به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

بختیاری: هیچ کدام از مربیان به من زنگ نزدند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: هیچ کدام از مربیان برای مربیگری استقلال خوزستان به من زنگ نزده اند.

فاضل بختیاری در گفت وگو با خوزستان اسپورت، در رابطه با اظهارنظر عبدالله ویسی مبنی بر اینکه یکی از مربیان فوتبال ایران با مدیرعامل استقلال خوزستان تماس گرفته و خواستار مربیگری در این تیم شده است، اظهار داشت: هیچ کدام از مربیان فوتبال ایران با من تماس نگرفته و صحبتی در این خصوص نداشته اند.

بختیاری در رابطه با اینکه ویسی گفته مربی تماس گیرنده یکی از مربیان منشوری بوده، عنوان کرد: در حال حاضر فوتبال ایران مربی منشوری ندارد. تمام مربیانی که در لیگ های مختلف فعالیت می کنند، از سازمان لیگ مجوز کار دارند و هیچ یک از این مربیان با من تماسی نداشته اند.

مدیرعامل استقلال خوزستان در خصوص تجمع تعدادی از هواداران استقلال خوزستان در دفتر این باشگاه گفت: گروهی از طرفداران خوب استقلال امروز در دفتر باشگاه حضور پیدا کردند و از من خواستند که به فعالیت در استقلال خوزستان ادامه دهم. من هم صورت این هواداران که در گرمای شدید اهواز به زحمت افتاده بودند را بوسیدم و به آن ها اطمینان دادم که استقلال خوزستان به دلیل داشتن یک هیئت مدیره توانمند و دلسوز دچار مشکل نمی شود و بدون حضور من نیز به کارش ادامه خواهد داد.

فاضل بختیاری در رابطه با استعفای خود توضیح داد: طبق تصمیم قبلی روز یکشنبه ضمن ارائه گزارش عملکرد 4 ساله باشگاه استقلال خوزستان، استعفایم را هم تقدیم هیئت مدیره محترم باشگاه خواهم کرد. شاید ایجاد تغییرات در سطح مدیریت باشگاه بتواند به کسب نتایج بهتر در لیگ آینده کمک کند و انشاءالله استقلال خوزستان را در رده های بالای جدول رده بندی ببینیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
يزدان
|
Thailand
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
2
4
سالمترين و مدير ترين گزينه شما هستيد
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
1
2
مصاحبه ویسی راجب بقیه مربیا خیلی زشت بود
اس خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
0
دوستون دارم چون آدم پاک و بی آلایشی هستید جناب بختیاری ، استقلال خوزستان با درایت شما و زحمات بی دریغ شما و آقای پورکیانی که تا الان تونسته سر پا باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها