به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

اژدری‌زاده: فولاد نوین در لیگ یک شرکت می‌کند

اژدری‌زاده: فولاد نوین در لیگ یک شرکت می‌کند

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد نوین اهواز که در این فصل توانست به لیگ برتر صعود کند به دنبال فروش امتیازش است تا بار دیگر در لیگ دسته اول حاضر شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، تیم فوتبال فولاد نوین اهواز توانست با قهرمانی در گروه نخست لیگ دسته اول راهی لیگ برتر شود اما به علت حضور تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ برتر فولاد نوین اجازه حضور در این رقابت‌ها را پیدا نکرد و سرانجام مقرر شد امتیاز این باشگاه فروخته شود تا بار دیگر این تیم در لیگ دسته اول حاضر شود.

علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه فولاد نوین اهواز با تائید این خبر به فارس گفت: ما شدیدا دنبال مشتری هستیم تا بتوانیم جابجایی انجام دهیم و در فصل آینده در لیگ دسته اول حاضر شویم تاکید مسئولان بر این است که امتیاز تیم در استان بماند و تا جایی که این امکان وجود داشته باشد به دنبال فروش امتیاز در استان خواهیم بود.

وی در مورد اینکه با توجه به صحبت‌های او به نظر می‌رسد صنعت نفت آبادان قصد خریداری این تیم را دارد تا فولاد نوین به جای آن تیم در لیگ دسته اول حاضر شود تاکید کرد: تاکنون که هیچ گونه صحبت شفاهی و کتبی صورت نگرفته است آن طور که در مصاحبه مسئولان آبادانی خواندم آنها چندان تمایلی به این کار ندارند به هر حال اگر مذاکره انجام شود ما تمایل داریم با هر تیمی این کار را انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد نوین در مورد اینکه باوجود این شرایط این تیم با یک تیم از لیگ دسته اول جابه‌جا خواهد شد یادآور شد: یا جابه‌جایی رخ خواهد داد و یا اینکه امتیاز تیم ما را شخص و یا شرکتی می‌خرد و ما با یک تیم از لیگ دسته اول وارد مذاکره می‌شویم و امتیاز آن را خواهیم خرید.

وی در مورد اینکه فصل نقل و انتقالات لیگ برتر از فردا ‌آغاز خواهد شد و چه زمانی تکلیف این تیم مشخص می‌شود گفت: ما هر گزینه‌ای که مطرح شود بررسی خواهیم کرد من دوست دارم همین امروز وضعیت تیم مشخص شود تا بتوانیم تیم را هر چه زودتر جمع و جور کنیم. اما تاکنون که این اتفاق رخ نداده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
رویا سردار خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
2
فولاد را دریابید قبل از اینکه فنا شود
ای مردم ای مسوولین کجایید
چرا متوجه نیستید در حال عقب گرد هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
0
0
خیلی خوب و جالبه اگر فولاد نوین در سال آینده هم در لیگ یک حضور داشته باشد خدا کند قویتر ظاهر شود . البته برای باشگاهی بزرگ مثل باشگاه فولاد خوزستان این کار علاوه بر درامد مالی از نظر خدمت به جوانان استان و معرفی آنان به فوتبال کشور را هم در بر دارد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها