به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

كیانی​زاده: با دهكردی نشست​هایی داشتم

كیانی​زاده: با دهكردی نشست​هایی داشتم

خوزستان اسپورت- مدیركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: كماكان مخالف خروج این امتیاز از استان هستم و تا زمانی كه آقای مقتدایی، استاندار خوزستان و من، مدیركل ورزش و جوانان استان هستم، این امتیاز از خوزستان خارج نمی‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فرامرز كیانی​زاده در ابتدا درباره این‌‌که تیم​های مس و پیكان به عنوان گزینه​های خرید امتیاز فولادنوین خوزستان مطرح شده​اند، اظهارکرد: من چنین چیزی را نشنیده​ام؛ من كماكان مخالف خروج این امتیاز از استان خوزستان هستم و باید بگویم تا زمانی كه آقای مقتدایی، استاندار خوزستان و من، مدیركل ورزش و جوانان استان هستم، این امتیاز از خوزستان خارج نمی​شود و خیال خوزستانی​ها راحت باشد. ان​شاالله همین روزها تكلیف واگذاری این امتیاز نیز مشخص خواهد شد.

موافقت وزیر نفت حاصل شده است
وی ادامه‌داد: همان‌طور كه می‌دانید آقای جلیلی، نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی طی مصاحبه​ای كه داشته، اعلام كرده است كه با وزیر نفت جلسه​ای داشته ​است و موافقت​هایی در جهت این‌كه وزیر كمك كند تا امتیاز فولادنوین برای نفت مسجدسلیمان خریداری شود، حاصل شده است. آقای جلیلی به دفتر من هم آمد و مواردی را كه با وزیر مطرح كرده بود به من نیز گفت و موافقت​نامه و دستور وزیر در این زمینه را نیز به من نشان داد.

خرید امتیاز فولادنوین توسط شهرداری جای بحث دارد
مدیركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: این نامه نیز به هیات مدیره شركت نفت مسجدسلیمان ارسال شده است و آقای پیرامون و همكاران وی باید در این راستا با مسوولان شركت فولادخوزستان وارد مذاكره شوند. البته من شنیده​ام علاوه بر نفت مسجدسلیمان، شهرداری اهواز و استقلال اهواز نیز خواهان و طالب خرید امتیاز فولادنوین هستند و در این راستا در حال رایزنی هستند و البته خرید این امتیاز توسط شهرداری اهواز جای بحث بسیاری دارد.

مدیرعامل فولاد این هفته مشخص می​شود
وی در ادامه درباره نامشخص بودن وضعیت مدیرعاملی باشگاه فولادخوزستان، خاطرنشان‌کرد: مدیرعامل این باشگاه طی همین هفته مشخص می​شود و این باشگاه تعیین تكلیف خواهد شد. به هر حال تغییر مدیرعامل یك باشگاه امری طبیعی است و تمام باشگاه​ها ممكن است در این بخش دچار تغییراتی شوند و این‌كه پس از چند سال شاهد چنین تغییراتی در سطح باشگاه​های استان خوزستان از جمله فولاد و استقلال خوزستان هستیم، طبیعی است و البته با توجه به این‌كه پس از مدت‌ها شاهد این تغییرات بوده​ایم، بیشتر خود را نشان داده است.
كیانی​زاده بیان‌كرد: هیات مدیره یك شركت یا باشگاه این حق را دارد كه اعضای خود را تغییر دهد و در این راستا تغییر مدیرعاملی باشگاه فولادخوزستان نیز امری طبیعی بود، هر چند كه دهكردی جزو مدیران پیشكسوت و خوب كشور بوده و هست. او سال‌ها منشا خدمات برای فوتبال خوزستان بود و پس از شش هفت سال با توجه به دلایلی كه داشت از مدیریت باشگاه فولاد كنار رفت.

از تجارب دهكردی در جاهای دیگر استفاده می‌شود
وی افزود: با دهكردی نشست​هایی داشتم و او دلایل خاص خودش را برای این ‌كار عنوان کرد، حتی هیات‌مدیره شركت نیز با دهكردی نشست​هایی برگزار كرد ولی در نهایت برای ادامه كار به توافق نرسیدند اما قطعا از تجارب دهكردی در جاهای دیگر استفاده خواهد شد.
مدیركل ورزش و جوانان خوزستان بیان‌كرد: هیات مدیره شركت فولادخوزستان این حق را دارد كه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره خود را انتخاب كند و من امیدوارم با توجه به حساسیتی كه در خصوص باشگاه سازنده فولاد خوزستان وجود دارد و نسبت به سایر باشگاه​ها نیز این حساسیت بیشتر است، این موضوع به خوبی مدنظر قرار داده شود و هیات مدیره كسانی را به عنوان هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه انتخاب كند كه از نظر تجارب، علم و از نظر فنی كاربلد باشند و بتوانند به باشگاه فولادخوزستان كمك كنند تا این باشگاه مانند گذشته در بخش سازندگی فوتبال، موفق عمل کند.

با بختیاری برای بازگشت به استقلال صحبت می‌کنم
وی همچنین درباره استعفای بختیاری از مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان، گفت: او جزو مدیران خوب و سالم فوتبال كشور است و واقعا در ورزش توانست استقلال خوزستان را مدیریت كند. از قبل هم از سوی آقای بختیاری زمزمه​هایی در خصوص این‌كه تا آخر فصل بیشتر نخواهد بود، شنیده می‌شد. من قطعا سعی می‌كنم در این زمینه با او صحبت كنم تا دوباره برگردد و ورزش بتواند از مدیریت خوب او استفاده كند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
4
1
درود بر شرف مسئولین دلسوز
حسن
|
Seychelles
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
0
6
اقای کیانی زاده انگار خیلی تمایل دارند تیمو بفرستن مسجد سلیمان ولی باور کنید این تیم اگه برگرده لیگ همون اش است وهمون کاسه
چون شرکت نفت راضی به سرمایه گزارینیست(باتوجه به صحبت های اقای رضاییان)
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
0
3
جنابعالی معلوم نیست تو خوزستان هستید یا نیستید ولی همه این مشکلات نوشته میشود که در زمان ریاست شما بود
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
0
2
ببینید مشکل خوزستان همین مسائله این اقا به عنوان یک مسئول باید به فکر منفعت و رضایت عمومی مردم خوزستان باشه کار اصولی و درست رو انجام بده و بی طرفانه رفتار کنه اما ایشون بیشتر شبیه نمایند ه ی یک شهر و حوزه انتخاباتی رفتار میکنه و دوست دار دل هم شهریاش رو به دست بیاره البته خیلیها در خوزستان به همین شکل رفتار می کنن اینا افتهای فرهنگی و اجتماعی هست که دامن خوزستان رو گرفته و باعث شده که در جا بزنیم
mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
0
یادتون نره مسجدسلیمان مهد فوتبال ایرانه ،، شهر اولین ها ،،، انشالا امسال نفت مسجدسلیمان رو تو خواهیم دید ب امید خدا ،،،،، برادرم نفت مسجدسلیمان mis
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها