به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

اظهارنظر جالب توجه سرپرست تیم فولاد

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در بخشی از مصاحبه امروز با خبرگزاری فارس اظهارنظر بسیار جالبی داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری فارس، محمدحسین ابن قاسم در مورد اینکه گفته می شود اسکوچیچ هفته پیش ایران بوده و حتی با امیر قلعه نویی در رستوران وی شام مشترکی را صرف کرده، اظهار داشت: «این کار شیطنت بوده که اتفاقا به آن فردی که این کار را کرده بود گفتم یا خوابی یا از هیچ چیز اطلاع نداری. اسکوچیچ بعد از بازی آخر به همراه همسرش و نناد نیکولیچ از ایران رفت. واقعا جای تاسف دارد برای آنهایی که با نیت های غلط دنبال شیطنت هستند. عکس اسکوچیچ و قلعه نویی برای زمانی است که ما در لیگ با ملوان بازی داشتیم و او یک روز زودتر به تهران آمده بود و با امیر قلعه نویی شام خورده بود. این عکس حتی همان موقع هم منتشر شده بود. من دیگر نمی خواهم باز کنم که این شیطنت از سوی چه کسانی و برای چه چیزی صورت گرفت.»

این اظهارنظر سرپرست تیم فولاد خوزستان و انتشار آن در خبرگزاری فارس از آن جهت قابل توجه است که منبع اصلی درج عکس و خبر ملاقات دراگان اسکوچیچ و امیر قلعه نویی، خبرگزاری فارس بوده است!

تصویر زیر مربوط به سایت رسمی برنامه 90 است که خبر ملاقات قلعه نویی و اسکوچیچ را به نقل از خبرگزاری فارس منتشر کرده بود. خبری که در خوزستان اسپورت نیز بدان پرداخته بودیم.

اظهارنظر جالب سرپرست فولاد خوزستان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
نریمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
4
5
آقای ابن قاسم دوس داره تکذیب کنه اینکه چی رو تکذیب کنه و کجا تکذیب کنه مهم نیست فقط دوس داره تکذیب کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
2
1
این عکس ی عکس قدیمی بود بنده همون رو عرض کردم شیطنت دشمناست
رویا سردار خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
1
3
فولاد در حال ذبح شدن است ایا کسی صدای فولاد را میشنود ؟
ابادانی
|
Germany
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
1
9
اصفهان که یه درصد استعداد خوزستان رو تو هیچ زمینه ای نداره داره پیش تازی می کنه.دنبال دشمن تراشی نباشیم.دشمن اول ما خوزستانیها خودمون هستیم.شما وضعیت اداره هامون رو نگاه کنید: تمام اداره هامون روی ویبره هستند هر روز یک مدیر انهم غیر بومی.چرا غیر بومی ؟ چون تهرانیها می گن مدیر بومی توسط خود خوزستانیها بایکوت میشه به خاطر مسائل قومیتی.فوتبال ما هم مثل همه سازمانهای تجاری صنعتی اداری ما از همین اختلافات رنج میبره.شایسته های خوزستانی مورد بی مهری قرار میگیرند .از ماست که برماست.اصفهانیها و تبریزیها واقعا به شهرشون تعصب دارند اما متاسفانه ما خوزستانیها به خاطر اختلافاتمون میدون رو دادیم دست غیربومیها.چرا جوونهای ما باید اینهمه را بکوبند بروند یزد برای کار؟ راستی نقش نماینده های استان چیست؟ اصلا یه مقداری به فکر استان هستند؟؟؟؟؟؟!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها