به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

بختیاری: نمی​دانم ویسی تعارف کرده یا واقعاً می​رود

بختیاری: نمی​دانم ویسی تعارف کرد یا می​رود

خوزستان اسپورت- مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال خوزستان گفت: وقتی در میانه فصل به عبدالله ویسی گفتم در پایان فصل می‌روم او هم اعلام کرد در تیم نمی‌ماند و حالا نمی‌دانم این حرف او تعارف بود یا نه.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، فاضل بختیاری در مورد اینکه آیا با استعفای او موافقت شد، گفت: ما در یک سازمان دارای ساختار فعالیت می‌کنیم و وقتی کاری را انجام می‌دهیم قبل از آن رایزنی‌های لازم را می‌کنیم و نظرات موافق را اخذ می‌کنیم و سپس این مورد را رسانه‌ای می‌کنیم. وقتی از حضور در مدیریت و هیأت مدیره استعفا می‌دهیم قبلا هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم.

وی افزود: بدون شک افراد شایسته‌تر از من در حضور دارند متاسفانه برخی اعلام کردند که ما دنبال بازارگرمی بودیم در حالی که اصلا به فکر این کارها نیستیم. متاسفانه شرایط در جامعه به شکلی شده که نمی‌توانیم حرف دل‌مان را بزنیم. من دوستان هیأت مدیره را قانع کردم و حتی زمانی که بازی‌ها تمام نشده بود این مسئله را گفتم.

مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال خوزستان در ادامه یادآور شد: هیأت مدیره زمانی که بازی‌ها تمام نشده بود از عبدالله ویسی برنامه سال بعد را دریافت کرد. پس از اتمام لیگ او به مسافرت رفت و دیگر وقتی نشد برای سال بعد صحبت کنیم. حالا ویسی فردا به باشگاه می‌آید و در این مورد صحبت می‌کنیم. وقتی در میانه فصل به ویسی گفتم در پایان فصل می‌روم او اعلام کرد با رفتن من در باشگاه نمی‌ماند. نمی‌دانم این صحبت تعارف بود یا واقعا چنین نظری داشت. به هر حال فردا همه چیز مشخص می‌شود و اگر هم ویسی نماند گزینه‌های دیگری هستند که بتوان آنها را انتخاب کرد.

بختیاری اظهار داشت: خیلی از باشگاه‌ها فعالیت خود را در نقل و انتقالات آغاز نکردند. به نظر من سازمان لیگ باید شروع لیگ را 2-3 هفته به تاخیر بیندازد. همه باشگاه‌ها از مسائل مالی می‌نالند چرا که به دلیل معضلاتی که وجود دارد آنها نتوانستند هنوز برنامه‌های خود را تدوین کنند. شما اگر در خاطرتان باشد سال قبل لیگ خیلی زودتر از امسال تمام شد و برای شروع دوباره باشگاه‌ها زمان بیشتری برای آماده کردن مسائل خود داشتند.

وی در مورد اینکه فرامرز کیانی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان اعلام کرده او را از دادن استعفا منصرف می‌کنند، گفت: با کیانی‌زاده صحبت کردم. او از مدیران زحمتکش خوزستان است و به من لطف دارد اما بحث استعفایم مسئله دیگری است. بنده توان حضور در این پست را ندارم. وقتی یک انسان به توان خودش شک می‌کند دیگر به درد نمی‌خورد. این توان از من رفته و دیگر نمی‌توانم فعالیت قبلی داشته باشم. جایگاه ما در لیگ برتر به هیچ وجه خوب نبود و نمی‌توان با آن شوخی کرد. یک تیم فوتبال ویترین یک شهر و جامعه است. شرایط ما در هفته‌های پایانی تلاش برای بقا بود در حالی که هدف اولیه ما در ابتدای فصل قرار گرفتن در میانه میدان بود. این مسائل ذهن من را درگیر می‌کند. من چه دستاوردی داشتم که بخواهم در باشگاه بمانم. باید فردی بهتر از من بیاید. نمی‌دانم منظور برخی افراد از اینکه ما به دنبال بازارگرمی هستیم، چیست. بنده قصد ندارم نماینده شورای شهر و مجلس شوم. اصلا سواد این کار را ندارم اگر حرفی می‌زنم از روی حقیقت است.

مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال خوزستان تاکید کرد: فشار خون من مدت‌هاست که روی 18 در 10 است. فشار خون به نوعی مرگ پنهان است. در برخی از روزها نه می‌توانستم بازی را ببینم و نه دلم می‌آمد مسابقات تیم را نگاه نکنم. از طرف دیگر شما به عملکرد تیم ما نگاه کنید. تیمی که در نیم‌فصل دوم از نیم‌فصل اول بدتر نتیجه بگیرد این مسئله نشان می‌دهد که آنها کیفیت خوبی نداشتند. بدون شک افراد قوی در استان حضور دارند که می‌توانند به خوبی در این پست فعالیت کنند. شما به گروه ملی فقط به چشم گروه ملی در صنایع فولاد نگاه نکنید. حدود 30 الی 40 ورزشکار برجسته کارمند گروه ملی بودند. رؤسای هیأت‌های ورزشی بوکس،‌شمشیربازی و .. از گروه ملی بودند. ما در دو امدادی چوب را تا به اینجا رساندیم و حالا آن را به فرد دیگری تحویل می‌دهیم.

وی در پایان گفت: فوتبال وارد زندگی مردم و مثل نان شب آنها شده است که با نتایج این رشته خوشحال یا ناراحت می‌شوند. باید به موفقیت فوتبال کمک کنیم و حقوق آن را پرداخت کنیم. از طرفی به ما قول حق پخش را می‌دهد و روی آن حساب می‌کنیم ولی یک باره این هم پرداخت نمی‌شود.باید برای رسیدن به موفقیت حقوق فوتبال و ورزش پرداخت شود. اگر حقوق ورزش را نشناسیم نمی‌توانیم موفقیتی به دست آوریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
اس خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
0
1
شما نمی تونید بگید که من میرم و خلاص چون آدم نسبت به جایی که هست یا بوده باید نگرش قبلی داشته باشه اینکه توان شما کم یا زیاده و باید مدیران بالا دست تشخیص بدن. شما باید بمونید و بودجه تیم و بیشتر کنید و حداقل 6 سهمیه لیگ برتر درست استفاده کنید نه این که 4 یا 5 میلیارد بزارید واسه کل تیم اونوقت اگه موفق نشدید بگید توان ندارید. بنظر من شما پر توان و قدرتمندید ولی از شرایط امسال جا خوردید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها