به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

توضیحات سرهنگ عرب درباره وضعیت سروش رفیعی

توضیحات سرهنگ عرب درباره وضعیت سروش رفیعی

خوزستان اسپورت- معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه گفت: سروش رفیعی چند بار برای بررسی وضعیتش به ما مراجعه کرده و بحث معافیتش را نیز مطرح کرده است و ما برای معاینات مجدد او را اعزام کردیم اما تا الان رفیعی سرباز است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سرهنگ فرهاد عرب در مورد مشکل پیش آمده برای سروش رفیعی و اینکه آیا می‌تواند تیم ملی را همراهی کند یا خیر، گفت: حدود چند هفته قبل در مورد آخرین تصمیمی که گرفته شد اطلاع‌رسانی کردیم و اعلام کردیم که فوتبالیست‌هایی که کارت پایان خدمت آنها ابطال شده است و پس از معرفی مجدد در حال حاضر سرباز هستند، اگر خود را معرفی کرده باشند و از شروع معرفی آنها 4 ماه خدمت برایشان به ثبت رسیده باشد می‌توانند در تیم‌های باشگاهی نیروهای مسلح بازی کنند.

وی ادامه داد: آخرین تصمیم در مورد همه آنها همین تصمیم است و در مورد تمامی بازیکنانی که کارت‌هایشان ابطال شده است صدق می‌کند.

عرب در مورد اینکه قرار است جلسه‌ای بین سازمان نظام وظیفه با کارلوس کی‌روش و افشین پیروانی برگزار شود، تصریح کرد: تا این لحظه نه ما کسی را دعوت کردیم و نه قرار جلسه‌ای در این خصوص گذاشته شده است. البته درهای اینجا بر روی مراجعه کنندگان همیشه باز است و قدم این دوستان روی چشم اما قرار قبلی در این مورد گذاشته نشده است. در هر صورت اگر این دوستان تشریف هم بیاورند در تصمیم گرفته شده از سوی ما هیچ تأثیری نخواهد داشت.

معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه گفت: تصمیم‌گیرنده اصلی در این قضیه مرجع بالا دستی ما یعنی ستاد کل نیروهای مسلح است و سازمان نظام وظیفه به تنهایی نمی‌تواند در خصوص حضور سروش رفیعی و سایر سربازان در تیم ملی تصمیم خاصی بگیرد.

وی با بیان اینکه سیستم تیم‌های باشگاهی با تیم ملی تفاوت دارد، افزود: باز هم می‌گویم اگر دوستان می‌خواهند تشریف بیاورند قدم‌شان روی چشم اما نمی‌توانیم کاری کنیم و باید مطابق ضوابط و مقررات دستورالعمل آنها وجود دارد به موارد عمل کنیم. این ضوابط می‌گوید اگر 4 ماه از خدمت این بازیکنان گذشته باشد آنها فقط می توانند در تیم‌های باشگاهی نیروهای مسلح بازی کنند و این تیم‌ها با تیم ملی فرق می‌کند. اگر تصمیم دیگری گرفته شود دیگر به مراجع مربوط بستگی دارد که در آن صورت ما هم تبعیت می‌کنیم با این حال تا این لحظه تصمیم همین است.

عرب در مورد اینکه چطور پولاری توانست تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا همراهی کند و آیا با تبصره‌های متفاوت می‌توان این امکان را برای رفیعی هم فراهم آورد، گفت: نمی‌توانم در این مورد پیش‌بینی کنم. پولادی نیز در آن زمان به لحاظ اقتضای زمانی این تصمیم برایش گرفته شد تا بتواند تیم ملی را همراهی کند. تا این لحظه تصمیم همان است اگر در این چند روز تصمیم دیگری از مراجع ذی‌ربط گرفته شود ما مکلف به اجرای آن هستیم.

وی تأکید کرد: سازمان نظام وظیفه نمی‌تواند به صورت مستقل و به تنهایی تصمیم خاصی در این مورد بگیرد. ما فقط مجری قوانین و مقررات هستیم. با توجه به تصمیمات قبلی که در کمیته‌ای که ما هم عضو آن هستیم گرفته شد، فقط بازیکنانی که به موقع خود را معرفی کرده باشند می‌توانند در تیم‌های باشگاهی نیروهای مسلح بازی کنند.

عرب در مورد آخرین وضعیت سروش رفیعی گفت: او چند بار برای بررسی وضعیتش به ما مراجعه کرده و بحث معافیتش را نیز مطرح کرده است و ما برای معاینات مجدد او را اعزام کردیم اما تا الان رفیعی سرباز است.

وی در پایان گفت: تمام این دسته از بازیکنان هم سرباز هستند و هم تخلف کردند و هم باید با کسانی که الزام به قانون داشته‌اند و به موقع خود را به نظام وظیفه معرفی کرده‌اند تفاوت داشته باشند و باید محرومیت‌هایی برای آنها نیز در نظر گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
مائده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
0
6
بابا شیش متر توضیح داده!!!یه راس بگو نمیتونه بازی کنه...
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
0
2
فولاد رو که دارید .تیکه تیکه می کنید سروش هم لابد سهم تراکتور میشه
سیدمحسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
0
1
اره ارث تراکتوره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها