به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

بختیاری: لیست استقلال تغییرات خواهد داشت

بختیاری: لیست استقلال خوزستان تغییرات خواهد داشت/امیدوارم اتفاقات فولاد ختم به خیر شود

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد که این تیم در فصل آینده با قدرت بیشتری در لیگ برتر شرکت خواهد کرد.

فاضل بختیاری در گفت و گو با خوزستان اسپورت در رابطه با عملکرد استقلال خوزستان در لیگ چهاردهم صحبت کرد و به هواداران فوتبال خوزستان قول داد که تیم آبی پوش اهواز در فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشد.

مصاحبه مدیرعامل استقلال خوزستان با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

حفظ سهمیه را تبریک می‌گویم
در ابتدا حفظ سهمیه خوزستان در لیگ برتر باشگاه های کشور را به مردم استان تبریک می‌گویم. امیدوارم از این به بعد هیچ یک از تیم های خوزستانی محکوم به حضور در مرحله پلی اف نباشد. فشار و استرس بازی در این مرحله به مراتب بیشتر از حضور در یک دوره مسابقات لیگ برتر است، چون ممکن است با یک باخت محکوم به سقوط به دسته پایین تر شوید.

عملکرد مربی به نتایج خلاصه نمی‌شود
هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان هر ساله در پایان فصل ورزشی به بررسی عملکرد تیم می‌پردازد و برای ادامه همکاری با کادر فنی در فصل بعد تصمیم گیری می‌کند. عملکرد تیم از نظر هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان به نتایج بازی ها خلاصه نمی‌شود. رفتار جوانمردانه سرمربی، دوری از حاشیه، اخلاق ورزشی، رفتار در کنار خط طولی میدان مسابقه و فاکتورهای دیگری برای هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان ملاک است.
ما اعتقاد داریم مربی باید دارای یک شخصیت خاص باشد که بتواند آن شخصیت را به تیم و باشگاه منتقل کند. باشگاه هم باید شخصیت و هویت داشته باشد تا روی مربی تأثیر بگذارد. یقیناً اگر ما انسان هایی اهل حاشیه و جنجال بودیم، سراغ مربی‌ای می‌رفتیم که اهل جنجال باشد ولی چون در استقلال خوزستان اخلاق رعایت می‌شود، دنبال مربی منطبق با سیاست باشگاه می‌رویم.

از حاشیه دوری کردیم
شما دیدید در طول فصل بیشترین حاشیه ها و کنایه ها را برای استقلال خوزستان ایجاد کردند ولی ما خودمان را از حاشیه دور کردیم. بهترین کار این است که شما از حاشیه دوری کنید و در آرامش برای تیم برنامه ریزی کنید. خوشبختانه هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان از بهترین مدیران شرکت گروه ملی تشکیل شده است. دو نفر از اعضای هیئت مدیره استقلال خوزستان عضو هیئت مدیره شرکت گروه ملی هستند. قطعاً اداره کردن یک تیم فوتبال برای مدیرانی که یک شرکت 5 هزار نفری را اداره می کنند، کار سختی نیست.

مسئولان استان حمایت کنند
ما قول داده بودیم استقلال خوزستان در لیگ برتر باقی بماند که همین اتفاق افتاد. اعتقاد دارم باید از تیم استقلال خوزستان بیشتر مواظبت شود. مدیران استان باید به تیم های خوزستانی نزدیک شوند و به آن ها کمک کنند. اگر همه فشار تیمداری روی دوش شرکت هایی نظیر گروه ملی یا فولاد خوزستان باشد، ممکن است این تیم ها با مشکلاتی روبرو شوند.

بخاطر بازیکن خوزستانی از ما انتقاد شد
به نظرم بحث بازیکن بومی و غیربومی نباید در فوتبال حرفه ای مطرح باشد. ما به چه زبانی داد بزنیم ایها الناس، اساتید محترم، بزرگان فوتبال خوزستان، بیایید و نظراتتان را بگویید تا از آن ها استفاده کنیم. چرا می‌گذارید تیم ببازد و سپس انتقاد می‌کنید؟ مگر استقلال خوزستان در سال اول حضورش در لیگ برتر اقدام به جذب بازیکنان خوزستانی نکرد؟ چرا از درون استان آن همه انتقاد به تیم استقلال خوزستان وارد شد؟ چرا از عبدالله ویسی بخاطر استفاده از بازیکنان باتجربه خوزستانی انتقاد شد؟ از درون استان بقدری انتقاد کردند که از کرده خودمان پشیمان شدیم. امسال هم که چند بازیکن غیربومی جذب شدند، شروع به انتقاد کردند که چرا غیرخوزستانی می‌آورید. شما ببینید برخی ها انتقاد کردند که بازیکن خارجی بی‌کیفیت آورده ایم اما همین مهاجم خارجی در روزی که سیدصالحی مصدوم بود، به میدان رفت و دو گل به تیم مس کرمان زد تا پولی که از ما گرفته حلالش باشد.

می‌گویند ویسی را قبول نداریم
مشکل من با منتقدین این است که می‌گویند ویسی را قبول نداریم. سئوالم اینست که مگر ما باید براساس تمایل شخصی افراد اقدام به تعویض مربی کنیم؟ باشگاه هیئت مدیره دارد و یک مربی را انتخاب می‌کند. اعضای هیئت مدیره باشگاه قبل از دیدار پلی اف با ویسی دیداری داشتند و از عملکرد او ابراز رضایت کردند. حالا که فصل تمام شده، عملکرد ویسی بررسی می‌شود و هیئت مدیره نظر می‌دهد.

برنامه ویسی بررسی می‌شود
عبدالله ویسی این هفته در مرخصی است و هفته آینده برنامه یک ساله ای به باشگاه استقلال خوزستان ارائه می‌کند . برنامه یک ساله ویسی در هیئت مدیره باشگاه استقلال بررسی می‌شود. اگر این برنامه از سوی هیئت مدیره پذیرفته شد، کار برای فصل جدید شروع می‌شود. با توجه به حضورمان در مرحله پلی اف با کمبود وقت روبرو هستیم.

در لیست بازیکنان تغییرات داریم
قطعاً در لیست بازیکنان تیم برای فصل آینده تغییراتی خواهیم داشت. تغییرات در راستای تقویت تیم انجام می‌شود. ممکن است یکسری از بازیکنان تمایلی به ماندن در باشگاه نداشته باشند. یک گروه از بازیکنان هم ممکن است برای ادامه همکاری مورد تأیید کادر فنی قرار نگیرند. قرار نگرفتن بازیکن در لیست مربی برای فصل جدید به معنای مازاد بودن بازیکن نیست. بهرحال ممکن است یک بازیکن بتواند در تیم دیگری قابلیت های خود را بهتر نشان بدهد.

دعوت ما را قبول نکردند
از هواداران خوزستانی توقع داریم که از تیم های استان حمایت کنند. منظورم فقط تیم استقلال خوزستان نیست. تماشای دیدار پلی اف را رایگان اعلام کردیم و سرویس های ایاب و ذهاب هم برای تماشاگران در نظر گرفتیم اما استقبال خوبی از بازی نشد. تماشاگران خوزستانی در حالی به ورزشگاه نیامدند که از آن ها رسماً دعوت کرده بودیم. رد کردن دعوت در فرهنگ عشایری خوزستان پسندیده نیست. خوزستانی ها باید دعوت ما را می‌پذیرفتند و در بازی پلی اف به ورزشگاه می‌آمدند.

9 میلیارد تومان هزینه کردیم
باشگاه استقلال خوزستان در فصل گذشته حدود 9 میلیارد تومان هزینه کرد. در لیگ سیزدهم حدود 7 میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه کرده بودیم و افزایش هزینه در فصل اخیر به دلیل افزایش قیمت مواردی نظیر بلیط هواپیما، هتل، البسه ورزشی، برگزاری اردوها، اجاره زمین بازی و ... بود. در هر بازی لیگ سیزدهم مبلغ 8 میلیون تومان جهت اجاره ورزشگاه به هیئت فوتبال خوزستان می‌دادیم ولی در حال حاضر اجاره ورزشگاه تقریباً سه برابر شده و در هر مسابقه باید 22 میلیون تومان پرداخت کنیم.

از اتفاقات باشگاه فولاد ناراحت شدم
از اتفاقات باشگاه فولاد خوزستان ناراحت شدم. فولاد سال ها ساختار مدیریتی ثابتی داشته و همین ثبات مدیریت باعث شد که تیم فولاد تبدیل به تیمی بابرنامه و پرقدرت شود. امیدوارم که این اتفاقات ختم به خیر شود. یا اینکه مسئولان امر وساطت کنند و اعضای مستعفی هیئت مدیره را به باشگاه فولاد برگردانند یا اینکه مدیرانی همسطح با مدیران مستعفی باشگاه فولاد را جایگزین آن ها کنند. حذف شدن مدیری مانند سیف الله دهکردی که استاد و پیشکسوت فوتبال خوزستان بوده، برای هواداران تیم فولاد قابل هضم نیست. شما اگر به ساختمان باشگاه فولاد خوزستان بروید، در ویترین این باشگاه ده ها جام می‌بینید که حاصل برنامه ریزی و تلاش دهکردی و همکاران ایشان بوده است. تیم فولاد سرمایه استان است و نباید تضعیف شود. اگر از فولاد تعریف می‌کنم، هواداران استقلال نباید ناراحت شوند. اعتقادم اینست که همه ما خوزستانی هستیم و باید از همه تیم های استان حمایت کنیم.

از هوادران عذرخواهی می‌کنم
از همین جا و از صمیم قلب از تمام هواداران عذرخواهی می‌کنم. بهرحال هواداران فوتبال خوزستان یک فصل سخت را کنار تیم بودند، بازی های ما را دیدند، ناراحت شدند، سرزنش کردند و با اعصاب آن ها بازی شد. من اعتقاد دارم وقتی روان یک نفر بهم بریزد، ممکن است دست به کار ناشایست بزند. اگر هواداران از جانب ما دلگیر شدند، از آن ها حلالیت می‌طلبم و اگر از سمت آن ها به ما اهانتی شده، ما آن ها را حلال می‌کنیم، چرا که این اتفاقات در فوتبال بوده و هست. عذرخواهی که از هواداران داشتم، به دلیل نتایج این فصل بود ولی انشاءالله در فصل آینده با تلاش کادر فنی و بازیکنان گام های محکم تری برمی‌داریم. هواداران فوتبال خوزستان بدانند که هیچ مربی دوست ندارد تیمش شکست بخورد. ما اگر وارد لیگ برتر شدیم، برای کارمان هدف گذاری کردیم. حالا گاهی ممکن است نتایج طبق خواسته ما نباشند. بهرحال در چنین مواقعی اگر سئوالی یا انتقادی از ما بشود، توضیح لازم را خواهیم داد ولی اگر بگویند باید فلان مربی یا فلان شخص را عوض کنید، این موضوع را قبول نمی‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
داودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
8
احسنت بر اقای بختیاری
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
5
《فولاد سرمایه ی استان است و نباید تضعیف شود》درود بر شما اقای بختیاری که در مورد فولاد و اقای دهکردی با مروت صحبت کردی نه مثل یه عده فرصت طلب نون به نرخ روز خور
شعیبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
2
مصاحبه مدیر استقلال صنعتی نشون میده که آدم با تجربه و پخته اییه و با وجود ایشون و هیات مدیره ای که استقلال صنعتی داره بتونن سال جدید جزو تیمای بالای جدول باشن با ارزوی توفیق
عشق فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
3
از مدیرعامل استقلال خوزستان ممنونم که حقایقو درباره شاغلام دهکردی گفتند.
امین بهارلویی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
0
0
ایول
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
0
0
آقاي عزيز تيمي ببند كه كارت به روزآخر گير نكند ضمنا 9 ميليارد مبلغ كمي نيست براي يك تيم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها