به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیام دیوان عدالت اداری برای سروش رفیعی

سروش رفیعی 20 روز فرصت دارد تا نسبت به رأی بدوی دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال کارت معافیت سربازی اش اعتراض کند.
اظهار نظر مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری، این امیدواری را برای سروش رفیعی و باشگاه فولاد خوزستان به وجود آورده که شاید وی بتواند در جلسه تجدیدنظر دیوان عدالت با اثبات صحت مدارک منتهی به دریافت کارت معافیت سربازی، مجوز بازی برای فولادی ها را دریافت کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، خبر پذیرفته نشدن شکایت سروش رفیعی از سازمان وظیفه عمومی، توسط خبرگزاری ایرنا منتشر شد اما حالا صحبت های مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری، بارقه هایی از امید برای بازیکن جوان فولاد روشن کرده تا شاید در شعبه تجدید نظر بتواند صحت مدارک معافیت سربازی اش را به اثبات برساند.

علی‌اکبر بختیاری، مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری، در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، خبرگزاری قوه قضائیه، در این خصوص گفت: برخی فوتبالیست‌هایی که کارت معافیت آنها به دلیل جعلی بودن باطل شده بود شکایاتی را به دیوان عدالت اداری وارد داشتند که از جمله آنان می‌توان به سروش رفیعی بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان اشاره کرد که عنوان کرده بود به دلیل کفالت پدرش کارت معافیت گرفته و در خصوص ابطال کارت معافیت شکایتی را به دیوان عدالت اداری وارد دانسته بود.

وی افزود: دیوان عدالت اداری نیز در زمینه عدم ابطال کارت معافیت این بازیکن دستور موقتی صادر کرد که کارت معافیت این فوتبالیست تا رسیدگی به این شکایت باطل نشود.

مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری بیان کرد: به دلیل صدور دستور موقت، پرونده سروش رفیعی خارج از نوبت در یکی از شعب دیوان بررسی و شکایت این بازیکن فولاد خوزستان در این شعبه بدوی رد شد.

بختیاری تصریح کرد: با توجه به رد شکایت سروش رفیعی در دیوان عدالت اداری، دستور موقت صادره در خصوص وی نیز این بازیکن لغو شد.
وی همچنین خاطر نشان کرد: البته این رای شعبه بدوی است و ظرف بیست روز از زمان ابلاغ حکم قابل تجدید نظر است.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
0
0
لطفا از رای جدید دیوان عدالت اداری درباره شکایت رفیعی و وضعیتش خبر بدین.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها