به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

اژدری​زاده: فولاد نوین دو خریدار دارد

اژدری​زاده: فولاد نوین دو خریدار دارد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد نوین اهواز با اشاره به این‌که استقلال اهواز و شهرداری اهواز تنها گزینه​های جدی خریداری امتیاز تیم فوتبال این باشگاه هستند، گفت: تنها با این دو گزینه به صورت جدی وارد مذاكره شده‌ایم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علیرضا اژدری​زاده اظهار كرد: همچنان در حال انجام كارهای مربوط به واگذاری امتیاز تیم‌مان هستیم. یكی دو مشتری هم جهت خرید امتیاز داریم كه در حال مذاكره با آن‌ها هستیم و امیدواریم طی روزهای آینده به نتیجه برسیم.

وی گفت: در حال حاضر شهرداری اهواز و استقلال اهواز به عنوان تنها گزینه​های جدی خرید امتیاز فولاد نوین مطرح هستند و فقط با این دو گزینه به صورت جدی صحبت شده است و جلساتی را هم با آن‌ها برگزار كرده​ایم. البته باشگاه ملی‌حفاری هم صحبت​هایی با ما انجام داده ولی در قالب جلسه نبوده و هیچ‌گونه جلسه رسمی میان ما و آن‌ها برگزار نشده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد نوین خوزستان در خصوص عدم تمایل برخی از اعضای شورای شهر اهواز نسبت به خرید امتیاز تیم فولاد نوین توسط شهرداری اهواز و تیم‌داری در لیگ برتر، عنوان كرد: من این صحبت​ها را از شما می​شنوم و هیچ اطلاعی ندارم. تنها مطلبی كه می​توانم بگویم این است كه آن‌ها خودشان باب مذاكره با ما را باز كردند و من از اتفاقات درون شهرداری بی​اطلاعم.

وی ادامه داد: نظر ما جهت واگذاری امتیاز، روی شهر اهواز است، گرچه شهرهای دیگر استان هم مد نظر داریم ولی اولویت ما اهواز است.

اژدری​زاده در خصوص صحبت​های مهدی تاج مبنی بر این‌كه "امتیاز تیم فولاد نوین تنها می‌تواند در درون استان جابه‌جا شود" گفت: او رییس سازمان لیگ است و مطمئناً نقطه نظراتش براساس ضوابط است. ما نیز كاملا براساس ضوابط عمل خواهیم كرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر به مزایده گذاشتن امتیاز تیم فولاد نوین، گفت: اصلا چنین خبری صحت ندارد و حتی صحبت آن نیز مطرح نشده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد نوین در پاسخ به سوالی در خصوص این‌كه گویا قرار است این باشگاه امتیاز یك تیم لیگ یكی را خریداری كند و مجددا در لیگ یك فعالیت كند و این‌كه آیا این كار بازی با بازیكنان این باشگاه نیست؟ بیان كرد: شما به من بگویید اشكال این كار چیست؟ در هر صورت بازیكن می​آید و تمام تلاش خود را در تیم می​كند‎؛ هم افتخار كسب می​كند و هم از لحاظ مالی ذی‌نفع می​شود.

وی ادامه داد: درست است؛ بازیكن دوست دارد در لیگ برتر بازی كند و هیچ اشكالی هم ندارد. ما نیز این امتیاز را برای آن‌ها قائل هستیم و همین جا هم می​گویم همین الان هم اگر تیم بزرگسالان فولاد هر بازیكنی از مجموعه فولاد نوین را بخواهد، ما با آن‌ها كمال همكاری را می​كنیم، اگر هم هر تیم دیگری از لیگ برتر در هر زمانی بازیكنی از ما بخواهد، بازهم با كمال میل درخواست كتبی آن‌ها را بررسی خواهیم كرد، بنابراین بازیكنان هیچ​گاه نگران این موضوع نباشند.

اژدری​زاده با اشاره به فوتبال اروپا، افزود: در حال حاضر كه اروپا مهد فوتبال دنیا است و حرفه‌ای‌ترین مدل فوتبال را نیز در اختیار دارد، همین روند را دنبال می​كند و تیم​هایی تحت عنوان تیم دوم تیم اصلی، در لیگ​های پایین​تر كشورهای این قاره فعالیت می​كنند. با وجود تیم ما، این امر امسال در ایران هم در حال نهادینه شدن می​باشد. بنابراین می‌شود تیم دوم هر باشگاهی همواره در لیگ پایین​تر حضور داشته باشد و پشتوانه تیم اصلی باشد. به عقیده من فلسفه وجودی تیم دوم داشتن، پرورش دادن بازیکن و تغذیه تیم اصلی است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
1
3
***تجمع بزرگ فولادی در اعتراض به شرایط موجود در باشگاه***


زمان: پنجشنبه 21 خرداد ساعت 10 صبح


مکان: کانون هواداران فولاد خوزستان/کیان آباد/جنب ریل راه آهن/زیر پل صیاد شیرازی
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
1
2
فولاد نوین هم واسه باشگاه خیری نداشت میخوان سبک اداره این تیم رو تو تیم اصلی فولاد پیاده کنن اخه این کجا و اون کجا ؟ تقصیر اقای دهکردی بود که رفت دنبال کار اصولی باید مثل بقیه تیمها فقط خرج بی فایده می کرد این ادمهای طماعی که من دیدم فولاد نوین رو می فروشن پولشم می خورن یه ابم روش
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها