اصلی در کنار صاحبان سهام جزء شرکت فولاد خوزستان در این محل حضور می یابند تا مجمع عمومی شرکت را برگزار کنند.

سه- حضور مالکان غیربومی شرکت فولاد خوزستان در اهواز فرصت مغتنمی است تا استاندار و مقامات ورزشی خوزستان جلسه ای مجدد با آن ها داشته باشند و ضمن دعوت از مالکان شرکت فولاد به محل استانداری پیگیر نتایج اجرایی توافقات جلسه قبلی شوند. جلسه ای که اردیبهشت ماه برگزار شد ولی تاکنون اقدام عملیاتی در راستای اجرای مفاد توافق شده در آن جلسه صورت نگرفته است.

چهار- استانداری همچنین می تواند مقدمات برگزاری نشست کوتاهی بین تعدادی از طرفداران تیم فولاد با مالکان کارخانه فولاد خوزستان را فراهم کند. نمایندگان طرفداران تیم فولاد می توانند در این نشست خواسته های مردم استان را بصورت مستقیم با صاحبان عمده سهام شرکت فولاد مطرح کنند. بهرحال صاحبان کارخانه ای که وجودش در شهر اهواز باعث ایجاد مشکلات زیست محیطی برای شهروندان می شود، باید بخش اندکی از درآمد کلان خود را صرف جلب رضایت ساکنین این شهر کند. البته منظور از نمایندگان هواداران فولاد خوزستان، افراد شاغل در زیرمجموعه های باشگاه فولاد نیست، بلکه هواداران مستقل فولاد است که جمعیتی عظیم را در سراسر استان تشکیل می دهد.

پنج- ناصر مالکی و محمدرضا مدرس خیابانی، دو عضو از پنج عضو هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان هستند که اسامی آن ها در خصوص تصمیم گیری های کلان شرکت فولاد خوزستان را بیش از سایر اعضای هیئت مدیره این شرکت، در رسانه ها دیده ایم.
خوزستانی ها از پنج عضو هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان، خصوصاً ناصر مالکی رئیس و محمدرضا مدرس خیابانی نایب رئیس هیئت مدیره انتظار دارند که فردا (چهارشنبه) پس از حضور در اهواز تکلیف باشگاه فولاد خوزستان را بصورت قطعی مشخص کنند تا دغدغه ده ها هزار خوزستانی برطرف و به نگرانی آن ها در روزهای اخیر پایان داده شود.
عبدالمجید شریفی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان هم که مجری مصوبات هیئت مدیره و رابط اجرایی آن ها در استان است، به عنوان مدیری که سالیان زیادی در خوزستان فعالیت کرده، می تواند خواسته های مردم خوزستان را به مالکان شرکت انتقال دهد و نقش مهمی در تعیین تکلیف قطعی باشگاه فولاد داشته باشد.

شش- منظور از تعیین تکلیف قطعی، تعیین هیئت مدیره و مدیرعامل برای باشگاه فولاد خوزستان، نیست، چرا که این افراد تقریباً مشخص شده اند. در واقع، باشگاه فولاد بیش از اینکه نیاز به هیئت مدیره و مدیرعامل داشته باشد، نیازمند تصویب و اجرای یک بودجه عادلانه، معادل بخشی از هزینه ای است که آلودگی های زیست محیطی ناشی از فعالیت شرکت فولاد خوزستان برای سلامتی شهروندان خوزستانی، ایجاد می کند.

هفت- 48 ساعت پیش رو، می تواند بسیاری از ابهامات در خصوص ادامه حیات باشگاه فولاد خوزستان را روشن کند. منتظر رسیدن اخبار خوب می مانیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
1
13
ما همه از استاندار محترم خواهشنمدیم که پیگیر این مشکل باشد به امید سرافرازی تیم فولاد....
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
1
11
درود و سپاس از خوزستان اسپرت که با شفاف سازی و دلسوزی پیگیر مشکلات فولاد است
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
1
7
از استاندار و نماینده ها درخاست داریم حالا که هیات مدیره فولاد میان اهواز حتما با اونا جلسه یذارن مشکل تیم فولادو اساسی حل کنن بخدا دیگه اعصاب نداریم
اهوازي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
1
6
استاندار محترم ونمايندگان محترم اهواز اين مسئله مهم را كه دغدغه هزاران جوان خوزستاني در قبال مشكل فولاد است انشاله درراس كارهاي خود قرار دهند تا به اميد خدا امسال فولادي مقتدر در ليگ مشاهده كنيم
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
2
7
10 ها هزار هوادار؟ مثله اینکه نمیدونی هوادارای فولاد میلیونین
هوادار خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
0
4
منفي ده ها بي درك وبي.. هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
0
6
جالبه یکی از رسانه ها بخاطر کم رنگ کردن مشکلات فولاد زده بود اهواز خانه دوم استقلال و فولادی تیم بدون تماشاچیه
درجواب من بهشون گفتم اگه انسان بودین اهواز میومدی باچشمای کورت میدیدی هربازی فولاد 40تا50 هزار طرفدار میان غدیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
0
5
فعلا جناب استاندار رفته روپايي بزنه
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
0
5
اقای کعبی خسته نباشید برادر مثل همیشه خوب و عالی نوشتید فقط یک نکته هواداران فولاد خیلی بیشتر از دهها هزار نفر هستند اغراق نیست اگر فولاد را جز چهار تیم پر هوادار ایران بدانیم
اما پیشنهاد شما در مورد ملاقات هواداران واقعی فولاد با مالکان و مدیران باشگاه بسیار هوشمندانه و تحسین برانگیز است ما باید به سمتی برویم که نقش هواداران که مالکان اصلی تیم هستند در تصمیم گیریها پررنگ تر شود به نظر من خود بچه های خوزستان اسپرت و حتی شخص شما می توانند این مهم را به عهده بگیرند هم از اصحاب رسانه هستید و هم به مسائل ورزشی و اجتماعی منطقه اشراف دارید در ضمن دلسوز این اب و خاک هم هستید باور کنید با کمی اتحاد و پی گیری می توان یک انجمن واقعی از هواداران تشکیل داد و کارهای بزرگی را به سرانجام رساند قبلا هم عرض کردم دربین هواداران فولاد افراد بسیار ممتاز و برجسته ای وجود دارند که می توانند در ضمینه های مختلف یاری رسان فولاد باشند من عمیقا به این مسئله باور دارم
موئید و پیروز باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
0
4
قهرمانی خوزستان در لیگ برتر کمترین حق مردم استانی که مهد فوتبال و برزیل ایرانه هست و هر مقام دیگه ضعف مدیریتی رو میرسونه...اصفهان که حتی یک فوتبالیست بومی نداره و حتی درصدی از منابع و استعدادهای استان ما رو ندارند چرا باید قهرمانی کسب کنند و خودشون رو مطرح کنند؟!!
آقایون کسب اعتبار و قهرمانی رو با هیچ ثروت مادی نمیشه عوض کرد.کاش یه قانون وضع بشه که استفاده از بازیکنهای غیر بومی رو محدود کنند یا حداقل مدیران خوزستانی تحت هیچ شرایطی حتی پیشنهادهای میلیاردی تیمهای تهرانی و اصفهانی حاضر به قوی کردن حریفان و خالی کردن تیمهای خودمون از بازیکنهای مطرح نمیشدند.تو رو خدا این مطلب رو چاپ کنید و به گوش مدیران خوزستانی برسونید که ما خوزستانی ها قهرمانی استانهای بی استعداد در فوتبال رو برنمیتابیم و قابل هضم نیست و این کسب اعتبار مجدد برای استان رو خیلی جدی بگیرند.
من ا.. توفیق
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
2
2
با تشکر از سایت خوزستان اسپورت که همیشه دلسوز ورزش خوزستان است میخاستم ضمن خیرمقدم به هیات مدیره محترم شرکت فولاد که به اهواز میایند از این مدیران درخواست کنم مشکل بودجه تیم فولادو برطرف کنن چون موفقیت این تیم باعث نشاط وخوشحالی مردم خوزستان میشه ومیتونه باعث اعتلای اسم شرکت فولاد هم بشه
پاسخ ها
رئیس هیئت مدیره
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
چشم طاها جان کاردیگه ای نداری . بهر شکل ما هیئت مدیر شرکت ومالکان غیربومی کارخونه قلبمون فقط به عشق شما خوزستانیا وهواداران می تپه . اصلا ما کارمیکنیم و سرمایه گذاری کردیم که شما هواداران فولاد رو خوشحال کنیم والا پول چه ارزشی داره!! طاها جان شما به خبرهای روز و اینترنت و... ارتباط داری ازمن نارحت نشی و نظرت رو که خوندم باخودم فکرکردم یا وسیله ارتباطیت این چندوقته قطع بوده یا اینکه داری مسخره ویا شوخی میکنی. دوست عزیز اونا بعدازچند بار بحران درست کردن اینبار اومدن مدیرعاملی که درکشور بی نظیره چنان کله پاش کردند که همه حیرونند که خدایا تمام دنیا مدیری بااین رزومه رو باالتماس نگه میدارن توخوزستان میگن خوش اومدی عمو جون . بعد میگم اونا اگه میخواستندکمک کنندچرا اینقد تلاش برای نابودی فولادکردند. خوب دیگه افرادی مثل جنابعالی وقتی اینطورازاتفاقات و دسیسه ها ی مافیا برداشت میکنند که فولاد و خوزستان شده مهد مشکلات.
جمال فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
0
1
مرسی خوزستان اسپورت
دمت گرم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها