به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

ابن‌قاسم: اسکوچیچ 26 خرداد برمی‌گردد

ابن‌قاسم: اسکوچیچ 26 خرداد برمی‌گردد

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: اسكوچیچ با ما قرارداد دو ساله دارد و سرمربی فولاد است و صحبت‌هایی كه در خصوص رفتن او به استقلال تهران مطرح است، درست نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمدحسین  ابن​قاسم اظهار كرد: اسكوچیچ 26 خرداد به ایران برمی‌گردد و تمرینات تیم از 27 خردادماه در اهواز آغاز می​شود. احتمالا پنجم یا ششم تیرماه نیز برای برگزاری اردو به كرج می​رویم و تا پیش از آغاز مسابقات هم هفت دیدار تداركاتی در برنامه اسكوچیچ وجود دارد.

وی با بیان این‌كه اسكوچیچ برنامه​اش را برای باشگاه ایمیل كرده است، گفت: برنامه اسكوچیچ را داریم و او لیست بازیكنان مورد نظرش را هم داده است و منتظر هستیم تا وضعیت باشگاه و مدیرعامل جدید مشخص شود تا پس از آن برای جذب بازیكنان مورد نظر سرمربی، وارد مذاكره شویم.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان درباره مشخص شدن مدیرعامل باشگاه، گفت: چیزی مشخص نیست؛ ممكن است یك ربع، یا یك ساعت یا فردا وضعیت مشخص شود.

وی در پاسخ به این سوال كه با توجه به این‌كه فصل نقل و انتقالات آغاز شده است، فكر نمی​كنید عدم انتخاب مدیرعامل باشگاه باعث شده است بازیكنان برای همكاری با این تیم دچار تردید شوند؟ عنوان كرد: خیر، به این صورت نیست، چرا كه در حال حاضر هیچ بازیكنی جذب هیچ باشگاهی نشده است و بازیكنان حرفه​ای هستند و كمی سبك و سنگین می​كنند تا ببینند كدام تیم برای حضورشان بهتر است.

ابن​قاسم افزود: در حال حاضر مدیرعامل بیشتر تیم​ها به ویژه استقلال و پرسپولیس كه بزرگ​های لیگ هستند، مشخص نیست و این مشكل برای خیلی از تیم​ها نیز وجود دارد. ان​شاءالله وضعیت فولاد هر چه زودتر مشخص می​شود.

وی درباره این‌كه در خیلی از رسانه​ها از استقلال تهران به عنوان باشگاهی كه خواهان اسكوچیچ است، یاد می‌شود، گفت: اسكوچیچ با ما قرارداد دو ساله دارد و سرمربی فولاد است و صحبت​هایی كه در خصوص رفتن او به استقلال تهران مطرح شده است، درست نیست. حتی آقای افشارزاده هم در یكی از مصاحبه​هایش گفته است كه اسكوچیچ با فولاد قرارداد دارد ولی با این وجود هنوز هم برخی​ها دوست دارند در این خصوص مطالبی را عنوان کنند.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان درباره وضعیت سروش رفیعی هم خاطرنشان‌كرد: تا آن‌جا كه می‌دانم او در اردوی تیم‌ملی است و قرار است با توجه به شرایطی كه دارد، رایزنی كنند تا ببینند كه می​تواند در خارج از کشور تیم‌ملی را همراهی كند یا خیر. او در حال حاضر بازیكن فولادخوزستان است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
مغربي
|
Seychelles
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
0
...
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز
این چیزی که شما اشاره کردید ارتباطی به مشکل باشگاه فولاد ندارد. مالکان فعلی کارخانه فولاد از سال 92 که این تیم با حسین فرکی وارد مسابقات آسیایی نشده بود، روی کار آمدند و از همان زمان پرداخت پول به باشگاه کند شد.
جهت اطلاع شما از یک ماه قبل هیئت مدیره کارخانه فولاد صورتجلسه ای در استانداری خوزستان به امضا رساند که به موجب آن باید مبالغ تصویب شده برای بودجه باشگاه فولاد را به حساب این باشگاه واریز می کرد اما این صورتجلسه را تا امروز اجرا نکرده است.
 
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
7
ابن قاسم《استقلال و پرسپولیس بزرگهای لیگ هستن》اقای ابن قاسم استقلال و پرسپولیس هیچی نیستن اگه شما بزرگشون نکنید اینم از سرپرست محترم تیم ما
سوروش میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
1
اشکال نداره برادر ابن قاسم برای فولاد واقعا زحمت کیده حالا ی رحرفی زده نباس سریع موضع گرفت اگه گفته بزرگ از حیث تبلیغات و هارت وپورت تهرانیا گفته
فولادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
0
1
فولاد هميشه سرور است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها