به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

بختیاری: استعفایم را فردا به هیئت مدیره می‌دهم

بختیاری: استعفایم را فردا به هیئت مدیره می دهم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: به ویسی گفتم برنامه‌اش را به باشگاه بدهد اما او ماندنش را به ماندن من در باشگاه استقلال خوزستان مشروط کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فاضل بختیاری در خصوص آخرین وضعیت خودش و عبدالله ویسی در باشگاه استقلال خوزستان گفت: حدود ۲ هفته پیش استعفایم را اعلام کردم اما به دلیل اینکه بازی‌های حساس پلی‌آف با تیم مس کرمان را پیش رو داشتیم، بررسی این استعفا توسط هیئت مدیره به پس از بازی‌های پلی‌آف موکول شد.

وی افزود: قرار است فردا (یکشنبه) گزارشی از عملکرد چهارساله باشگاه را به هیئت مدیره دهم که استعفای رسمی خود را نیز ضمیمه آن خواهم کرد. در این گزارش به طور مستند آمده که هزینه ۴ سال گذشته ما ۲۳ میلیارد تومان بوده و در فصل گذشته هم فقط ۹ میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه ما شده که ۴.۵ میلیارد تومان صرف جذب کادرفنی و بازیکن شده است. فردوسی‌پور در برنامه ۹۰ به اشتباه آن را ۱۴ میلیارد تومان اعلام و آن را بر امتیازات تیم تقسیم کرد.

بختیاری عنوان کرد: آیا در چنین فضایی صلاح است در این ورزش ماند و فعالیت کرد؟ باید این فوتبال را سه طلاقه کنم. در چنین فضایی آدم نمی‌داند چه کسی دوست و چه کسی دشمن است. متاسفانه در همین راستا شاهدیم سازمان لیگ با اینکه قرارداد بازیکنان را در اختیار دارد به خودش زحمت نمی‌دهد ابتدا این ارقام را جمع زده و بعد اعلام کند.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که با این شرایط تکلیف ویسی چه خواهد شد، تاکید کرد: من پس از بازی برگشت پلی‌آف نتوانستم با او صحبت کنم. به ویسی گفتم که برنامه‌اش را به باشگاه بدهد اما ویسی ماندنش را به ماندن من در باشگاه استقلال خوزستان مشروط کرد در حالی که من به او گفتم نخواهم ماند. در حال حاضر او برای سفری شخصی به مالزی رفته و قرار است سه شنبه برگردد و پس از آن برنامه‌ خود را به باشگاه بدهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این بلاتکلیفی به تیم در فصل نقل و انتقالات ضربه نخواهد زد، خاطرنشان کرد: هنوز برای نقل و انتقالات که دیر نشده و اکثر تیم‌ها در این خصوص اقدامی‌ نکرده‌اند.

بختیاری در پاسخ به این پرسش که چند درصد از تیم فعلی را حفظ خواهید کرد، گفت: این موضوع بستگی به نظر سرمربی تیم دارد اما قرارداد ۱۲ بازیکن ما که اکثرا اصلی هستند تمام می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان یادآور شد: آیا انسان باید شوقی برای ادامه کار داشته باشد یا نه؟ شوق من این بود که تیم را در لیگ برتر حفظ کنم و مانند دوی امدادی آن را به نفر بعد از خودم بدهم و دیگر قصد ندارم که در باشگاه استقلال خوزستان بمانم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سوروش میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
0
1
آقای بختیاری شما اشتباه دهکردی رو تکرار نکن با استعفا فقط باعث ضربه خوردن مجدد مردم مظلوم خوزستان نشید
محمد کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
0
0
جناب آقای بختیاری با سلام و خسته نباشید
ازاینکه در این فوتبال انسان ها دوست و دشمن خود رانمیشناسند ،صحبت دیروز ،امروزو فردا نیست متاسفانه قسمتی از فرهنگ فوتبالی ما شده است.همه همدیگر را می جویم تا جایگاهی برای خود داشته باشیم (بابالارفتن ازیکدیگر).و مطمئن باشید تجربه ثابت کرده رفتن مدیران لایق و کاربلدی مثل جنابعالی وامثال شماها که در این دیار کم نیستید ،جز ضرر به پیکریه فوتبال و ورزش استان خوزستان هیچ چیز در بر ندارد . دلخوشی تمام مردم خو زستان به شروع مجدد لیگ برتر و حضور پر قدرت تیم های این خطه زرخیز میباشد.لطفا جای خود را به کسانی که لیاقت و تجربه نشستن بر مسند شما را ندارند ندهید. و کلام آخر: اگر مشکلی و سنگ اندازی از سمت و سویی هست با مردم شفاف صحبت کنید .ممنون از تلاش های 4 ساله شما،ای رزمنده جبهه های جنگ ، انتظارمان ازشما ها در برابر ناملایمات بیشتر از دیگران است .امیدوارم درد دل ما خوزستانیها،تاثیر خود را برای باز گرداندن شما مدیران لایق به عرصه ورزش گذاشته باشد .
يزدان
|
Thailand
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
0
انتظار مردم خوزستان از رزمنده جنگ جناب اقاي بختياري بيشتر از استعفاست

اگر پشت پرده فشاري هست صادقانه بفرماييد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها