به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

بدرلو: ماندنم در فولاد به شرایط باشگاه بستگی دارد

بدرلو: ماندنم در فولاد بستگی به شرایط دارد

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: با توجه به اتفاقاتی كه در باشگاه افتاده است، كار برای من جهت انتخاب كمی سخت شده است و باید دید كه در آینده‌ی نزدیك چه اتفاقی می‌افتد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، مهدی بدرلو در ابتدا درباره عملکرد فولاد در لیگ چهاردهم، اظهاركرد: فكر می​كنم یكی از سخت​ترین سال‌هایی كه فولاد در لیگ برتر كشور داشت، فصل گذشته بود. ما در ابتدا كه فصل را شروع كردیم، نسبت به فصل قبل آن 11 بازیكن را از دست دادیم كه همگی آن‌ها تاثیرگذار بودند و این‌که نشد این بازیكنان حفظ شوند به مسوولان كلان كارخانه فولاد بر می​گردد كه بودجه لازم را در اختیار باشگاه نگذاشتند و باشگاه هم نتوانست این بازیكنان را نگه دارد.

وی ادامه‌داد: با آمدن آقای اسكوچیچ و شروع تمرینات، او چند بازیكن جذب كرد ولی با شروع مسابقات و پیش‌ آمدن موضوع كارت پایان خدمت، در همان دیدار اول سه بازیكن ما نتوانستند بازی كنند و در ادامه، این تعداد به هفت هشت نفر رسید و ایوب والی هم که با توجه به مشكلی كه برایش پیش آمد، از تیم جدا شد كه این واقعا كار را برای ما خیلی سخت كرد.

این بازیكن تیم فوتبال فولادخوزستان بیان‌كرد: در هر صورت با بازیكنانی كه داشتیم، پیش رفتیم و توانستیم نتایج خیلی خوبی هم به دست آوریم، حتی در مقطعی هم به صدر جدول رسیدیم ولی از نیم‌فصل دوم و با شروع بازی​های آسیایی، كمبود بازیكن خودش را نشان داد. ضمن این‌كه سفرهای بسیار و فاصله بازی​های كم پس از 50 روز تعطیلی به بازیكنان و سرمربی بسیار فشار وارد كرد.

وی افزود: ولی فولاد با این شرایط تا هفته​های پایانی جزو مدعیان قهرمانی بود ولی در ادامه از نظر بدنی و روانی از شرایط لازم دور شدیم و نتوانستیم سهمیه به دست آوریم ولی تمام عوامل باشگاه و تیم تلاش​شان را كردند كه بتوانند دل مردم خوزستان را که خیلی از تیم حمایت داشتند، شاد كنند كه به این صورت نشد و نتوانستیم سهمیه به دست آوریم. مردم خوزستان خیلی ما را درك می​كردند و خیلی فوتبال را می​فهمند و وقتی كمبود بازیكن را می​دیدند، سعی می​كردند با تشویق بیشتر یار دوازدهم تیم باشند.

بدرلو در ادامه درباره مشكلات باشگاه فولادخوزستان و موافقت با استعفای مدیرعامل باشگاه و دو تن از اعضای هیات مدیره، گفت: به هر حال این‌ها سیاست​های كلانی است كه مسوول كارخانه در نظر گرفته‌ است. آقایان دهكردی، صیادنژاد و فرهادزاده مطمئنا می‌خواستند سال آینده تیمی ببندند كه در حد قهرمانی و مدعی قهرمانی باشد ولی متاسفانه آن‌چه كارخانه پیش​بینی كرده بود به این صورت نبود و یا نمی​خواست بودجه لازم را در اختیار باشگاه قرار دهد و دهكردی، صیادنژاد و فرهادزاده وقتی كه دیدند شاید نتوانند جواب مردم را بدهند و ممكن است برای فصل جاری با كمبود، مواجه شوند ترجیح دادند كه استعفا دهند تا شاید بتوانند بودجه بیشتری بگیرند كه این اتفاق نیفتاد. متاسفانه افرادی كه خیلی با تجربه بودند و به صورت كامل از لیگ، نوع تیم بستن و بودجه آشنا بودند، رفتند.

مهدی بدرلو در پایان درباره ادامه همكاری​اش با باشگاه فولاد خوزستان، عنوان‌كرد: قرارداد من مشروط است ولی با توجه به اتفاقاتی كه افتاده است، كار برای انتخاب كمی سخت شده است و باید دید كه در آینده نزدیك چه اتفاقی می​افتد. من در فولادخوزستان جا افتاده​ام ولی با تغییراتی كه به وجود آمده است كار برای انتخاب سخت است و باید صبر كنیم تا هیات مدیره جدید انتخاب شود و ببینیم شرایط باشگاه به چه صورتی می​شود و اگر قرار باشد فولاد یك تیم معمولی باشد، این كار را برای انتخاب كمی سخت می​كند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
7
4
دیشب تو نود یک نکته رو فهمیدم که بودجه باشگاه فولاد دومین بودجه لیگ بود...27 میلیارد....اما جایگاه مناسبی نداشتیم نسبت به بودجه.....حالا یه عده شاید بگن که بازیکن کم بود از این حرفا ولی تو نیم فصل چی کلی بازیکن میتونستیم بگیریم....به جاش آل نعمه پیر و مسلمان ذوب آهنی رو آوردیم که انگار دقیقا پول رو ریختیم تو جوی آب ولی نفت بت بودجه 13 میلیارد هم تو فینال جام حذفی بود هم 8 تا آسیا....به نظرم کاهش بودجه تنها دلیل جدایی دهکردی نبود اینو ابن قاسم هم گفت...
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
6
میدوارم که جواب من رو بخونی تا ذهنتون روشن بشه. 27 میلیارد درسته ولی واسه کل رده های سنی باشگاه فولاد خوزستان یعنی تیمهای امید-جوانان-نوجوانان و نونهالان و آکادمی فوتبال فولاد. عزیز دل یک مقدار بیشتر تحقیق کن تا به نتیجه بهتری برسی. تیمهای دیگه همین بودجه رو فقط برای یه تیم لیگ برتری هزینه کردند
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
ما باید طوری صحبت کنیم که نشه اش نخورده و دهنه سوخته.. اون 27 میلیارد رو که همه ملت دیدن میگن این بودجه فولاد بوده دیگه مثه من و شما خبر از اینکه برا چند تا تیم بوده و..خبر ندارن. اون دشمنا و بدخواه ها هم که از خداشونه و خودشون رو به ندونم میزنن. کاملا مشخصه از درون خودمون داره بهمون خیانت میشه..اون 27 میلیارد که نوشته بودن خیلی هدف دار بود. فکر کنید ...
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
4
عزیز من نفت سیزده میلیارد رو فقط خرج یه تیم بزرگسالان کرده ولی دهکردی ده تا تیم رو اداره کرده تو تمام رده های سنی قهرمان شده یه تیم رو اورده لیگ برتر که حداقل سی میلیارد ارزش داره با تیم اصلی هم اگه اون بلاها رو سرش نمی اوردن قطعا خیلی بهتر نتیجه می گرفت تازه مخارج اکادمی و ساخت ورزشگاه هم هست کلا مقایسه ی تیم نفت با باشگاه فولاد خیلی بچه گانست
jafar
|
Switzerland
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
5
ضمنا مشگل بازیکنان سرباز هم بود که به ضرر فولاده ؛ چرا فولاد بازیکن بسازه و دیگران مجانی ببرند ؟
مرتضي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
5
درود بر دهكردي وصياد
حسن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
5
جناب کوروش خان انگار شما از طرف مدیر کارخونه حرف میزنید
عمو اینجا کمپین طرفدارای فولاد ومدیریت خوب دهکردی هستش نه اون مدیری که سابقش انبار داری بوده
ادمین حرف حقو زدم لطفا بچاپ
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
3
برنامه نود همش دروغ هست فردوسی پور فقط دنبال دورغ هست فقط قسمت داوری مفید بقیش مفت نمی ارزه .کجا فولاد 27 میلیارد هزینه کرد؟! با 27 میلیارد بهترین بازیکن ها قیمتی رو میشه خرید.اگر فولاد 27 میلیارد پول داشت که عبدا... کرمی یا پریرا یا سوشا مکانی یا غلام رضا رضایی ...از فولاد نمیرفتن اگر 27 میلیارد پول داشت ادینهو یا مبعلی رو جذب میکرد.هزینه سال گذشته فولاد و استقلال خوزستان زیر 10 میلیارد و نفت مسجئسلیمان زیر 4 میلیارد بود.نود و فردوسی پور همش طرفدار دروغ و بزرگ نمایست و درامدش در همین هست.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
5
درود بر دهكردي عزيز ,شرم بر مسئولين
فوتبال ايران رو من فقط واسه فولاد مي ديدم الان ديكه ارزش نداره دنبال كردن فوتبال ايران
مائده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
0
2
دوس دارم مهدی بمونه و کسی که لیاقتشو داره مدیر عامل باشگاه بشه...
خوزستانی
|
United States of America
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
0
1
بدرلو خیلی برامون مفید بوده. قطعا بقیه بازیکنا هم چنین حسی دارن الان. وقتی میبینن تیم از طرف مدیرای شرکت فولاد خوزستان حمایت نمیشه تصمیم به جدایی میگیرن. فولاد که تنها دلخوشی تعداد زیادی از مردم خوزستان و حتی جنوب کشور هست رو دارن ازمون میگیرن...
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
0
0
من اگه یکی از بازیکنا زبونم لال زبونم لال جدا بشه .من میمیرم .انشالله قراردادشونو با فولادمظلوم تمدید کنن .فولاد همیشه سر بلندددددددددددددد.دارن ب خدا دارن حقمونو میخورن .تنها دلخوشیمونو دارن میگیرن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها