به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

روشنایی: بختیاری نباید استقلال را ترک کند

روشنایی: بختیاری نباید استقلال را ترک کند

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: جدایی فاضل بختیاری باعث تزلزل در تیم استقلال خوزستان خواهد شد.

بهمن روشنایی در گفت و گو با خوزستان اسپورت در رابطه با استعفای فاضل بختیاری از مدیریت باشگاه استقلال خوزستان گفت: مدیرعامل استقلال در نیم فصل لیگ گذشته به دلیل مشغله زیاد در شرکت گروه ملی تصمیم به جدایی از باشگاه استقلال خوزستان گرفت ولی با درخواست اعضای هیئت مدیره و اعضای تیم استقلال از این موضوع منصرف شد.

روشنایی ادامه داد: بختیاری از مدیران بی حاشیه فوتبال خوزستان است و مدت چهار سال است که مدیریت باشگاه استقلال خوزستان را به عهده دارد. اکنون که ایشان تجربه بالایی در امر باشگاهداری کسب کرده، باید بماند و از این تجربیات برای حضور بهتر تیم استقلال در فصل بعدی استفاده کند.

وی با اشاره به کم حاشیه بودن باشگاه استقلال خوزستان از زمان آغاز به فعالیت این باشگاه گفت: استقلال خوزستان جزو باثبات ترین تیم های لیگ برتر طی دو سال حضور در این مسابقات بوده و نباید در این روزها که باشگاه فولاد خوزستان دچار مشکلاتی شده است، اجازه بدهیم استقلال خوزستان نیز دچار تزلزل شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: مهم ترین فاکتور برای موفقیت یک تیم فوتبال، ثبات مدیریت در آن تیم است. امیدوارم هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان با جدایی بختیاری موافقت نکنند و این مدیر که سال ها در شرکت گروه ملی منشأ خدمات زیادی بوده، کماکان هدایت باشگاه استقلال را به عهده داشته باشد.

بهمن روشنایی در خاتمه در رابطه با برنامه های آتی استقلال خوزستان و وضعیت نقل و انتقالات این تیم گفت: چند روز است که در خارج از استان هستم و به باشگاه مراجعه نکرده ام ولی انشالله در این هفته برنامه های باشگاه استقلال خوزستان برای فصل جدید از سوی هیئت مدیره مشخص خواهد شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها